Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas mikä homma valmistautua juhannukseen!

Vierailija
22.06.2016 |

Huomenissa pitäisi aamu tuimaan sulloa auton rotiskoon juhannuksen tykötarpeet ja mies. Ollaan suuntaamasss tuttava pariskunnan mökille, kun kutsu kävi eikä omakaan ole siunaantunut tällaisena p-aukisena duunarina.
Jo tavaroiden pakkaus itsessään oli oma operaationsa kun piti pyydystää pitkin asuntoa sitä tätä ja tota. Lisäksi piti ostaa semmoinen oloasu jossa kehtaa toisten nurkissa pyöriä.
Seuraava operaatio oli ruoka ja muut tykötarpeet.
Eilen kyselin mökin omistajattarelta millaisia tuomisia he kaipailevat. Eivät kuulemma juuri mitään. Lopulta kuitenkin sai puristettua näytöllisen verran ruokaa ja sen sellaista mitä pitäisi tuoda. Eihän siinä, Markettiin mars kävi tänään tie. Ja peijooni, siellähän oltiin kuin sillit suolassa, muutama muukin lahtasi kärryihin pää höyryten muonaa.
Kun saatiin ne perhanan painavat kassit kammettua sisälle, ajattelin että noniin, nyt voi ottaa rennosti. Vielä mitä, erehdyin tarkastelemaan itseäni tarkemmin ja tajusin ettei tämän näköisenä kehtaa kenenkään vieraaksi mennä. Tukka oli kuiva kuin korppu, naama eli ihan omaa elämää ja joka paikka tursuili talviturkin jäänteitä. Unohtamatta jalkoja/varpaankynsiä. Olivat kuin perunapellot. Varmaan kolmisen tuntia rassasin itseäni. Äsken kaaduin sänkyyn aivan kuittina.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
2/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rehellinen kuvaus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en lähde muiden mökeille.

Vierailija
4/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmaan kolmisen tuntia rassasin itseäni" Tuttua! Miten sitä päästääkin itsensä niin kamalaan kuntoon.

Vierailija
5/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kauheempi homma ois järkätä itte ne bileet !

Vierailija
6/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kauheempi homma ois järkätä itte ne bileet !

No se tietysti. Pelkkä valmistautuminen on jo yksi operaatio, ainakin tällä av-mammuskalla. Saati että koko bileet. Juu, ei tässä todellisuudessa. ap

Vierailija
7/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä pukkaa joo. Miehet hoitelee juomapuolen, naiset hoitelee ruuat. Miehet sitten kyllä tekee ne ruuat (lue: Grillaavat). Huomenna kampaaja ja ripsien ja kulmien kestovärjäys kosmetologilla. Solariumissa aloin käydä jo edellisviikolla. Kynnet laitettava kuntoon vielä tänään. Pyykkikone jauhaa viimeisiä vaatteita. Eikä edes tiedä otetaanko toppatakkia vai shortsiasua ja bikineitä kun ennusteet säästä vaihtelee monta kertaa päivässä. Juhannuksen jälkeen on loman tarpeessa!!

Vierailija
8/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. Mulla samat fiilikset, vaikka meen omalle mökille. Pitäis varmaan sheivata, veivata, raspata ja rasvata. On tää niin tätä. Sitten palelet villahousut jalassa sateessa ja hyttyset kuppaa ruvelle. Ens viikolla et tiedä raapisitko sänkee pukkaavaa alapäätäs vai hyttysten kuppaamaa yläpäätä:) Mukavaa juhannusta sulle.

Vierailija
9/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressiä pukkaa joo. Miehet hoitelee juomapuolen, naiset hoitelee ruuat. Miehet sitten kyllä tekee ne ruuat (lue: Grillaavat). Huomenna kampaaja ja ripsien ja kulmien kestovärjäys kosmetologilla. Solariumissa aloin käydä jo edellisviikolla. Kynnet laitettava kuntoon vielä tänään. Pyykkikone jauhaa viimeisiä vaatteita. Eikä edes tiedä otetaanko toppatakkia vai shortsiasua ja bikineitä kun ennusteet säästä vaihtelee monta kertaa päivässä. Juhannuksen jälkeen on loman tarpeessa!!

Voimia! Kyllä tosiaan tarvitsisi jonkun loman juhannuksen jälkeen. ap

Vierailija
10/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvata. Mä ostin Alkosta Kossupullon ja tonkan viiniä, siinäpä se.

Vierailija
11/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska. Mulla samat fiilikset, vaikka meen omalle mökille. Pitäis varmaan sheivata, veivata, raspata ja rasvata. On tää niin tätä. Sitten palelet villahousut jalassa sateessa ja hyttyset kuppaa ruvelle. Ens viikolla et tiedä raapisitko sänkee pukkaavaa alapäätäs vai hyttysten kuppaamaa yläpäätä:) Mukavaa juhannusta sulle.

Onneksi juhannus on vaan kerran vuodessa! ap

Vierailija
12/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta.

Mä menen ihan semmoisena kuin olen. Kaupassa otan rauhallisesti, jono on se mikä se on. Mukaan otan mitä tarvitsen, ja jätän kotiin mitä en tarvitse.

Jos elämä on noin hankalaa, niin kannattaaks se?

Vierailija
13/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi juhannus on vaan kerran vuodessa! ap

Ja mukavat juhannukset sinnekkin. Meinasin ihan unohtua tuon helpottavan faktan äärellä. ap

Vierailija
14/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi helvata. Mä ostin Alkosta Kossupullon ja tonkan viiniä, siinäpä se.

Oikein! Minä olen vähän tällainen omaa elämää paremmaksi valehteleva mammuska. ap

Vierailija
15/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Eikö mökkeilyn idea ole juuri se,että menee rönttösenä ja rentoutuu.

Vierailija
16/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeeta.

Mä menen ihan semmoisena kuin olen. Kaupassa otan rauhallisesti, jono on se mikä se on. Mukaan otan mitä tarvitsen, ja jätän kotiin mitä en tarvitse.

Jos elämä on noin hankalaa, niin kannattaaks se?

Ei, mutta mikä tässä elämässä sitten loppujen lopuksi kannattaa? ap

Vierailija
17/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ei ollut hauska. Hirveetä valittamista positiivisesta asiasta. 

T: ihminen joka on juhannuksen yksin, eikä ole todellakaan ketään joka kutsuisi mökille jotta voisin nalkuttaa ja nillittää siitä

Vierailija
18/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu no, tämä mammuska ei ollut enää rönttönen vaan räjähtäntyt. ap

Vierailija
19/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuuh. Tuon kun lukaisi, niin ei enää olekaan niin paha mieli siitä, että on juhannuksen töissä. Voimia ja lepoa ap:lle mökille!

Vierailija
20/20 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena voi joutua vaikka sekasaunaan. Paras varautua kaikkeen. Muuten kuuluu perästä palstalla. Vieraat oli niin wt. Keltaset kynnet, halkeilevat kantapäät ja luoja sentään, mikä rämemajava. Miten mä nyt puhdistan tän saunan vai pitääkö tää remontoida kokonaan.

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi