parisuhdestatuksen muuttaminen facebookissa
Parisuhteeni päättyi 😢. Ei olla kumpikaan valmiita vielä poistamaan "suhteessa"-statusta. Mietin vaan että näkyykö se toiselle osapuolelle sitten kun minä poistan sen ja toisinpäin? Vielä en ole tätä täysin sisäistänyt eikä hänkään ja siksi mielestäni parempi jos tämä on mahdollista tehdä ilman erillisiä "jani/sari on muuttanut parisuhdestatustaan"-ilmoituksia.
Kommentit (13)
Entä jos laitat parisuhdestatuksesi näkymättömäksi väliaikaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo suurin ongelma asiassa...😊
Haista paska.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä jos laitat parisuhdestatuksesi näkymättömäksi väliaikaisesti?
Niin ajattelin sen vain poistaa sieltä enkä laittaa mitään sinkkustatusta. Ei ole koskaan ollut.
Käsittääkseni myös toiselta poistuu se status, eli näkyy kyllä hänelle ja kaikille kavereilleen.
Tässä someaikakaudella ymmärrän hyvin, miksi tuo asia vaivaa. Sehän on vähänkuin jos ennenvanhaan ois kirjotettu lehteen, että "kauhamäen emäntä ja isäntä ovat päättäneet jatkaa elämäänsä erillään", eli julkinen ilmoitus asiasta.
Itse olen samaa mieltä toisten kommentoijien kanssa, eli sen voi laittaa näkymättömiin hetkeksi sen statuksen. Ei tarvitse miettiä, että mitähän toiset ajattelee, kun ei ole mitään mitä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni myös toiselta poistuu se status, eli näkyy kyllä hänelle ja kaikille kavereilleen.
Ok. Kiitos.
Ap
No miten saa sen missä molempien kuvat ja "meni naimisiin henkilön x kanssa" ?? Sori kun aapee tungen samaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tässä someaikakaudella ymmärrän hyvin, miksi tuo asia vaivaa. Sehän on vähänkuin jos ennenvanhaan ois kirjotettu lehteen, että "kauhamäen emäntä ja isäntä ovat päättäneet jatkaa elämäänsä erillään", eli julkinen ilmoitus asiasta.
Itse olen samaa mieltä toisten kommentoijien kanssa, eli sen voi laittaa näkymättömiin hetkeksi sen statuksen. Ei tarvitse miettiä, että mitähän toiset ajattelee, kun ei ole mitään mitä nähdä.
Kiitos empatiasta. Näin aion tehdä.
Jos piilotat parisuhdestatuksen omista tiedoistasi, mutta mies ei, hänellä näkyy edelleen "parisuhteessa henkilön ap kanssa". Tai jos merkitset itsesi sinkuksi, miehen profiilissa näkyy vain "parisuhteessa" ilman tietoa siitä, kenen kanssa. Molempien siis kannattaa piilottaa/poistaa parisuhde sieltä, niin ei jää kummallekaan virheellistä tietoa.
Jos laitat parisuhteen sijasta sen, ettei lue mitään, saa toinen henkilö ilmoituksen muistaakseni "henkilö X ei ole enää parisuhteessa kanssasi"
Seinälle ei tule mitään muille näkyviä ilmoituksia
Ja tuo suurin ongelma asiassa...😊