Mitä tekisit jos olisit minä?
Pikainen selostus tapahtumista.
Olimme lähdössä sukujuhliin (miehen siskon tytön lakkiaiset). Olen hieman huonossa kunnossa, terveys reistaillut. Ajattelin kuintenkin tälläytyä kerrankin, kun harvoin on juhlia. Laitoin uuden kauniin mekon päälle ja olin käynyt kampaajallakin.
Kysyin puolisoltani "miltä näytän, kelpaako lähteä"? Mies ynähti jotain tyypilliseen tapaansa. Kysyin autossa toisen kerran ja nyt hän vastasi "ihan ok". Tuntui pahalta. Mutta en näyttänyt sitä miehelle, ettei mene vierailu pilalle.
Perille päästyämme miehen ensimmäinen kommentti siskonsa tytölle oli "OLETPA KAUNIS"!
Ei varmaan tarvitse kertoa miltä minusta tuntuu.
Kahvipöydässä vielä kuiskasi minulle "olisit laittanut sitä ripsiväriä kunnolla, sinulla kun on noin olemattomat ripset". Vi--u!!!!!!! (ai miehen ikäkö, yli 40v).
Kommentit (9)
Pelkillä ihan ok -kommenteilla tilanne olisi ollut vielä ehkä nieltävissä, mutta tuo ripsarikommentti.....mitähä helkuttia ukon päässä liikkunut?!
Varmasti olit oikein kaunis, miehen sikamaisuutta jos ei sitä osannut arvostaa.
No miettikää nyt! Lihonut, vanha, huonokuntoinen oma kiukkuinen akka vai parhaimmassa iässä oleva seksipommi lakkiaistyttö. Aina tartte miehiä syyllistää!
Tietenkin tytölle, joka juhlistaa ylppäreitään sanotaan aina noin.
Ja lapsellista kitisemistä sinulta, kun vertaat miehesi reaktiota alle parikymppiseen juhlan keskipisteeseen ja sinuun.
Tuntuu, että itsekään en tod. olisi kuin ynähdellyt. Yleensäkin on typerää vaatia joitain ulkonäkökommenttejja tyyliin: "olenko kaunis?, onko mulla liian iso persus jne.
Kohteliasuudet tulevat, jos tulevat. Ei niitä tivata.
Huono provo. Miehet ei edes näe onko naisella ripsaria vai ei. Ja ylioppilastyttöstä kuuluukin kehua. Se on hänen juhlapäivänsä.
Vierailija kirjoitti:
No miettikää nyt! Lihonut, vanha, huonokuntoinen oma kiukkuinen akka vai parhaimmassa iässä oleva seksipommi lakkiaistyttö. Aina tartte miehiä syyllistää!
KUKAAN ei ajattele siskontytön yhteydessä seksiä!
Ja sama toisin päin:
Mies on pukeutumassa juhlia varten ja kysyy vaimon mielipidettä krakasta. "älä nyt häiritse, kun mä yritän meikata" vastaa vaimo vessan peilistä katsetta irrottamatta. Mies kysyy autossa miltä valitsemansa kraka näyttää. "Aja nyt, ollaan taas jo myöhässä" tulee vaimolta nopeasti.
Kun päästään perille, kehuu vaimo ensimmäiseksi juhlivaa sukulaispoikaa oikein komeaksi. Kahvipöytään päästyään vaimo sihisee miehelleen: "Mikset ottanut sitä pitempää krakaa, kun sulla on tota mahaakin."
Kuulostaako tutulta? Mutta tämähän ei ole törkeää, vaan vain palautetta, jolla yritetään opettaa miestä pukeutumaan niin ettei vaimon tarvitse juhlissa hävetä.
Törkeä äijä!