Haluan jättää työttömäksi jääneen mieheni
Mies jäi työttömäksi vähän aikaa sitten. Musta tuntuu ihan helvetin nöyryyttävältä enää olla sen ihmisen kanssa, aikuinen mies eikä mitään suuntaa elämässä. Kaikkein pahinta on, kun ihmiset kyselee MULTA miehen työttömyydestä, ja ikään kuin leimaa mut samaan luuserikastiin. Haluan jättää miehen heti, mutta miten sen voisi tehdä kivasti ja pehmeästi?
Kommentit (15)
Aika reilua jos jätät tuon takia. Silloin oletkin luuseri!
Trollihan tämä on, mutta eikö olisi paras sanoa miehellesi suoraan miten asiat on?
Huokaus. Palstalla on enää idioottimaisia galluppeja ja idioottimaisia provoja.
Hyvä naiset! Ette lähteneet tähän naisvihajuttuun!
Ymmärrän mun muijakin jäi työttömäksi ja otti vähän kiloja. Oli pakko pistää kiertoon.
Miksi tekisit sen kivasti ja pehmeästi, kun syysi on palstakielellä "paskavammanen"?
Ai, mäkin jäin työttömäksi ja mieheni on onnensa kukkuloilla. Hän haluaisi tienata niin hyvin, ettei minun tarvisi koskaan mennäkään töihin. En tiedä, hän haluaisi elättää koko perheen itse. Ja osallistuu kyllä myös kotitöihinkin ettei asia ole niin, että haluaa pitää minut nyrkin ja hellan välissä:-)
Ymmärrän sinua täysin. Naisena voin sanoa, että miehen status on tärkeintä ja palkka. Miehen pitää kustantaa auton ym. ylimääräisen. Aikoinaan kyselin heti treffeillä, että mikä mies on koulutukseltaan ja paljon on tuntipalkka. Eli jätä se luuseri. Yritä pumpata siltä vielä jotenkin rahaa pois. Lapset sinut nimiin, jotta saat lapsilisät. Pidette lapsia kuitenkin puoliksi (yhteishuoltajuus). Saat ainakin jotain hyötyä tukien kautta. Ehkäpä elatusmaksuissa. Sitten kun paperiasiat on kunnossa, niin uutta rikkaampaa miestä etsimään.
Tekisi kyllä mieli sanoa miehellesi: "Jätä se sika"
Minä taas ihan todentotta ihmettelen, että oli sitten nainen tai mies, katselee kymmeniä vuosia työtävieroksuvaa patalaiskaa puolisoa, maksaa tälle kaiken ja siis elättää. Hetken työttömyys onkin ihan ok, kun nykypäivänä sellaista aika paljon joutuu kohtaamaan, mutta mitään työnvieroksujaa en katselisi.
Aloitusviestissä kerrotaan, että mies on aikuinen. Ap itse sen sijaan ei ole ainakaan henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestissä kerrotaan, että mies on aikuinen. Ap itse sen sijaan ei ole ainakaan henkisesti.
Ap on palstan lompakkoloismies. Ei nainen.
"Seurustelen jalkapalloilijan kanssa. Ihannetilanteessa mieheni olisi kuitenkin työtön, jotta hänellä olisi enemmän aikaa minulle."
Victoria Adams (nyk.Beckham) v.98
Trolli, ainakin toivon niin.