Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisten suomalaisnaisten villitys värjätä hiukset mustaksi

Vierailija
22.06.2016 |

Miksi ihmeessä? Se ei näytä hyvältä kalvakan punaisissa kasvoissa ja vaaleiden kulmakarvojen kanssa. Suomalainen on luonnostaan niin blondi, että mustaksi värjätty tukka näyttää auttamatta kamalalta. Joka ikisellä, vaikka av-mamma yrittääkin puolustella että kyllä se mulle sopii :(( Siihen mustaan harakanpesään kun yhdistetään vaaleat kulmat ja vaalea tyvikasvu, huh huh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun aiemmin tällä palstalla haukuttiin keski-ikäiset naiset, jotka värjäsi hiukset punaiseksi. Tekipä keski-ikäinen nainen mitä tahansa, aina siitä löytyy haukuttavaa, Ai niin, sinäkin vaan ihan viattomasti ihmettelit.

Vierailija
2/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettamuksesi on vääriä. Emme me tahallaan sinua kiusatekselle värjää huonosti ja väärillä väreillä hiuksiamme. Emme myöskään kuvittele, että olisimme jotenkin paremman näköisiä hassuine hiuksinemme.

Juttu on vaan niin, että esim. todella punapigmentti hiuslaatu ei taivu blondiksikkaan ilman että hiuksen rakenne tuhoutuu. Sitten iso joukko naisia, joilla tuppaa olla tuota ikävää juurikasvua, värjää hiuksia itse kotona. No lopputulos ei ole aina primaa, eikä sitä mitä kuvitteli, kun sen väripurkin kaupasta kotiin kantoi. Jos värjää tyvikasvua esim jollain ruskean sävyllä, hiusten alaosa (jossa sitä harmautta tai värin lähtöä ei olekaan) tulee samalla astetta tummemmaksi siis usein miltei mustaksi.

No miksei sitten mene kampaajalle laitattumaan just fabulous väri hiuksiin? Kenellä on siihen varaa, jos tyvikasvu pukkaa jo parissa viikossa väräyksestä? Niin, että koita kestää, meitä kirjavahiuksisia ja vaaleilla kulmakarvoilla varustettuja vätyksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, kun aiemmin tällä palstalla haukuttiin keski-ikäiset naiset, jotka värjäsi hiukset punaiseksi. Tekipä keski-ikäinen nainen mitä tahansa, aina siitä löytyy haukuttavaa, Ai niin, sinäkin vaan ihan viattomasti ihmettelit.

Itse tulin tänne kirjoittamaan, että ennen se väri oli punainen ja siitä valitettiin, tosin mielestäni aiheesta. Nyt väri on vaihtunut ruskeaan, aika tummaan usein. Itse ratkaisin asian niin, etten enää ole vaihtanut väriäni kuin vaaleilla raidoilla, ja viime vuodet harmaantunut luonnollisesti ja näin aion tehdä tulevaisuudessakin. Hiusvärit ovat nykyään mielestäni turhia ja vaarallisiksihan ne on todettu, niin ihmisille kuin luonnollek. Rahan käytän mieluummin vaikkan kirjan ostoon tai menen teatteriin.

Vierailija
4/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voisi ihmetellä, miksi hemmetissä vanhenevat/vanhat miehet värjäävät tukkansa yönmustaksi?! Kammottavia ilmestyksiä. Reilusti hopeoituva tai harmaantuva ei herätä yrjöämisen tarvetta.

Vierailija
5/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole nähnyt mustia keski-ikäisillä, vaan parikymppisillä wannabe-latinoilla.