Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yli nelikymppinen nainen eroaa seksin vähyyden takia mitkä mahdollisuudet on löytää uusi mies?

Vierailija
21.06.2016 |

Onko yhtään mitään mahdollisuuksia? kun ei ole kaunis eikä rikas?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että rikkaudella saisi miehiä? Voin kertoa että miehiä ei kiinnosta tippaakaan sinun rahatilanteesi.

Vierailija
2/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että rikkaudella saisi miehiä? Voin kertoa että miehiä ei kiinnosta tippaakaan sinun rahatilanteesi.

...Mutta "lompakko" kiinnostaa. Ja sen pitää olla freesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki eronneet ystävättäret ovat löytäneet melko pian uuden ja hyvän miehen. Osa heistä kauniita, osa taviksia. Kukaan ei erityisen rikas. Miehet nuorempia sekä vanhempia.

Vierailija
4/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannu yli 40v naisten nymfomanian. Itse olen yli 40v mies pitkässä suhteessa ja aika monet vaimon parisuhteessa olevat kaverit on tullu kännissä hinkuttaa lahjetta tai puhumaan oman miehen pihtaamisesta.

Vierailija
5/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot mahikset. Tervetuloa seksitön loppuelämä.

Vierailija
6/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä huomannu yli 40v naisten nymfomanian. Itse olen yli 40v mies pitkässä suhteessa ja aika monet vaimon parisuhteessa olevat kaverit on tullu kännissä hinkuttaa lahjetta tai puhumaan oman miehen pihtaamisesta.

Seksihalut on kovat. Ja oma mies antaa1-2krt/kk ja itse haluaisin joka päivä.

Vierailija
7/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihalut on kovat. Ja oma mies antaa1-2krt/kk ja itse haluaisin joka päivä.

Mies on just tuossa vaiheessa huomannut, että elämässä on muutakin kuin paneskelu.

Vierailija
8/8 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen huomannut ettei elämässä oikeastaan ole muuta tärkeää kuin paneskelu..