Onko tosiaan ikkunankarmien uusiminen kt-asuntoonkin ihan pala kakkua?
? Mitä muuten julkisivuremontti pitää yleensä sisällään, tuskin karmien uusimista, vai?
Kommentit (8)
Paljonko maksoi suunnilleen ja kuinka monta ikkunaa?
5000 ja kaksi julkisivun levyistä ikkunaa ja parvekeovi lasilla. Kerrostalossa
Vierailija kirjoitti:
5000 ja kaksi julkisivun levyistä ikkunaa ja parvekeovi lasilla. Kerrostalossa
Joko kusetat tai olet maksanut roimasti ylihintaa. En väitä, että minulla on ollenkaan kokemusta ikkunaremontista, mutta yhdelläkin remonttisivulla maksimihinnaksi kerrottiin 700 € per aukko. Niin niin, ei ihan mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoiden vaihto mun kaksiossa vei 2-3 päivää
Niin meilläkin, ensin työpäivän aikana oli vanhat ikkunat viety ja aukot muovitettu, seuraavan työpäivän aikana oli uudet ikkunat karmeineen asennettu (kolme isoa ja yksi pieni ikkuna).
Huonekaluja piti siirrellä aika paljon, oviaukkoihin ja ikkunoiden kohdalle piti saada muistaakseni metrin verran työskentelytilaa. Jouduimme siirtämään mm. kirjahyllyä, pesukonetta, sohvaa...
Meillä uusittiin seinien rappaukset, tietysti, julkisivuremontin yhteydessä. Vanhan rappauksen piikkaus kesti kau-an, ja asunnossa ei käytännössä voinut silloin asua. Koko talo oli huputettu koko kesän, välillä ei voinut tuulettaa lainkaan. Ääni- ja pölyhaitta oli aikamoinen. Me sentään olimme päivät töissä, mutta koirat olisivat tulleet hulluiksi siinä metelissä.
Ikkunoiden vaihto mun kaksiossa vei 2-3 päivää