Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ymmärrän miksi miehet katsovat hyvävartaloisia naisia

Vierailija
22.06.2016 |

Odotin äsken bussia kun pysäkille tuli n.25-vuotias nuori mies jolla oli todella miehekäs vartalo. Leveät hartiat sopusuhtaisessa vartalossa, vahvat muttei liian pumpatut kädet, tosin t.paidassa oli niin pitkät hihat ettei hauiksia näkynyt mutta kyynärvarret olivat paksut ja vahvat. Hänellä oli myös hyvännäköiset kasvot. Hän oli samaan aikaan todella hyvännäköinen mutta myös melko epävarma. Hän varmasti tiedosti olevansa hyvännäköinen mutta toisaalta tuntui vähän kiusaantuneelta kun huomasi minun katsovan häntä - en vaan voinut olla katsomatta.

Aloin miettiä haluaisinko seksiä hänen kanssaan ja tajusin että en haluaisi. Hän ei ollut seksuaalisesti millään tavalla vetoava, häntä oli vain miellyttävää katsoa.

Nyt siis ymmärrän että eivät miehet katsele hyvännäköisiä ja treenattuja naisia toivoen pääsevänsä panemaan heitä. Heitä vain on miellyttävää katsoa.

Ei siis syyllistetä miehiä siitä että he olisivat vain eläimellisiä kiimakalleja.

Kaikki ihmiset katsovat mielellään hyvännäköisiä naisia ja miehiä, olivatpa he itse miehiä tai naisia ja katsottavat miehiä tai naisia. Jotkut kehtaavat katsoa, jotkut eivät, mutta kaikki kuitenkin mielellään tekevät/tekisivät niin eikä se läheskään aina liity seksuaalisiin haluihin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään kattoa ihmisiä, siis sekä miehiä että naisia ja ei seksi mielessä silti pyöri. Varsinkin peput on mun lemppari, kiva ihailla hyvää pepaa sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
2/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Kauniita ihmisiä on ilo katsella - miehiä tai naisia.

Vierailija
4/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Kyllä miehet ihan oikeasti haluaisivat seksiä ja himoitsevat niitä kauniita naisia. :) Ei se kuitenkaan tarkoita että kaikki on heti panemassa kaikkia. Kyllä karkkikaupassakin voi kävellä ilman että alkaa syödä kaikki hyllyt tyhjiksi.

Vierailija
5/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että miehet ajattelee poikkeuksetta myös seksiä sen hyvännäköisen naisen kanssa mutta mitäpä se haittaa.

Vierailija
6/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljolti totta. Itse olen nainen ja katson sekä kaunisvartaloisia miehiä että naisia. Varsinkin naisten kauniit sääret sykähdyttävät ja saatan ihan kääntyä katsomaan ohikulkevaa säihkysäärtä. Kauneus kiehtoo. 

Vierailija
7/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin seksiä heti kauniin naisen kanssa ja mitä epävarmempi, sitä enemmän. Se on taas ihan normaalia, että nainen ei halua heti seksiä komean miehen kanssa, vaan ensin pitää lämmitellä ja tunnustella ainakin se tunti-pari.

Vierailija
8/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljolti totta. Itse olen nainen ja katson sekä kaunisvartaloisia miehiä että naisia. Varsinkin naisten kauniit sääret sykähdyttävät ja saatan ihan kääntyä katsomaan ohikulkevaa säihkysäärtä. Kauneus kiehtoo. 

Miehissä katson kokonaisuutta ja kasvoja. Kauniista kasvoista plussaa. Seuraan myös kävelyä, koska osa miehistä liikkuu kauniisti.

Naisissa ihailen kauniita sääriä.

Vierailija
9/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin. Me katsotaan hyvännäköisiä naisia, koska he ovat pantavia. Tämä tarkoittaa sitä, että kyllä me heitä haluttaisiin panna näin ensinäkemältä. Tämä nyt teidän vain täytyy hyväksyä, koska me miehet kaikki olemme tälläisiä.

Vierailija
10/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei ollut seksuaalisesti vetoava? Johtuiko siitä epävarmuudesta?

Vierailija
11/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän ei ollut seksuaalisesti vetoava? Johtuiko siitä epävarmuudesta?

Olemuksesta vaan puuttui se jokin. Myös se oli turn-off että hän selvästi tiedosti olevansa hyvännäköinen ja hänen olemuksestaan näki että hän ajatteli kaikkien katsovan häntä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan