Yksityinen puhelu työaikana
Miten ihmeessä voin soittaa henkilökohtaisen puhelun avokonttorissa työaikana? Vinkkejä epätoivoiselle...
Kommentit (13)
Minä olen vastaavissa tilanteissa poistunut hetkeksi työpaikan pihalle soittamaan.
Mene vessaan, hissiin tai vaikka ulos puhumaan. Kai teillä on joku puhelinkoppi järkätty... yleensä avokonttoreissa on.
Menet sellaiseen paikkaan, missä voit puhua rauhassa. Neuvotteluhuone, käytävän perimmäinen nurkka, ulos...
Vierailija kirjoitti:
Mene vessaan, hissiin tai vaikka ulos puhumaan. Kai teillä on joku puhelinkoppi järkätty... yleensä avokonttoreissa on.
Hisseissä kännykät toimii surkeasti, sitten saa vielä kumminkin palata sinne avokonttoriin huutamaan sen asiansa. :D
Mitä väliä, kailotat hiivatulehduksestasi niin, että koko konttori raikaa.
Onko teidät vangittu sinne, ettei ulos pääse?
Jos on jotain, mitä en halua kenenkään korviin, käyn parkkipaikalla omassa autossa istumassa ja soittamassa.
Eikö ole neukkareita, koppeja hiljaiseen työskentelyyn, kahvihuonetta, toimistotarvikevarastoa tai jotain muuta vastaavaa tilaa, jossa ei koko ajan ole joku? Jos ei ole muuta vaihtoehtoa, menisin ulos puhumaan.
Onhan työhönkin liittyen asioita, joita ei haluta kaikkien kuulevan, vaikkapa kehityskeskustelut, luottamukselliset keskustelut esimiehen kanssa tai rekrytoinnit yms. Missä ne hoidetaan?
Vierailija kirjoitti:
Menet sellaiseen paikkaan, missä voit puhua rauhassa. Neuvotteluhuone, käytävän perimmäinen nurkka, ulos...
Neuvotteluhuoneista kuuluu läpi..
Ulos kai se on pakko mennä. Siihenkin pitää joku selitys olla kun ovat niin uteliaita että jokaista epätavallista liikettä kommentoidaan.
No kai sitä nyt kahvitauollaan saa ulos mennä puhelu soittamaan. Älä nyt itse tee tästä jotain maailmanluokan ongelmaa.
Mennä vessaan mumisemaan.