Mulla on noro ja joudun kohta lähteä julkisilla
Käymään työpaikalla ja ruokakaupan kautta kotiin, toivottavasti en montaa sairastuta, sori!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pomo käski en kait mä nyt muuten menisi , kesäloma siis alkamassa niinkuin kerroin yllä, menen vasta kun duunikaverit lähteneet kotiin, mutta se pahin ruuhka-aika
Ap
Pomo ei voi sua käskee sairaana työskentelemään. Lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Itse muuten jouduin norossa sairaalaan nestetippaan, kun paino putosi entisestäänkin liikaa ja kuivuin. Ambulanssiin en ollut tarpeeksi sairas ja taksi ei ottanut kyytiin, joten jouduin hoipertelemaan sinne julkisilla. Haukutteko nyt minutkin?
Ihan sama, ambulanssi ei ottanut kyytin, vaikka en päässyt edes kävelemään. Paranihan se maha lopuksi kotonakin, vain 8 kiloa painosta katosi. Ja valmiiksi olin jo tosi joikka.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kirjata asiakastiedot, ymmärrätte varmaan. Muistelkaa vilja Eerikan tapausta
Ap
En mä ymmärrä. En millään ymmärrä sitä, et kaikki olis yhden ihmisen varassa. Jos jotain tapahtuis, kukaan ei kirjais mitään... Ei mee mulle jakeluun.
Tosin uskon tätä provoks. Norouhka saa aina tunteet kuumenemaan.
Miten te ajattelitte että ne kaikki tuhannet Siljan risteilijät matkustivat kotiin? Tuskin kaikki steriilissä puvussa ja yksityiskyydillä kotiutuivat
Suomalaisten perusongelma: kuvitellaan olevamme tärkeämpiä kuin olemmekaan:
http://yle.fi/uutiset/oletko_liian_sitoutunut_tyohosi_ei_kannata_osoitt…
Ihanaa! Mihin kauppaan tulet "erikois"ostoksille (lue; kalja)? Voisit tartuttaa sen minuun kassalla niin ei tarvis olla juhannusta töissä :)
Noku tää sossu on niin korvaamaton tapaus. Kovin tärkeä yhteiskunnan kannalta. Eli ei muutama sairastunut perhe siinä paljon paina..