Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei nainen, oletko käynyt maksullisella naisella

Vierailija
23.06.2016 |

Tiedän yhden joka ostaa lesboseksiä. Kuulin että alalla on asiaan erikoistuneita kotimaisia ja ulkomaisia, mutta näistä asioista ei kauheasti puhuta. En usko että kaverini olisi ainutkaan :D

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja käyn tulevaisuudessakin.

Maksullinen seuralaiseni on nuorempi tummahiuksinen kaunotar. Pidän hänestä kovasti ja saan häneltä paljon lämpöä ja hellyyttä - sellaista jota en saisi mieheltä ikinä.

N38

Vierailija
2/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistii. Nuoleeko ne hyvin?

Menin ihan märäksi.

Vierailija
4/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sukupuolitaudeilta suojautuminen? Harrastetaanko suuseksiä paljaalta? Olen joskus leikitellyt ajatuksella, että ostaisin naisena seksiä naiselta, mutta tuo suojautuminen on aina mietityttänyt.

Vierailija
5/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sukupuolitaudeilta suojautuminen? Harrastetaanko suuseksiä paljaalta? Olen joskus leikitellyt ajatuksella, että ostaisin naisena seksiä naiselta, mutta tuo suojautuminen on aina mietityttänyt.

Naisen kanssa voi olla lähekkäin ilman sen nuolemista, eikä sitä olla tehtykään. Ostan tilanteen mukaan öljyhierontaa sieltä sun täältä, rintojen hyväilyä, klitorishierontaa, suihkusaippuointia, sheivauksen vaahdolla yms

ap

Vierailija
6/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko jöpöttää..

Vierailija
7/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä naisillekin suunnattuja maksullisia naisia. Näin joskus jossain ilmoituksen jossa nuori opiskelijanainen tarjosi seuraa varakkaille naisille.

Vierailija
8/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sopii minulle. En halua sitoutua parisuhteeseen enkä halua kumppania.

Vierailija
9/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kanssa voi olla lähekkäin ilman sen nuolemista, eikä sitä olla tehtykään. Ostan tilanteen mukaan öljyhierontaa sieltä sun täältä, rintojen hyväilyä, klitorishierontaa, suihkusaippuointia, sheivauksen vaahdolla yms

ap

Minulta tuollaista sais ilmaiseksi ja tekisin sen todella mielelläni :)

M27

Vierailija
10/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
11/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen miettinyt. Minkälaisissa summissa näissä pyöritään?

Vierailija
12/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olen miettinyt. Minkälaisissa summissa näissä pyöritään?

Googlauksella selvisi et 100 - 200 tunti ja pidemmät ajat hinnoitellaan erikseen

Vierailija
13/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Kyllä mä haluan toiselta sitä aitoa kiinnostusta. En pysty satunnaispanoihin tai maksullisiin ym.

Vierailija
14/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
15/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tää on vähän liian vaikee aihe tänne. Täällä ei oo kauheen syvällistä väkeä muutoinkaan mut kiva ja rehellinen avaus kuitenkin. Kiitos siitä :)

Vierailija
16/44 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällaisia maksullisia löytyy? Katselin entisen sihteeriopiston sivuilta ja siellä ei ilmeisesti voi rajat muuten kuin alueen mukaan?

Vierailija
17/44 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tällaisia maksullisia löytyy? Katselin entisen sihteeriopiston sivuilta ja siellä ei ilmeisesti voi rajat muuten kuin alueen mukaan?

Etsivä löytää :)

Vierailija
18/44 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä naisillekin suunnattuja maksullisia naisia. Näin joskus jossain ilmoituksen jossa nuori opiskelijanainen tarjosi seuraa varakkaille naisille.

Tapailen 26v opiskelijanaista. En ole kuitenkaan varakas. En hae pelkkää seksiä vaan toisen kosketusta ja lämpöä. Nuoren naisen kiinteä vartalo on myös kaunista katseltavaa.

Vierailija
19/44 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt moralistit ja maksullisissa käyviä vihaavat loistavat poissaolollaan.

Vierailija
20/44 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kukkahattu ja stereotypioiden vanki että ei ole edes käynt mielessä, että noinkin voisi tehdä! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi