Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viimeinkin sisäistänyt sen, että naisia ei haittaa miehen panomenneisyys

Vierailija
21.06.2016 |

Siitä on ainoastaan hyötyä. Olen säästellyt itseäni sopivalle naiselle ja olen ollut vain yhden naisen kanssa 32-vuotiaaksi mennessä. Olen ollut helvetin tyhmä. Hirveästi jäänyt kokematta ja täysin turhaan, koska miehen tilanne vaan paranee sen myötä, kun naisluku kasvaa, jopa neitsyiden silmissä.

Minulla on komeat kasvot ja mukava luonne, joten seksiseuraa löytyisi suhteellisen helposti. Taidan alkaa panomieheksi, niin samalla itsevarmuus nousee ja sekin on erittäin hyvä juttu tyttöystävän löytämisen kannalta. Aloitan Tinderillä, koska siellä on minulle suotuisasti naamaraja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei intiaanipäällikköäkään halveksuta, vaikka hänellä on paljon sulkia päähineessä.

Vierailija
2/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vai? Vähän tiedät naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin haittaa. Mitään huoripukkia en huolisi.

Vierailija
4/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias, jolla komeat kasvot ja mukava luonne, mutta tyttöystävää ei vain löydy.

Heh.

Vierailija
5/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa miehen pano- eikä muukaan menneisyys, kunhan on itse sinut oman historiansa kanssa. Virheitäkin saa jokainen elämässään tehdä, kunhan ne yrittää parhaansa mukaan sovittaa.

Vierailija
6/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten sen ottaa. Panomies on panomies. Hyvässä ja pahassa.

Vierailija
7/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32-vuotias, jolla komeat kasvot ja mukava luonne, mutta tyttöystävää ei vain löydy.

Heh.

En ole koskaan oikein etsinyt tyttöystävää. Olen lykännyt sitä siihen asti, kunnes olen hyvässä työssä. Sillä aikaa pitää alkaa kerryttää kokemusta.

-ap

Vierailija
8/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaa, ja samoin monta kaveriani. Meilläkin on harvoja seksipartnereita. Mutta tämänkin asian suhteen voidaan sanoa että "lika barn leka bäst". Kannattaa valita naisia, jotka kokevat asian samalla lailla kuin sinä.

Pidä hauskaa, muista kumi!

Vierailija
9/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on ainoastaan hyötyä. Olen säästellyt itseäni sopivalle naiselle ja olen ollut vain yhden naisen kanssa 32-vuotiaaksi mennessä. Olen ollut helvetin tyhmä. Hirveästi jäänyt kokematta ja täysin turhaan, koska miehen tilanne vaan paranee sen myötä, kun naisluku kasvaa, jopa neitsyiden silmissä.

Minulla on komeat kasvot ja mukava luonne, joten seksiseuraa löytyisi suhteellisen helposti. Taidan alkaa panomieheksi, niin samalla itsevarmuus nousee ja sekin on erittäin hyvä juttu tyttöystävän löytämisen kannalta. Aloitan Tinderillä, koska siellä on minulle suotuisasti naamaraja.

Ulkomuodostasi en pysty sanomaan mitään, mutta et kyllä kirjoituksesi puolesta kuulosta siltä, että sinulla olisi "mukava luonne". 

Jos oikeasti haluat jossain vaiheessa saada hyvän parisuhteen jonkun oikeasti ihanan naisen kanssa, niin siitä ei todellakaan ole etua, jos olet ollut puolen kylän naisten kännikiertopalkintona sitä ennen. "Panomies" on nimittäin synonyymi miehelle, jota kukaan nainen ei ota tosissaan. 

Vierailija
10/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia, joilla on samanlainen menneisyys, ei häiritse. Vaikeaa uskoa tarinaasi, sillä etkö muka ole itse tiennyt, mitä sinä itse haluat ja tehnyt valinnat sen pohjalta?

Vierailija
11/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et sano, että olet maksanut seksistä.

Vierailija
12/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Tuollaisia miehiä on tuhansia Suomessakin. Naiset laskevat itsevarmuuden tosin mukavuudeksi, joten vähemmän itsevarma ei ehkä sitten ole mukava.

Vierailija
13/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

En ole koskaan oikein etsinyt tyttöystävää. Olen lykännyt sitä siihen asti, kunnes olen hyvässä työssä. Sillä aikaa pitää alkaa kerryttää kokemusta.

-ap

Oletko pitänyt pallejasi pakastimessa noina vuosina kun olet etsinyt "hyvää työtä"? Jos sinulla on hyviä ominaisuuksia, minkä takia et ole ollut ihminen ja etsinyt tyttöystävää ilman hyvää työtä vai onko se hyvä työ sittenkin se asia, minkä perusteella nainen sinusta kiinnostuu ja pysyy kuvioissa?

Vierailija
14/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuodostasi en pysty sanomaan mitään, mutta et kyllä kirjoituksesi puolesta kuulosta siltä, että sinulla olisi "mukava luonne". 

Jos oikeasti haluat jossain vaiheessa saada hyvän parisuhteen jonkun oikeasti ihanan naisen kanssa, niin siitä ei todellakaan ole etua, jos olet ollut puolen kylän naisten kännikiertopalkintona sitä ennen. "Panomies" on nimittäin synonyymi miehelle, jota kukaan nainen ei ota tosissaan. 

Kaikki feikkaavat livenä. Useimmat ovat siksi mukavia oikeassa elämässä.

Vierailija
15/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainakin haittaa. Mitään huoripukkia en huolisi.

Paljosta vetoa, että naisilla vaikka 50 miehen kokemusta et paheksu laisinkaan, vaan enemmänkin ihailet sellaista naista? Tällä palstalla kaikista eniten paskaa saa niskaan sillä, että ilmoittaa, ettei pidä irtopanevista naisista.

Vierailija
16/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kirjoittaa tuollaisen tekstin? Oikeasti.

Siinähän panet jos huvittaa, mutta TODELLA monia naisia haittaa puolen maailman kanssa maanneen miehen menneisyys.

Vierailija
17/17 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kirjoittaa tuollaisen tekstin? Oikeasti.

Siinähän panet jos huvittaa, mutta TODELLA monia naisia haittaa puolen maailman kanssa maanneen miehen menneisyys.

Ehkä näin voi netissä kirjoittaa, mutta tosielämässä se panokokenut ja siksi rauhallinen, rento ja juuri sopivan flirttaileva mies on naisille ehdoton ykkönen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän