Kuka ei halua että totuus Kate Middletonin riutumisesta tulisi julki?
Vielä on paljon myytävänä juttuja kuninkaallisista, joilla ei muka ole ongelmia. Tämä ei näytä terveeltä: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/12/19/352E2D0300000578-3637422-i…
Kommentit (738)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskauspahoinvointi saa riutumaan. Hänhän on kärsinyt erittäin pahoista oireista alkuraskauksissaan.
Oletteko FB-kavereita vai mistä tiedät, että hän on raskaana?
Itse epäilen, että ne raskauspahoinvoinnit ovat osittain liioiteltuja. Hän käyttää niitä tekosyynä, että saa lökötellä kotona.
En väittänyt olevan raskaana, heitin vain sen mahdollisuuden ilmaan. Viittasin aiempien raskauksien tuomaan pahoinvointiin.
Mitä helvettiä, miksi tämmöisessä paskaketjussa on puolentuhatta viestiä? Miksi jostain tusinajulkkiksen asioista pitää nahistella sivukaupalla. Tsiisös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskauspahoinvointi saa riutumaan. Hänhän on kärsinyt erittäin pahoista oireista alkuraskauksissaan.
Itse epäilen, että ne raskauspahoinvoinnit ovat osittain liioiteltuja. Hän käyttää niitä tekosyynä, että saa lökötellä kotona.
Olet sitten itse Katen kanssa tekemisissä kun pystyt heittämään tuollaisen väitteen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, miksi tämmöisessä paskaketjussa on puolentuhatta viestiä? Miksi jostain tusinajulkkiksen asioista pitää nahistella sivukaupalla. Tsiisös.
Munkin mielestä olis kiinnostavampaa keskustella Maisa Torpasta ja Antti Tuiskusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten itse Katen kanssa tekemisissä kun pystyt heittämään tuollaisen väitteen?
Se oli lähinnä epäilys. Kate kun on osoittautunut niin tavattoman laiskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielä, miten Kate hehkui muutama tunti kuopuksen syntymän jälkeen freesinä ja föönattuna Jenny Packhamin (?) ihanassa keltaisessa esikkomekossa. Täällä kirjoitettiin, että eihän se ole oikeasti edes ollut raskaana, kun näyttää liian hyvältä. Niin että päättäkää nyt :D
Ja asiaan. Olen saanut kaksi lasta kahden vuoden ikäerolla päälle kolmekymppisenä, ja kyllä vanhenin silmissä vähän niin kuin Katekin. Jälkimmäisen imetyksen loppupuolella olin ihan luuta ja nahkaa. Korvien välissä ei ole tietääkseni vikaa, mutta itsehän sen kuulemma viimeisenä tajuaa.
Voihan ihminen sairastua senkin jälkeen, kun on jo päässyt sieltä sairaalan portailta. Synnytyksen jälkeinen masennus? Ahdistushäiriöt? Anoreksia? Jotain häikkäähän siinä perheessä on, kun he ovat joutuneet jo julkisuuden hampaisiin, miksi kumpikaan ei tee töitä, vaikka kotona on palvelusväkeä yllin kyllin.
Tuota työntekoa on ihan turha vetää tähän. Miettikää nyt vaikka Katen ihanaa pyhimysanoppia. Hän se teki töitä. Aina. Pyrki viettämään joka päivä tunnin poikiensa kanssa, mutta aina ei onnistunut, kun oli niin kovasti ihmisiä maailmassa kaipaamassa halausta ja poseerausta.
Olisikohan se perheen "häikkä" lähtöisin tuosta työnteosta, jota on harjoitettu aika monta sukupolvea ihmissuhteiden kustannuksella.
Noiden "työnteosta"?!! Just let me laugh!
Olen seurannut Katea jo pitkään, tosin lähinnä keskittyen noihin täälläkin parjattuihin ja mainittuhin brittilehtiin.
Onko kyllä Kate hyvin huonon näköinen nykyään, aivan liian laiha mielestäni ja vielä se kamala meikki..
Kadehdin ja ihailin tätä tyttöä aikanaan, upeat satuhäät joissa hän näytti täydelliseltä. Nyt tosiaan laiska ja huonoryhtinen.. miten voi olla, että jo vuosia 'firmassa' työssäolleena tekee niin paljon virheitä, vilauttelee, on epävarma, haroo tukkaansa jatkuvasti ja laukku tiukasti vartalon edesssä jopa kävellessä. Ei pidä mitään puheita, ainoastaan edustaessaan urheiluun liittuvissä asioissa vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta. Lisäksi on opetellut hienomman, yläluokkaisen puhetavan..
Minunkin mielestäni tuo raskauspahoinvointi oli tekosyy olla osallistumatta työntekoon. Jotenkin oli isot odotukset tätä tyttöä kohtaan mutta mitä enemmän hänestä kuvia näen kikattamassa esim. Harryn kanssa, minua alkaa ärsyttää. En kuitenkaan osaa lopettaa hänen seuraamistaan..
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan keskustella kuninkaallisista. Voisi olla yksi ketju, jossa keskustellaan kaikista kuninkaallisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan keskustella kuninkaallisista. Voisi olla yksi ketju, jossa keskustellaan kaikista kuninkaallisista.
Voi herranjumala!
Luuletko siis ihan oikeasti, että rakkautesi heistä puhumiseesi edes kiinnostaisi heitä sekuntia pitempää aikaa -vaikka siitä heille kerrottaisiinkin ?
-"Hei Kate, muuan x 'from Finland' rakastaa puhua elämästäsi ja se tuo hänelle Suurta Elämänsisältöä"
-" Oh,that's very kind"
=(n.4 sec.-and that's it for you of it)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala!
Luuletko siis ihan oikeasti, että rakkautesi heistä puhumiseesi edes kiinnostaisi heitä sekuntia pitempää aikaa -vaikka siitä heille kerrottaisiinkin ?
-"Hei Kate, muuan x 'from Finland' rakastaa puhua elämästäsi ja se tuo hänelle Suurta Elämänsisältöä"
-" Oh,that's very kind"
En ole tuo, jolta kysyit, mutta vastaan. Miksi heidän pitäisi tietää, jos joku rakastaa heistä puhumista? Puhun mielelläni politiikasta, historiasta, urheilusta jne. Ne ovat MINULLE kiinnostavia aiheita eikä niiden henkilöiden tarvitse olla mitään mieltä siitä, että puhun heistä. En rakasta enkä vihaa heitä, minä vain olen kiinnostunut heistä. Onko sekin ihan typerää? Mistä yleensä saa puhua ja olla kiinnostunut? Jotkut keskustelevat täällä sivukaupalla miehistä ja miehettömyydestä ja sekin on ihan sallittua.
Katelle olisi varmasti suuri pettymys, jos lehdet lopettaisivat kirjoittelun ja ihmiset puhumisen. Suurin osahan on pelkkää suitsutusta ja lopun voi pistää kateuden ja ilkeyden tiliin.
Jos Kate haluaisi häivyttää itsensä, hän ei hankkisi jatkuvasti uutta päällepantavaa eikä keikkuisi tapahtumasta riippumassa korkeilla koroilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala!
-" Oh,that's very kind"
En ole tuo, jolta kysyit, mutta vastaan. Miksi heidän pitäisi tietää, jos joku rakastaa heistä puhumista? Puhun mielelläni politiikasta, historiasta, urheilusta jne. Ne ovat MINULLE kiinnostavia aiheita eikä niiden henkilöiden tarvitse olla mitään mieltä siitä, että puhun heistä. En rakasta enkä vihaa heitä, minä vain olen kiinnostunut heistä. Onko sekin ihan typerää? Mistä yleensä saa puhua ja olla kiinnostunut? Jotkut keskustelevat täällä sivukaupalla miehistä ja miehettömyydestä ja sekin on ihan sallittua.
Ero niissä muissa ,siis niissä: -urheilijoissa,poliitikoissa,historioitsijoissa,muusikoissa,näyttelijöissä ym. on se,että he sentään ovat TEHNEET jotain ja ne heidän tekemisensä meitä kiinnostavat.
Mitä kunikaalliset ovat muka tehneet muuta kuin vilkutelleet parvekkeita tai vaunuista ym. olla möllöttäneet kuin Paavi,Hangon keksi, tai Naantalin aurinko, näyttäytyneet ja ns. kunnioittaneet jotain tilaisuutta läsnäolollaan,jakaneet ehkä jotain korkeita kunniamerkkejä joillekin jostain ansioista jne.
Kaiken tuon pystyisi tekemään ihan kuka vaan keneltä sitä pyydettäisiin ja kenelle siihen vain tilaisuus annettaisiin.
Helpompaa kuin heinänteko.
Ymmarrän kyllä että vanhoillisessa yhteiskunnassa tuollainen instituutio on,mutta mielenkiinnon ymmärrän vain,jos se liittyy jotenkin omaan elämään.
Eli siis tässä tapauksessa brittien.
Heille siellä se on juhlatapahtuma-meille täällä vain ulkomaantapahtuma, jolla ei ole kuin hyvin harvoin (jos koskaan) mitään heijastustakaan Suomen politiikkaan.
Se on siis vain ikäänkuin heijastusta jostain äärikonservatiivisesta pompöösistä loistosta,joka heijastelee Britannian jo aikaa sitten ollutta ja mailleen mennyttä mahtia.
Sen symbolina.
No joo,toimittaja ja Lontoon kirjeenvaihtajamme Erkki Toivanen aikanaan antoi niistä tapahtumista kyllä hienoja selostuksia. Mutta siinäkin ihailin kyllä vain tuon edesmenneen Toivasen selostustaitoa.
Itse kuninkaalliset sinänsä=0.
Kaikki muiden heidän ympärilleen luomaa ja rakentamaa ja-kustantamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala!
-" Oh,that's very kind"
Ero niissä muissa ,siis niissä: -urheilijoissa,poliitikoissa,historioitsijoissa,muusikoissa,näyttelijöissä ym. on se,että he sentään ovat TEHNEET jotain ja ne heidän tekemisensä meitä kiinnostavat.
Mitä kunikaalliset ovat muka tehneet muuta kuin vilkutelleet parvekkeita tai vaunuista ym. olla möllöttäneet kuin Paavi,Hangon keksi, tai Naantalin aurinko, näyttäytyneet ja ns. kunnioittaneet jotain tilaisuutta läsnäolollaan,jakaneet ehkä jotain korkeita kunniamerkkejä joillekin jostain ansioista jne.
Kaiken tuon pystyisi tekemään ihan kuka vaan keneltä sitä pyydettäisiin ja kenelle siihen vain tilaisuus annettaisiin.
Helpompaa kuin heinänteko.
Ymmarrän kyllä että vanhoillisessa yhteiskunnassa tuollainen instituutio on,mutta mielenkiinnon ymmärrän vain,jos se liittyy jotenkin omaan elämään.
Eli siis tässä tapauksessa brittien.
Heille siellä se on juhlatapahtuma-meille täällä vain ulkomaantapahtuma, jolla ei ole kuin hyvin harvoin (jos koskaan) mitään heijastustakaan Suomen politiikkaan.
Se on siis vain ikäänkuin heijastusta jostain äärikonservatiivisesta pompöösistä loistosta,joka heijastelee Britannian jo aikaa sitten ollutta ja mailleen mennyttä mahtia.
Sen symbolina.
No joo,toimittaja ja Lontoon kirjeenvaihtajamme Erkki Toivanen aikanaan antoi niistä tapahtumista kyllä hienoja selostuksia. Mutta siinäkin ihailin kyllä vain tuon edesmenneen Toivasen selostustaitoa.
Itse kuninkaalliset sinänsä=0.
Kaikki muiden heidän ympärilleen luomaa ja rakentamaa ja-kustantamaa.
Sinäkin näemmä innostuit kertomaan näkemyksesi kuninkaallisista. Niinhän me muutkin olemme tässä ketjussa tehneet.
Itselläkin on tunne, että Kate olisi jälleen raskaana!
Tässä on Katesta kaunis kuva, vielä terveen hoikka ja muutenkin nuorekkaampi, vuosi ennen häitä:
http://heavyarethecrowns.tumblr.com/post/142259857894/duchesskatexxx-he…
Häissään hän oli jo liian laiha, puku epänaisellinen ja liian yksinkertainen, hiukset myös tylsät. Jotain tapahtui tuossa välissä koska Kate muuttui kuin toiseksi persoonaltaan. Siitä lähtien pukeutunut tätimäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin on tunne, että Kate olisi jälleen raskaana!
Jos olisi, niin olisi jäänyt jo kotiin pötköttelemään ( eli kuntoilemaan ja nauttimaan kaikista niistä etuisuuksista mitä hänellä on) ettei vaan tarvitsisi "töitä" tehdä..
Katehan ei ole koskaan oikeita töitä tehnytkään.
Tänään Diana täyttäisi 55, olisipa Diana opastamassa miniäänsä, varmaan puuttuisi mahdolliseen syömishäiriöön jo oman kokemuksensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Katesta kaunis kuva, vielä terveen hoikka ja muutenkin nuorekkaampi, vuosi ennen häitä:
http://heavyarethecrowns.tumblr.com/post/142259857894/duchesskatexxx-he…
Häissään hän oli jo liian laiha, puku epänaisellinen ja liian yksinkertainen, hiukset myös tylsät. Jotain tapahtui tuossa välissä koska Kate muuttui kuin toiseksi persoonaltaan. Siitä lähtien pukeutunut tätimäisesti.
Tässä oli parempi kuva, vuosi ennen häitä.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/12/31/article-2080743-0F4F024000000…
Vierailija kirjoitti:
Tänään Diana täyttäisi 55, olisipa Diana opastamassa miniäänsä, varmaan puuttuisi mahdolliseen syömishäiriöön jo oman kokemuksensa takia.
Diana oli kyllä niin säteilevä. Ei ole ketään samanlaista kuninkaallista hänen jälkeen ollut.
http://www.hellomagazine.com/imagenes//royalty/2016050631280/princess-d…
Hän oli masentuneen näköinen eikä käyttäytynyt erityisen arvokkaasti.