Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18 vuotias eikä yhtään kaveria.

Foreveralone
21.06.2016 |

Olen siis 18 vuotias jätkä jolla ei ole yhtäkään kaveria jonka kanssa voisin viettää aikaa. Yläasteen jälkeen en ole käynyt kavereiden kanssa ulkona kun satunnaisia kertoja. Tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen. Kukaan ei valita että olisin tylsä tai outo. Kaveritkin saan nauramaan jutuillani. En ole liian ujo tai epäsosiaalinen. En tykkää humalan hakuisesta juomisesta mutta ei minulla alkoholia vastaan mitään ole. En myöskään ole poliittisesti tai uskonnollisesti valveutunut. Minulla oli paljon yläasteella kavereita joidenka kanssa hengailin mutta sitten se vaan loppui. Nykyisessä koulussanikin minulla on paljon hyviä kavereita mutta ei sellaisia joidenka kanssa käydä baareissa tai festareilla koska he kaikki taas hengaavat vanhojen kavereidensa kanssa. En ole ikinä käynyt festareilla. En ole ikinä ollut koulun päättäjäisissä mukana juomassa jossain. Vappunakin olin kerran koskenrannassa joka oli aivan perseestä kun itse en juo ja silloinkin oltiin alaikäisiä. Yhdesti olen ollut pubeissa kiertelemässä serkkujen kanssa ja kivaa oli mutta thats it. Sosiaaline elämäni koulun ja työn ulkopuolella = 0. En ole mitenkään säälittävä ihminen. Minua ei ole kiusattu, en ole säälittävä nörtti joka pelaa päivät, en ole liian ujo, minulla on aina kouluissa ollut paljon kavereita mutta silti olen yksinäinen kun mikäkin. Ainoa ongelmani on ehkä ollut se kiltteys. Eli tyhmyyksiä on tehty nuorena mutta ei mitään vakavaa. Alaikäisenä en ole ikinä juonut alkoholia paljoa kuin ihan vähiä määriä silloin tällöin. Olin kumminkin sellainen komea ja sosiaaline urheilija tyyppi jota kukaan ei kiusannut tai jättänyt porukan ulkopuolelle vaikka olinkin ns. nössö. Lisäksi olen tiennyt ala-aste ikäisestä asti että mitä haluan aikuisena tehdä ja niin olen pyrkinyt elämään. Pidän myös itseäni komeana ja urheilenkin paljon. Olen aina ollut urheillullinen ja pärjännyt koulussakin hyvin mutta nykyisin yritän urheilla enemmän jotta saisin aikaa tapettua ja muutenkin valmistaudun palvelusta varten. Käyn myös kesätöissä joihinka on kiva mennä mutta sielläkin olevat juttukaverit ovat vain niitä työpaikkakavereita eikä mitään sen enempää. Minulla ei ole ikinä ollut edes tyttöystävää jota nyt en ole varsinaisesti hakenutkaan. Nyt oikeasti huomaan että minulla ei ole mitään muuta ollutkaan mielessä kuin ura ja työt. Haluaisin oikeasti käydä festareilla, baareissa, yökerhoissa, laivallakin ja muutenkin vaan viettää aikaa kavereiden kanssa mutta ei ole mitään eikä ketään jonka kanssa harrastaa tälläistä. En ole ikinä ollut masentunut enkä ole masentumassa mutta kyllähän tämä mieltä laskee aivan vitusti. Huomaan nytten kuinka koulussa on niin kiva käydä ja olla kavereiden kanssa mutta nyt kesälomalla huomaankin kuinka yksinäinen oikeasti olenkin ja se kyllä laskee mielialaa. Olen niin saatanan yksinäinen että ihan vihaksi pistää koska en kumminkaan ole mitään erakko tyyppiä. Ihan hieman jopa tuntuu siltä että en ole yhtään mitään vaan olen pelkkää savua. Tämä on kyllä niin syvältä kun olla ja voi. Oli aivan pakko vuodattaa tästä tänne kun en kenellekkään tästä julkisesti kehtaa vuodattaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei<3 tsemppiä, kaikki järjestyy!  Kun pääset alalle jonne olet tähdännytkin , tulee vastaan taas uudet tyypit joissa saattaa olla kanssasi samankaltaista porukkaa.  Lisäksi, mitä tapahtuisi jos ottaisit nyt kesällä yhteyttä johonkin tuttuun ja pyytäisit randomisti jonnekin?  Itse olin samassa tilanteessa joskus, otin pariin kaveriin yhteyttä joiden kanssa en ollut hengaillut. Ei meistä tullut mitään sydänystäviä mutta näkeminen kohotti kyllä mielialaa. Myöhemmin löysin kavereita, joiden kanssa oli ja on oikeasti hauskaa. Kaikkea hyvää!

Vierailija
2/5 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun opiskelet, menet töihin eikä päihteet ole ongelma niin kaikki järjestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon itse pyydät ihmisiä olemaan kanssasi? itse tajusin vasta 30 vuotiaana , että kannattaa pyytää ihmisiä tekemään asioita yhdessä. Muuten kukaan ei pyydä minua. Mutta kyllä he näyttävät seurassani viihtyvän.

Vierailija
4/5 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla vähän sama ongelma mutta helpottui kun muutin toiseen kaupunkiin ja alotin amk:n siellä.vieläkin oon vähän liian passiivinen, ehkä olisi enemmän kavereita jos liikkuisin enemmän ja oisin ns."kiinnostavampi".oon nainen ja mulla on ongelmia tulla toimeen etenkin tietynlaisten naisten kanssa ja yleensä viihdyn paremmin mua vanhemmassa tai nuoremmassa porukassa.mun mielestä tärkeintä on olla avoin eikä liian innokas ja hyökkäävä,siis tää riippuu kyllä aikapaljon asuinpaikasta ja siitä millaisia ihmisiä kohtaa.pk-seudulla mulla ainakin on ollu helppoa, kun ihmiset on jotenkin niin avoimia ja kokoajan törmää uusiin ihmisiin.mulla on myös se, että vaikutan vähän lapselliselta ehkä joskus ja mua ei oteta vakavasti varmaankin sen takia.en tiiä auttaisko jos ryyppäis tai bilettäis enemmän, mutta en tosiaan halua esittää muuta kuin olen.pidän myös hauskanpidosta mutten ehkä tuo sitä tarpeeksi esille.

Vierailija
5/5 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei mäki oon 18 ja mul ei oo yhtää kavereita! jee löysin toisen !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi