Missä vanhan hyvän ajan av-aloitukset?
Huonoja aloituksia viime aikoina. Joko liikaa tai liian vähän yritystä. Kuten tässäkin.
Kommentit (28)
Ammattivalittajakin savustettiin ulos :O
Missä äitimammaset ja käsikakkaajat, missä kadonneet aviomiehet ja niitä stalkkaavat vaimot? Missä arkipäivieni pienet ilot?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä oo sitä ikävä. Mutta olisin halunnut olla paikalla kun hänen henkilöllisyytensä paljastui lopulta... 😂
Se oli aika rysäys. Ensin poistu kommentit tiuhaan tahtiin, sitten suljettiin koko ketju ja ammattivalittaja hävis, kun pieru saharaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kyllä oo sitä ikävä. Mutta olisin halunnut olla paikalla kun hänen henkilöllisyytensä paljastui lopulta... 😂
Yksi mun suosikki oli se, jossa pohdittiin oliko kissa ehkä saatanan kätyri ja kannattaisiko siitä tehdä ns. KiSu-ilmoitus :D
Mikä ammattivalittajan henkilöllisyys? Oliko se joku mode?
Se oli oikeesti jonkun tuppukylän nuohoojan rouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää on? Kuinka muka paljastui??
Joku mamma oli salapoliisina etsinyt ammattivalittajan ja sen miehen henkilöllisyydet. Tää mamma vielä selosti tarkasti, miten oli siinä onnistunut. Sitten alkokin viestiä poistuun:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää on? Kuinka muka paljastui??
Mut saiko se ammattivalittaja samalla bannit kun se hävis kokonaan? Edes "nimettömiä" ketjuja ei ole tehnyt.. Sehän olisi voinut tuttuun tapaan kiistää olevansa se henkilö joksi paljastui
Vierailija kirjoitti:
Mut saiko se ammattivalittaja samalla bannit kun se hävis kokonaan? Edes "nimettömiä" ketjuja ei ole tehnyt.. Sehän olisi voinut tuttuun tapaan kiistää olevansa se henkilö joksi paljastui
Ja jatkaa kirjottelua
Kyllä on palsta pilalla kun pelkkiä galluppeja ja hullut joutunu hoitoon/saanu bannit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkaa kirjottelua
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/quote]aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/quote]aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Niinpä. Voi sitäkin upeata ketjua, jossa pohdittiin että voikohan sitä Kekkosta sentään ihan presidentiksi äänestää.
Hamsterimieskin on nykyään vierailija. Ei sillä, että ikävä olisi. Hän kyllä ihan itse ilmoitti, ettei aio kesällä palstailla. Mitähän se sitte tekee...
Kyllä siinä oli jo ammattivalittajalla paniikki päällä. Taisi pelästyä, että tippainssi saa selville vaimonsa harrastukset:) Se mieshän vahti muutenkin ammattivalittajan tietokoneen käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tuosta perverssiketjusta mieleen legendaarinen panohanska-ketju, ja sitten tämä. Muistaako muut?
Tuollahan ne kun selaa taaksepäin. 25000+ sivua keskusteluketjujen aloituksia. Sinne vaan retroilemaan. Joskus huvikseen nostellutkin 2008 vuoden ketjuja etusivulle. :D
Joo, kaipaan sitä, että aloituksissa ei välttämättä ensi alkuun vaikuttanut olevan mitään kummallista; sitten jostain sivukommentista syntyykin jotain aivan ihmeellistä. Nämä nykyiset monesti väkisin väännetyt provot ei oikein samalla tavalla innosta.
En muista miten kauan sitten oli, mutta mieleen jäänyt ketju siitä kun väiteltiin miten lettuja kuuluu tarjota: heti paistettuna yksitellen vai kasassa yhdellä kertaa kaikki.
Ja vanhojen nostelu on eri asia kuin uudet nerokkaan tai typerän hauskat ketjut...toki välillä kiva retroillakin :)
Mä kaipaan niitä Aruba ja vuodesohva juttuja. Ne oli ihan parasta viihdettä:)