Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut miehet

Vierailija
21.06.2016 |

Lopettakaa hyvänen aika kaikenlaiset luuskat varattujen miesten lähentely.olen tyytyväinen naiseeni enkä jaksaisi seksinkipeiden akkojen lähentelyä enkä muutakaan flirttiä heiltä.se ärsyttää suunnattomasti varattuja miehiä kun joku yrittää hymyillä jne lähestyä. Ei vois vähempää kiinnostaa!ettikää vapaita!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelinen vaimo kirjoitti:

Tyttöjen kanssa oluilla, kun mies haki tansiin. Kysyi heti lähdenkö sen kämpälle. Kieltäydyin kunniasta ja kerroin olevani varattu jos hän ei sitä vaikka tiennyt. sanoi katsoneensa sormustani ja arveli minun olevan ravintolassa hakemassa seuraa. Kielsin tämän. Mies vakuutteli, että nyt olisi oiva tilaisuus, kun vaimokin on synnytys-sairaalassa ja vanhempi lapsi mummolassa. Ei olisi mitään vaaraa jäädä kiinni. Voihan Hyvää päivää. Kuinka tyhmän luuli mies minun olevan tai puutteesssa. Äijä ei edes ollut millään tavalla kiinnostava, mutta puutteessa selvästi. Sorry. Jätin siihen lattialle hänet. 

Klassinen sika-mies vikittelemässä kun vaimo synnyttää.

Ihanaa miesvihaa, saat varmasti lukuisia tykkäyksiä. Hyvä tyttö!

Vierailija
22/22 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä naisia kiinnostaa erityisesti varattu mies.

Varattu mies houkuttaa ja tuntuu hyvältä vaihtoehdolta koska joku toinenkin nainen on tähän mieheen päätynyt. Yksin olevaa miestä kukaan nainen ei ole huolinut joten hänessä täytyy olla jotain vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi