Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leimattu trolliksi vauva.fissä

Vierailija
23.06.2016 |

Taisinpa joskus laittaa jonkun sarkastisen vitsin ketjuun "oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa" ja kyseisestä tapahtumasta on kulunut aikaa jo vuosi ja ip-osoitteeni on vieläkin blokattuna tietokoneella tänne vauva.fihin, en pysty olleenkaan avaamaan esim. "aihe vapaa" -keskustelua.

Ylläpidolla on tainnut olla pahemmatkin kuukautiset tuohon aikaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietääkin bannata tollaiset henkilökohtaisuuksiin menijät. Virhettähän ei voi sattua.

Vierailija
2/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa. Mulla banni lähti kuitenkin pois jonkun ajan päästä. Ja yritin silloin aivan asiallisesti kysellä onko ssss tehnyt itsemurhan, olin aidosti huolestunut. harmittaa jos ihan asia-avauksistakin saa bannin, tosin en tiedä minkälainen avauksesi oli sen tarkemmin. Toivottavasti et vitsaillut mitään alaikäisistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ammittivalittaja saanut ikuisbannit!

Vierailija
4/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip osoite muuttuu vähän väliä eli siitä ei ole kyse. Lisäksi jos saa bannit niin voi vielä lukea mutta ei kirjoittaa

Vierailija
5/5 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ip osoite muuttuu vähän väliä eli siitä ei ole kyse. Lisäksi jos saa bannit niin voi vielä lukea mutta ei kirjoittaa

Ei muutu kaikilla laitteilla, minulla on esim. kotikoneella ollut sama ip yhtä kauan, kuin sama nettiliittymä.

Itse olen saanut pari vuorokauden bannia. Aluksi ei auenneet ne ketjut, joihin olin kommentoinut, vähän akan kuluttua ei auennut yksikään keskustelu, ainoastaan aihevapaan etusivu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi