Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkumusta kahville/drinkille?

Vierailija
22.06.2016 |

Olen tapaamassa erään miehen illalla. Hän käyttää usein kauluspaitaa arkisin ja pukeutuu tyylikkäästi. Onko liioittelua laittaa ensitreffeille kahvilaan tai baariin pikkumusta? (Treffipaikka ei ole vielä tiedossa.) Siinä on lyhyet hihat, ei ole erityisen juhlava vaan paksuhkoa "arkista" kangasta. Kaveriksi korkokengät tai ballerinat?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaamassa erään miehen illalla. Hän käyttää usein kauluspaitaa arkisin ja pukeutuu tyylikkäästi. Onko liioittelua laittaa ensitreffeille kahvilaan tai baariin pikkumusta? (Treffipaikka ei ole vielä tiedossa.) Siinä on lyhyet hihat, ei ole erityisen juhlava vaan paksuhkoa "arkista" kangasta. Kaveriksi korkokengät tai ballerinat?

Kuulostaa kivalta asulta, itse olen sitä mieltä, että tuollainen "arkinen musta" on tyylikäs ja sopii melkein mihin tahansa tilanteeseen. Ballerinat ehkä tekisivät asusta vähän rennomman, joten valitsisin ne. 

Vierailija
2/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei paljetteja ja timantteja...

Korkokengät ehkä matalammasta päästä. Sellaiset tappajastiletit kommunikoi vähän vääriä asioita...

Ja ei stringejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta asulta, itse olen sitä mieltä, että tuollainen "arkinen musta" on tyylikäs ja sopii melkein mihin tahansa tilanteeseen. Ballerinat ehkä tekisivät asusta vähän rennomman, joten valitsisin ne. 

Kiitos mielipiteestä. Ehkä korkkarit kannattaa jättää kotiin, etten pukeudu liian juhlavasti. Entäs sukkahousut: nudet vai mustat?

Vierailija
4/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudet

Vierailija
5/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesällä sukkahousuja!! ...mutta jos jostain kumman syystä haluat laittaa niin nudet.

Vierailija
6/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudet mieluummin ehkä näin kesällä. 

Vierailija
7/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkokengät ehkä matalammasta päästä. Sellaiset tappajastiletit kommunikoi vähän vääriä asioita...

Ja ei stringejä.

Olen samaa mieltä, että matalat korot ja ei blingblingiä vaan arkisen tyylikäs. MUTTA mitä hiton tekemistä stringeillä tässä oli? Kyseessä ensitreffit, tuskin lähdetään vaatteita riisumaan ja jos lähdettäisiin vaatteita riisumaan niin en usko, että siinä vaiheessa alushousumallilla olisi p*skankaan väliä

Vierailija
8/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei stringejä.

Olen samaa mieltä, että matalat korot ja ei blingblingiä vaan arkisen tyylikäs. MUTTA mitä hiton tekemistä stringeillä tässä oli? Kyseessä ensitreffit, tuskin lähdetään vaatteita riisumaan ja jos lähdettäisiin vaatteita riisumaan niin en usko, että siinä vaiheessa alushousumallilla olisi p*skankaan väliä

Matalimmat korkoni ovat n. 7-8 cm (mustat). Tähän hätään en ehdi ostaa pienempikorkoisia. En ehkä noita laita. Mutta ballerinoja löytyy vihreät, mustat ja punaiset. Ja korvakoruja samoja värejä + hopea. Tässäpä nyt pohdittavaa... Ehkä punaiset korvakorut ja samanväriset ballerinat? Tai hopeiset korvakorut yhdistettynä punaisiin tai mustiin ballerinoihin.

Vierailija
9/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes stringejä, jos haluat tehdä vaikutuksen. Ja stay-upit ehdottomasti. Kun mies näkee, ettei pitsiresorin takana ole enää vaatteita, hän on sulaa vahaa. Muista vetää hameosaa tarpeeksi ylös istuessasi.

Vierailija
10/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit erottuu läpi jokatapauksessa.

... again: mitä haluat viestiä...mulle stringit huutaa hutsu.

Vierailija
11/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitäään mummojakaan!

Vierailija
12/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummomallisten reunat näkyy kyllä helpommin läpi kuin ne stringit. Ellei sitten mekko ole ihan per*että nuolevaa, tiukkaa mallia... Tuskin.

Vierailija
13/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin tennarit mekon kanssa, jos haluaisin tehdä asusta arkisemman. Ehkä myös farkkutakin. Riippuu tietenkin arkityylistäsi aika paljon.

Vierailija
15/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin tennarit mekon kanssa, jos haluaisin tehdä asusta arkisemman. Ehkä myös farkkutakin. Riippuu tietenkin arkityylistäsi aika paljon.

Hahahha, mä niin arvasin että mammat alapeukuttaa tätä. No ei se mitään. Voin sanoo että teidän miehet kyllä yläpeukuttaa ja vähän muutakin ;)

Vierailija
16/16 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä EI käytetä mustia sukkahousuja, se on tyylimoka, piste. Miksi se on niin vaikea käsittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi