Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan kosketusta niin että sattuu :(

Vierailija
22.06.2016 |

Olen 40 v sinkkunainen (avioero takana). Viime aikoina olen alkanut oireilla ärtymyksellä, itkuisuudella ja jaksamattomuudella, johon tuli heti parannus, kun nukuin yhden miehen vieressä yön. Siis vain nukuin.

Seksiä olisi tarjolla vaikka kuinka paljon, kun olen nätti ja liikunnallinen, mutta en pysty "kylmään" panemiseen. Ja miehiä ei kiinnosta mikään, jos seksiä ei ole varmuudella luvassa, kärjistäen. Olen kokeillut nettideiteillä siis tällaista. Ymmärrän kyllä sinänsä, ja seksiä kaipaan myös, mutta en voi luvata sitä tapaamatta.

Olen miettinyt, miten kestäisin paremmin, en ole keksinyt. Kohtalotovereita? Mikä on auttanut teitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapua kosketuksen puutteeseen voit hakea esim. kampaajalta, kosmetologilta tai hierojalta. Kissa tai koira voisi toimia myös. Tiedän, ettei mikään näistä korvaa oikeaa lämmintä ihmistä siinä vierellä, mutta kyllä ne paremman puutteessa auttavat.

Vierailija
2/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kyllä minulle kävisi nettideitin kanssa alasti nukkuminen ja petting. Laita ilmoitukseen tai "käyttöehtoihin".

Sitten on reilu peli.

On täällä miehiä joilla on samanlaisia läheisyydenkaipuita. Yksin ei ole kiva olla ja paneminen on niin ...niin tarkoitushakuista ja sitovaa. Ehkä sitä sitten myöhemmin.

"aamiainen kahdelle"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoitellut tälläkin palstalla pariin otteeseen, että pitäisi perustaa joku palvelu, josta voisi hakea hugbuddya: vastakkaisen sukupuolen kosketusta ja hellyyttä ilman seksiä. Itse olen naimisissa oleva viisikymppinen nainen, ja mieheni on silloin tällöin poissa viikon tai kaksi kerrallaan. Olisi ihanaa jos olisi joku kiva mies jota voisi pyytää halailemaan minua ja joka ymmärtäisi, että en kuitenkaan halua pettää miestäni.

Olen ostanut Lidlistä vartalotyynyn, jota halailen öisin, sen parempaa ratkaisua en ole vielä löytänyt.

Vierailija
4/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti allerginen, eläimet eivät ole optio. Ja 2, se on juuri ongelma, että miehille pitäisi luvata pettingiä tms. En pysty. Pidän seksistä tosi paljon, mutta en todellakaan kykene lupaamaan tapaamatta yhtään mitään. Ja muutenkin alkaa ahdistaa, jos toisella olisi ns. lupa koskea. Koskeminen ei ole ainakaan itselleni kenen kanssa vain ok. Se vaatii tutustumista edes vähän. Eikä kaikkia tee mieli koskea, ei siksi että olisivat rumia vaan siksi, että kaikille "kenen vain" koskeminen ei ole optio. Seksiä olisi tosiaan tarjolla paljo, mutta en saa siitä mitään, että joku tulisi pitämään minua vain seksin välikappaleena. Pitäisi varmaan etsiä naista, niin haluaisimme samoja asioita.

Ap

Vierailija
5/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sitä varten nainen. Että on edes vähän hellyyttä. Rakkaudesta en tiedä...

T: Nainen

Vierailija
6/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin paljon nukkumisesta naisen vieressä, mutta ei naiset usko, että haluaisin pelkästään nukkua vieressä :/

Vierailija
7/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäisin paljon nukkumisesta naisen vieressä, mutta ei naiset usko, että haluaisin pelkästään nukkua vieressä :/

Missä kohtaa käy ilmi, että eivät usko?

Ap

Vierailija
8/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä, kun mieli tekisi nukkua miehen vieressä, mutta eivät kumminkaan lähde.

Vierailija
9/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sanovat, että juuri se on syy? Minulle kelpaisi kyllä, jos muuten tultaisin juttuun. Sääli, että tarpeet ja/tai ihmiset eivät näemmä kohtaa.

Ap

Vierailija
10/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sanovat, että juuri se on syy? Minulle kelpaisi kyllä, jos muuten tultaisin juttuun. Sääli, että tarpeet ja/tai ihmiset eivät näemmä kohtaa.

Ap

On joku sanonutkin, että se on syy. Kyllä me miehetkin tykätään läheisyydestä ja ei seksi ole hyvää, jos ei ole mitään tunteita mukana.

Vierailija
11/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

On joku sanonutkin, että se on syy. Kyllä me miehetkin tykätään läheisyydestä ja ei seksi ole hyvää, jos ei ole mitään tunteita mukana.

Sääli, että et ole tullut vastaan.

Vierailija
12/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sääli, että et ole tullut vastaan.

Harmi :/

Vierailija
13/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ongelma ei ole kuin ap:n ja parin muun, kun kohtalotovereita ei ilmaannu.

Vierailija
14/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tanssiminen? Ei välttämättä mikään baarinojailu toimi haluamallasi tavalla (oletusarvoisesti sellaisista paikoista haetaan seksikumppaneita, vaikka kaikki eivät toki niin teekään). Mutta mitä jos kokeilisit vanhanaikaisia lavatansseja? Tanssilavalla saa mennä poskivalssia tai tiukkaa tangoa ilman että partneri rupeaa odottamaan liikoja (jollei sitten ole kännissä tai muuten vaan mulkvisti). Tai jokin salsakurssi tms., jos asut vähänkin isommassa kaupungissa, niin näitä pitäisi löytyä.

Ja onhan se mahdollista, että tanssikuvioista löytyisi sitten ihan se sängynlämmittäjäkin.

Vierailija
15/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nalle!

Vierailija
16/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä hakenut netissä naisesta unikaveria ja en ole saanut ainuttakaan vastausta.

Vierailija
17/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Kyllä minulle kävisi nettideitin kanssa alasti nukkuminen ja petting. Laita ilmoitukseen tai "käyttöehtoihin".

Sitten on reilu peli.

On täällä miehiä joilla on samanlaisia läheisyydenkaipuita. Yksin ei ole kiva olla ja paneminen on niin ...niin tarkoitushakuista ja sitovaa. Ehkä sitä sitten myöhemmin.

"aamiainen kahdelle"

Ei minusta. Suutelu sitä vastoin jo onkin. Sitä on mahdotonta tehdä sellaisen kanssa, johon ei ole ihastunut, mutta seksi onnistuu helposti sellaisen kanssa ja on vähemmän intiimiä.

Vierailija
18/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on epäilyttävä mies, eikä edes mairittelevaa naiselle. Pitää ennemmin sanoa, että haluaisin naida, mutta nukutaan vaan nyt, niin juttu pysyy yksinkertaisena.

Vierailija
19/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ketju ei näytä kaikkia vastauksia?

Vierailija
20/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä hakenut netissä naisesta unikaveria ja en ole saanut ainuttakaan vastausta.

Mistä olet hakenut? Et ole tullut vastaan sinäkään. Varmaan pitäisi pistää pystyyn av:n halikaveriketju...

Ap