Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa että syön liikaa???

Vierailija
22.06.2016 |

Syötiin pitkästä aikaa aamupalaa yhdessä. Söin kaurapuuroa, kaksi ruispalaa (eli yksi kokonainen) ja jugurtin. Mies rupesi taivastelemaan, tai oikeastaan valittamaan että syön liikaa. Sitten vielä tuskaili että kyllä tuolla menolla lihoaa. Itse söi kaksi lihapiirakkaa :D. Hieno ihminen.
Olenko jotenkin väärässä jos sanon että mun aamupala on normaali?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän tuo kuulostaa. Paljon enemmän kaloreita noissa lihapiirakoissa on. Jotkut ihmiset ajattelee että paljon ruokaa = lihottavaa, vähän ruokaa = parempi. Vaikka kyse on täysin siitä mitä syö.

Vierailija
2/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisella lihoa niin millään. Mies ei taida tajuta mitään normaalista ruokavaliosta jos vetelee lihapiirakoita aamupalaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi aamupala, mutta syömisten kokonaisuushan sen ratkaisee, eikä mikään yksittäinen ateria. Miehellesi kyllä voit kuitata, että hänen kannattaisi ehkä itse siirtyä terveellisempiin aamiaisiin.

Vierailija
4/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä mies :D

Vierailija
5/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on taas vaikea uskoa tätäkin tarinaa, mies vetää lihapiirakoita ja kauhistelee naisen kaurapuuroa. Tai sitten on taas naitu ääliö....

Vierailija
6/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai toki enemmän kaloreita, mutta kyllähän sunkin aamupala aika runsas on. Ja etenkin hyvin hiilaripitoinen. Toki jos harrastat paljon liikuntaa ja/tai syöt päivällä kevyemmin, niin aamupalasi oli ihan ok. Kokonaisuushan se merkitsee.

Vierailija
7/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai toki enemmän kaloreita, mutta kyllähän sunkin aamupala aika runsas on. Ja etenkin hyvin hiilaripitoinen. Toki jos harrastat paljon liikuntaa ja/tai syöt päivällä kevyemmin, niin aamupalasi oli ihan ok. Kokonaisuushan se merkitsee.

Mitähän runsasta tuossa oli? Eihän tuosta lähde nälkä edes kujakissalta.

Vierailija
8/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi aamupala, mutta syömisten kokonaisuushan sen ratkaisee, eikä mikään yksittäinen ateria. Miehellesi kyllä voit kuitata, että hänen kannattaisi ehkä itse siirtyä terveellisempiin aamiaisiin.

Juu, totta. Syön melko terveellisesti ja pidän ateriarytmistä huolta. Arvaa vaan kuinka monta kertaa olen yrittänyt ehdottaa että alettaisiin syömään vähän terveellisemmin (kuten kerroin, minä syön jo mutta helpompi se on "myydä" yhteisenä juttuna :D). Mutta ei, mies kuulemma syö jo nyt niin vähän ettei siitä voi vähentää. Niin, totta. Paitsi että ruoka on juuri noita lihapiirakoita, pitsoja yms "moskaa". ap

Vierailija
9/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin on taas vaikea uskoa tätäkin tarinaa, mies vetää lihapiirakoita ja kauhistelee naisen kaurapuuroa. Tai sitten on taas naitu ääliö....

Mun mies on just tommonen. Ei tajua ravinnosta höykäsen pöläystä. Muuten ihanan mies kyllä.

Vierailija
10/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältähän tuo kuulostaa. Paljon enemmän kaloreita noissa lihapiirakoissa on. Jotkut ihmiset ajattelee että paljon ruokaa = lihottavaa, vähän ruokaa = parempi. Vaikka kyse on täysin siitä mitä syö.

No on sillä määrälläkin vähän väliä.... vaikka söisit pelkkiä appelsiineja, mutta jos vedät niitä 1000 päivässä, niin lihot.

Vierailija
11/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, totta. Syön melko terveellisesti ja pidän ateriarytmistä huolta. Arvaa vaan kuinka monta kertaa olen yrittänyt ehdottaa että alettaisiin syömään vähän terveellisemmin (kuten kerroin, minä syön jo mutta helpompi se on "myydä" yhteisenä juttuna :D). Mutta ei, mies kuulemma syö jo nyt niin vähän ettei siitä voi vähentää. Niin, totta. Paitsi että ruoka on juuri noita lihapiirakoita, pitsoja yms "moskaa". ap

Eipä toi sun aamiainen kovin terveelliseltä vaikuta.

Vierailija
12/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän runsasta tuossa oli? Eihän tuosta lähde nälkä edes kujakissalta.

Riippuen siitä millainen ja minkäkokoinen oli jogurtti, oliko puuro tehty maitoon vai veteen ja oliko leipien välissä jotain, tuosta tullee kaloreita noin 400-700 kcal. Kyllä se aamupalaksi on todella runsas. Pienikokoinen nainen voi syödä päivässä noin 1500-1700kcal lihomatta, joten onhan se iso osuus päivän energiasta. Ainakin verrattuna siihen, että itsellä jokainen noista kolmesta komponentista yksin vastaisi tavallista omaa aamupalaani (ts. se oli kolminkertainen omaani).

Vierailija
13/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko ylipainoinen?

Miehet nyt vaan ovat tuollaisia ääliöitä yleensä. Heillä on paljon heikompi tietämys ravitsemuksesta tasolla 'keskitysleirilläkään ei ollut lihavia' ja sitten kommentoidaan toisen tekemisiä. Lisäksi miehen aineenvaihdunta antaa paljon enemmän anteeksi, esim. ne aamuiset lihapiirakat. Keskimääräisellä naisella se alkaisi näkyä jo viikossa, parissa painossa. 

Vierailija
14/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla nainen ei tarvitse noin raskasta aamupalaa, ellei rehki rajusti sen jälkeen tai syö kevyesti lounaalla.

Vierailija
15/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi ruisleivän puolikasta JA puuro? 0_0 Itse pystyn juuri ja juuri syömään toisen noista. Yleensä syön yhden leivän ja esim. hedelmää. Ja oon 166/54 eli en mikään tosi laihakaan. Mutta siis oon kai noita joille ei aamulla maistu, tulee paha olo. Ja energiatasojen kannalta ois parempi syödä enemmän aamulla, mutta kun ei vaan mene.

Varmaan tulisi ylös jos yrittäisin jotain lihapiirakoita vetää :D miehet on hassuja.

Vierailija
16/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valittaa terveellisestä aamiaisesta ja itse vetää 2 lihapiirakkaa. :D

Vierailija
17/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä ei halua tai kykene tuntemaan nälkää. Koko ajan syödään sen verran, että näläntunnetta ei koskaan tule. Se ei ole hyväksi.

Vierailija
18/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap urheilee vähääkään tuossa ei ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
19/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi aika paljon kerralla syötäväksi, varsinkin aamulla.

Vierailija
20/43 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko ylipainoinen?

Miehet nyt vaan ovat tuollaisia ääliöitä yleensä. Heillä on paljon heikompi tietämys ravitsemuksesta tasolla 'keskitysleirilläkään ei ollut lihavia' ja sitten kommentoidaan toisen tekemisiä. Lisäksi miehen aineenvaihdunta antaa paljon enemmän anteeksi, esim. ne aamuiset lihapiirakat. Keskimääräisellä naisella se alkaisi näkyä jo viikossa, parissa painossa. 

165cm/53kg, eli siis ei, en ole ylipainoinen. Urheilen paljon ja teen fyysistä työtä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä