Jos yli nelikymppinen nainen eroaa seksin vähyyden takia mitkä mahdollisuudet on löytää uusi mies?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että rikkaudella saisi miehiä? Voin kertoa että miehiä ei kiinnosta tippaakaan sinun rahatilanteesi.
...Mutta "lompakko" kiinnostaa. Ja sen pitää olla freesi.
Mun kaikki eronneet ystävättäret ovat löytäneet melko pian uuden ja hyvän miehen. Osa heistä kauniita, osa taviksia. Kukaan ei erityisen rikas. Miehet nuorempia sekä vanhempia.
Olen kyllä huomannu yli 40v naisten nymfomanian. Itse olen yli 40v mies pitkässä suhteessa ja aika monet vaimon parisuhteessa olevat kaverit on tullu kännissä hinkuttaa lahjetta tai puhumaan oman miehen pihtaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä huomannu yli 40v naisten nymfomanian. Itse olen yli 40v mies pitkässä suhteessa ja aika monet vaimon parisuhteessa olevat kaverit on tullu kännissä hinkuttaa lahjetta tai puhumaan oman miehen pihtaamisesta.
Seksihalut on kovat. Ja oma mies antaa1-2krt/kk ja itse haluaisin joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihalut on kovat. Ja oma mies antaa1-2krt/kk ja itse haluaisin joka päivä.
Mies on just tuossa vaiheessa huomannut, että elämässä on muutakin kuin paneskelu.
Ja nainen huomannut ettei elämässä oikeastaan ole muuta tärkeää kuin paneskelu..
Miksi luulet että rikkaudella saisi miehiä? Voin kertoa että miehiä ei kiinnosta tippaakaan sinun rahatilanteesi.