Toivottavasti Britit eroavat EU:sta
Siitä lähtee sitten kiva ketjureaktio, jonka seurauksena Suomikin eroaa <3
Kommentit (33)
Voiko joku kertoa mielestään viisi hyvää EUn asiaa ja viisi huonoa?
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa mielestään viisi hyvää EUn asiaa ja viisi huonoa?
En nyt tiedä onko tuossa ideaa, eikö se olisi parempi kertoa niin monta hyvää ja huonoa kun keksii?
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä EU vastaisista on työelämässä ja tulot keskitasoa tai sen paremmalla puolella?
Minä olen varakas on kaunis thai-vaimo,mutta en ole blatteälskare niin kuin sinä ja kaljupää Reininfeldt
Eivät eroa.
Fakta.
Kaikki eroamista kannattavat voitte maksaa tililleni 10 euroa, jos eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät eroa.
Fakta.
Kaikki eroamista kannattavat voitte maksaa tililleni 10 euroa, jos eroaa.
Kaikki eroamista tai jäämistä kannattavat voitte maksaa tililleni satkun, erosi tai jäi. Parempi diili.
Heh Suomi ei ikinä tule lähtemään kun sattuu olemaan sellainen masokistivaltio että oikein kerjää kaikki paskat niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Heh Suomi ei ikinä tule lähtemään kun sattuu olemaan sellainen masokistivaltio että oikein kerjää kaikki paskat niskaansa.
Jep. Ns. puolueeton puolueeton mediamme syöttää nyt Eu:stakin samanlaista yksipuolista roskaa kun parin muun suosikkiaiheen kohdalla. Media tekee kaikkensa sen eteen, etteä suomalaiset saadaan pidettyä EU-myönteisinä.
Britit tuskin eroaa, valitettavasti, mutta jos eroaa niin on hassua nähdä kuinka meidän media siihen suhtautuu. Varmaan kaivamalla kaivetaan kaikki maata vaivaavat ongelmat ja isoin otsikoin uutisoidaan, että ongelmien juuret johtaa brexitiin. Positiiviset asiat lakaistaan maton alle.
Eiköhän siellä oo joku peukaloimassa äänestystulosta sen varalta, jos näyttäiski siltä että eroäänet ois voittamassa...
Pitääkö olla tietty prosenttiero äänissä, että brexit toteutuu, vsi riittäkö yksikin ääni enemmän sille puolelle?
Koska mahd ero astuisi voimaan?*
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä EU vastaisista on työelämässä ja tulot keskitasoa tai sen paremmalla puolella?
Minä olen. En tosin asu enää suomessa, missä nämä tulot tietenkään eivät olisi edes mahdollisia.
Brexit olisi Suomelle erinomainen boosti ja ainut tilaisuus, joka tulee, jos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei ole sitten mitään sijoituksia esim. osakemarkkinoilla?
En ole ap, mutta vastaanpa kuitenkin. Olen jo tällä viikolla tehnyt rahaa brexitillä. Itselleni on aivan sama mihin suuntaan kurssit menevät, rahaa voi tehdä molempiin suuntiin ja hedge ;)
Osakkeita voi ostaa ja shortata ;) LOL
Tuskin kukaan vähääkään asiaan perehtynyt noin uskoo. Ilman EU:ta saataisiin kuitenkin itse päättää omista asioistamme ilman Unionin pakotteita, käskyjä ja kauhisteluja. Jos olet huomannut, niin Suomessakin tilanne on itsessään aika kehno, ei meillä ole varaa olla Brysselin maksumiehinä, ilman EU:ta meidän ei tarvitsekaan olla.
Jos nyt erottaisiin (ei tule tapahtumaan), niin vaikeat ajat varmasti jatkuisi jonkun aikaa siitäkin huolimatta. Ja kun niistä päästäisiin yli, niin tilanne olisi parempi kun se voisi koskaan EU:ssa olla.