Varatut miehet
Lopettakaa hyvänen aika kaikenlaiset luuskat varattujen miesten lähentely.olen tyytyväinen naiseeni enkä jaksaisi seksinkipeiden akkojen lähentelyä enkä muutakaan flirttiä heiltä.se ärsyttää suunnattomasti varattuja miehiä kun joku yrittää hymyillä jne lähestyä. Ei vois vähempää kiinnostaa!ettikää vapaita!
Kommentit (22)
En ole ikinä lähestynyt miestä jonka tiedän varatuksi. Kerran olen tapaillut naimisissa olevaa miestä mutta juttu päättyi sillä sekunnilla kun sain kuulla vaimosta.
On tässä se toinenkin puoli. Baarit ja netti täynnä varattuja miehiä, jotka etsivät pääasiassa seksiseuraa.
Olen hyvinkin ihastunut varattuun mieheen ja hän tietää sen.olen myös varattu. Ihastunut ❤ kovasti varattuun.
Jos ei naimisissa tai kihloissa ole, niin mistäs sen varauksen etukäteen tietää? Voisko miehet velvoittaa käyttämään vaikka värikoodattuja paitoja siviilisäädyn mukaan, niin ei sitten vahingossakaan lähestyttäisi varattuja, tai edes hymyiltäisi niille, kun sekin ap:ta tuntui haittaavan. ;)
Älkää lurpat riehuko menkää lenkille.
Hämmästyttävää tosiaan miten nykyaikana parisuhdestatus ei merkitse mitään. Hedonistinen minäminä asenne määrää, että jos haluaa jonkun niin saa yrittää vaikka tämä olisi omalla tahollaan varattu. Koskee molempia sukupuolia. Niin ja vastaavasti jos varattua lähestytään niin se oma puoliso unohdetaan samalla sekunnilla kun ehdokas on tarpeeksi korkeatasoinen.
Itse aiemmin kunnioitin sitä jos nainen sanoi olevansa varattu, mutta nyt se on mulle ihan sama. Ei oo mun päänsärky jos perhe menee rikki. Oma eksä rikkoi jo meidän perheen.
Siellä joku taas kuvittelee puhuvansa kaikkien miesten puolesta (vaikka todennäköisesti on itse nainen) :D
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvinkin ihastunut varattuun mieheen ja hän tietää sen.olen myös varattu. Ihastunut ❤ kovasti varattuun.
Itsekin menneinä vuosina ihastuin varattuna varattuun mieheen, mutta silloin oma suhde veteli niin viimeisiä. Jos suhde ok kunnossa niin silloin ei kyllä ihastu muihin.
Miksei naiset koskaan lähentele tai yritä iskeä minua? Olisin valmis mihin vaan.
t.varattumies
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset koskaan lähentele tai yritä iskeä minua? Olisin valmis mihin vaan.
t.varattumies
Et ole yhtään minkäänlainen saalis.
Mun miestä sais joku iskeä välillä, mutta kun on niin huono maku mulla ilmeisesti ettei muille kelpaa :/ itse kyllä pidän hyvänäkin miehenä, ihme nirsoja nykyään naiset.
Vierailija kirjoitti:
Itse aiemmin kunnioitin sitä jos nainen sanoi olevansa varattu, mutta nyt se on mulle ihan sama. Ei oo mun päänsärky jos perhe menee rikki. Oma eksä rikkoi jo meidän perheen.
Sinäpä kuulostat fiksulta ja kypsältä tyypiltä! Ei kun siis...
t.ikisinkkumies
KATSOPPA ÄIJÄ ITSEÄSI PEILIIN ÄLÄ KIRJOITTELE TÄNNE TOLLASIA MINÄ EN KOSKE TIKULLAAKAAN KALTAISIISI! OLET NÄHNYT NYT SAASTAISTA UNTA!
OLET MYÖS KATSONU LIIKAA KAUNIITA JA ROHKEITA!
KYLLÄ SE NÄIN ON!🤬😡 TE MIEHET OOTTA VAIN NIIN HEIKKOJA, ETTÄ PIENEEN PÄÄHÄNNE JUOLAHTAA ETTÄ NAISET JAHTAA KUOLAAVAT VARATTUJA MIEHIÄ!
EI ! EI IKINÄ KYLLÄ SE ON MIES , JOKA KUOLAA VARATTUNA NAISEN PERÄÄN 😅 🤩😛😜😛SILLOIN EI OLE AVIO/ AVOLIITOS KAIKKI HYVIN! ( KEMPÄ KIRJOITIT ITSESTÄSI!?)
TERVEISIN! SUORA SANAINEN KUNNIALLINEN ITSENÄINEN NAINEN, ! JOTA KIINOSTAA VAIN Y- KSI AIT- TO POIKAMIES!
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä naisia kiinnostaa erityisesti varattu mies.
Sormus sormessa on varma tapa saada nainen lähestymään.
Siinä on logiikkaa, eli toinen nainen on todennut miehen turvalliseksi ja hyväksi. Kyllähän se silloin muillekin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
t.ikisinkkumies
Koska et ole vielä kelvannut kellekään. Miksi kelpaisit siis seuraavalle?
Tässä vaiheessa kuuluu käskeä apta pysymään kotona jos häntä ei kiinnosta seura ja se että hänen seuraansa pyrkii muita.
Tyttöjen kanssa oluilla, kun mies haki tansiin. Kysyi heti lähdenkö sen kämpälle. Kieltäydyin kunniasta ja kerroin olevani varattu jos hän ei sitä vaikka tiennyt. sanoi katsoneensa sormustani ja arveli minun olevan ravintolassa hakemassa seuraa. Kielsin tämän. Mies vakuutteli, että nyt olisi oiva tilaisuus, kun vaimokin on synnytys-sairaalassa ja vanhempi lapsi mummolassa. Ei olisi mitään vaaraa jäädä kiinni. Voihan Hyvää päivää. Kuinka tyhmän luuli mies minun olevan tai puutteesssa. Äijä ei edes ollut millään tavalla kiinnostava, mutta puutteessa selvästi. Sorry. Jätin siihen lattialle hänet.
Jostain syystä naisia kiinnostaa erityisesti varattu mies.