Mistä kaunis istuva kesäbleiseri hoikalle kokoa S/36 (XS/34)?
Olen etsinyt kaikkialta kivaa kesäbleiseriä, mutta en löydä mistään istuvaa. En siis halua mitään pussia vaan kauniisti tyköistuvan bleiserin. Koot S ja 36 ovat kokeilemissani kaupoissa olleet kaikki liian isoja, vaikka yleensä käytän kokoa 36/S. Pienempiä kokoja ei ole ollut saatavilla. Olisin kovin kiitollinen vinkistä, mistä tällaisen istuvan bleiserin voisi löytää.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss, sinähän olet kiinnostunut vaatteista ja muodista, etkö osaisi ennemmin vastata ap:n kysymykseen?
Yksikään bleiseri ei näytä kauniilta keskikokoisen päällä.
Tämä ketju vahvisti sen, minkä jo tiesin. Sössöllä ei ole muotitajua.
Vartalon ylimääräinen on sinusta siis muotajua? No, todettakoon että Suomi on siinä tapauksessa täynnä erityisen muodikkaita ihmisiä läskeineen ;D
Takaisin koulunpenkillle opettelemaan luetun ymmärtämistä kenties? Oikein tyylitietoinen ihminen saa vaikka perunasäkin näyttämään hyvältä.
Nah, ylimääräinen pilaa jokaisen onnistuneen asun. Voit tosin uskotella itsellesi mitä vain.
Mielipide ei fakta. Ja sekös sinua ärsyttää. Minun ei tarvitse uskotella mitään itselleni. Minulla on oma tyyli ja juuri minulle sopivia vaatteita. Uusia passiivis-aggressiivisia letkauksia odotellessa....☕
Pakene todellisuutta rauhassa, mussuta vaikka pari pullaa samalla 🍰🍩🍪🍮
Etkö sinä koskaan syö herkkuja? Tai mitään epäterveellistä?
No eihän se voi, kun se on sotkenut aineenvaihduntansa yrjöilyillään, bimbo-dieeteillään ja laksojen + kofeiinitablettien liikakäytöllään. Taidanpa ottaa tässä keskustelua lukiessani yhden pullan ihan Sössön kiusaksi. Koska mä voin :P
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss, sinähän olet kiinnostunut vaatteista ja muodista, etkö osaisi ennemmin vastata ap:n kysymykseen?
Yksikään bleiseri ei näytä kauniilta keskikokoisen päällä.
Tämä ketju vahvisti sen, minkä jo tiesin. Sössöllä ei ole muotitajua.
Vartalon ylimääräinen on sinusta siis muotajua? No, todettakoon että Suomi on siinä tapauksessa täynnä erityisen muodikkaita ihmisiä läskeineen ;D
Takaisin koulunpenkillle opettelemaan luetun ymmärtämistä kenties? Oikein tyylitietoinen ihminen saa vaikka perunasäkin näyttämään hyvältä.
Nah, ylimääräinen pilaa jokaisen onnistuneen asun. Voit tosin uskotella itsellesi mitä vain.
Mielipide ei fakta. Ja sekös sinua ärsyttää. Minun ei tarvitse uskotella mitään itselleni. Minulla on oma tyyli ja juuri minulle sopivia vaatteita. Uusia passiivis-aggressiivisia letkauksia odotellessa....☕
Pakene todellisuutta rauhassa, mussuta vaikka pari pullaa samalla 🍰🍩🍪🍮
0/5, tosi ennalta arvattavaa. Mielipide, tai pikemminkin houre / kuvitelma, ei fakta.
Etkö sinä koskaan syö herkkuja? Tai mitään epäterveellistä?