Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuapuapua! Äsken kävi jotain ihan hullua

Vierailija
21.06.2016 |

Huoltomies kävi tekemässä muutaman korjaustyön, kun muutin äskettäin ja tässä asunnosss repsotti muutama juttu.
Jostain syystä päädyimme suutelemaan. En siis tuntenut tuota miestä etukäteen. Tilanne meni jotenkin tosi nopeasti. Huoltomies lähti heti tapahtuneen jälkeen pois paikaeltaen sopertaen että pitää mennä. Nyt olen täällä ihan hölmistyneenä ja mietin mitä juuri tapahtui :D.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista 😏 Minkä ikäinen tuo huoltomies oli? Entä sinä?

Vierailija
2/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kaikkea: oliko huoltomies kuuma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista 😏 Minkä ikäinen tuo huoltomies oli? Entä sinä?

Älä! :D 23v olen, veikkaan huoltomiehen olevan about saman ikäinen, pari vuotta ehkä vanhempi. ap

Vierailija
4/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan..

Vierailija
5/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen kaikkea: oliko huoltomies kuuma?

Ai oliko? Hämmennyin ihan kun avasin oven :D. Huh huh. Mitenhän päin tässä olisi :D. ap

Vierailija
6/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn, että miten tuo tapahtui? :D

Vierailija
7/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, kuulostaa ihanalta. Jospa tuosta kehkeytyisi joku kesäromanssi. T: Kateellinen av-mamma

Vierailija
8/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huoltomies huomennakin korjaamaan paikkoja ;)

Vierailija
10/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit ap odottaa pitsihepeneissä ja ovesta tuleekin 58v Jorma, koska tuolla toisella on vapaapäivä.

Vierailija
11/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kanssa viime kesänä huoltomies joka oli tuuraamassa toiselta alueelta. Oli kyllä niin ihanan lempeä ja komea mies, että en tiennyt miten päin olisin ollut. Olen naimisissa, muuten ehkä olisin voinut kysyäkkin numeroa, mitäpä siinä olisi menettänyt kun ei edes kuulunut meidän alueen vakkarihuoltomiehiin :)

Vierailija
12/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun tapaukseni viitisen vuotta sitten. Aivan käsittämätön jännite syntyi yhtäkkiä täysin tuntemattoman huoltomiehen kanssa ahtaassa kylppärissä, kun esitteli jotain viemäriongelmaa. Suudeltiin spontaanisti ja kiihkeästi ilman, että olisi voinut mieltää kumpaakaan "aloittajaksi". 

Sitten jatkettiin posket punaisina siitä viemäriasiasta. 

Asiaan ei koskaan palattu, vaikka huoltomiestä olen nähnyt viikottain pihapiirissä. Tiedän nyt, että oli naimisissa silloin ja on vieläkin. Itse olin sinkku, nyt naimisissa. 

Mutta kuumottava tilanne, vieläkin kiihotun sitä ajatellessa. Olin n. 25-vuotias, huoltomies siinä kolmenkymmmenen. 

Vierailija
13/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoltomies kävi tekemässä muutaman korjaustyön, kun muutin äskettäin ja tässä asunnosss repsotti muutama juttu.

Jostain syystä päädyimme suutelemaan. En siis tuntenut tuota miestä etukäteen. Tilanne meni jotenkin tosi nopeasti. Huoltomies lähti heti tapahtuneen jälkeen pois paikaeltaen sopertaen että pitää mennä. Nyt olen täällä ihan hölmistyneenä ja mietin mitä juuri tapahtui :D.

Yrititkö maksaa luonnossa?

Vierailija
14/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

monestiko olet itse kirjoittanut tähän ketjuun että pysyisi etusivulla?

Vierailija
15/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, että miten tuo tapahtui? :D

Juteltiin hetki vielä sen jälkeen kun huoltomies oli saanut tehtyä ne korjaustyöt. Jostain syystä oltiin yhtäkkiä tosi lähekkäin. Seuraavaksi huoltomiehen huulet olikin jo huulillani. Olin ihan hölmistynyt, mutta vastasin suudelmaan. Se kesti tosi vähän aikaa, ehkä muutaman sekunnin. Sitten huoltomies vetäytyi äkkiä pois ja sopersi että pitää mennä. Mihin olen oikein muuttanut? :D ap

Vierailija
16/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit ap odottaa pitsihepeneissä ja ovesta tuleekin 58v Jorma, koska tuolla toisella on vapaapäivä.

Haha, noin siinä varmaan kävisi :DDD. ap

Vierailija
17/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi kanssa viime kesänä huoltomies joka oli tuuraamassa toiselta alueelta. Oli kyllä niin ihanan lempeä ja komea mies, että en tiennyt miten päin olisin ollut. Olen naimisissa, muuten ehkä olisin voinut kysyäkkin numeroa, mitäpä siinä olisi menettänyt kun ei edes kuulunut meidän alueen vakkarihuoltomiehiin :)

Eikä, ihana mies :). Ei kyllä tosiaan olisi menettänyt mitään, sinkkuna. ap

Vierailija
18/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että ap:n asunnosta löytyy vielä aika paljon korjattavaa, koko ajan vaan uusia vikoja :D

Vierailija
19/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin minun tapaukseni viitisen vuotta sitten. Aivan käsittämätön jännite syntyi yhtäkkiä täysin tuntemattoman huoltomiehen kanssa ahtaassa kylppärissä, kun esitteli jotain viemäriongelmaa. Suudeltiin spontaanisti ja kiihkeästi ilman, että olisi voinut mieltää kumpaakaan "aloittajaksi". 

Sitten jatkettiin posket punaisina siitä viemäriasiasta. 

Asiaan ei koskaan palattu, vaikka huoltomiestä olen nähnyt viikottain pihapiirissä. Tiedän nyt, että oli naimisissa silloin ja on vieläkin. Itse olin sinkku, nyt naimisissa. 

Mutta kuumottava tilanne, vieläkin kiihotun sitä ajatellessa. Olin n. 25-vuotias, huoltomies siinä kolmenkymmmenen. 

Oho, meillä ei ihan noin kiihkeää ollut :D. Aikamoisia huoltomiehiä meillä. ap

Vierailija
20/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää yksinpuhelua porvoosta :(