ebay ostorajoitus?
Olen tänään rekisteröitynyt ebauhin ja tehnyt ja maksanut siellä 4 ostoa. Nyt en saa enää ostettua mitään. Miksi? Onko siellä uusille rekisteröityneille joku osatorajoitus vai mistä tuo johtuu? Oisko jollain tietoa/kokemusta?
Kommentit (9)
En ole kuullut tuollaisesta ainakaan.
Eihän sun pankkitilillä ole mitään verkko-ostosrajaa tms?
Kokeile huomenna uudestaan.
Tuotteet, jotka ostin olivat hinnoiltaan 2-6€ kpl. Maksut menneet läpi Paypalin kautta ja näkyvät luottokortillani myös. En tiedä verkko-ostorajoituksista, mielestäni sellaisia ei pitäisi olla. Outoa tosiaan. Ap
Toimittaako myyjä Suomeen? Itse olen monesti yrittänyt jotain ostaa ja sitten huomannut ettei tätä tavaraa toimiteta Suomeen.
Koska maksut menee paypalista ei millekkään katenssille tms ole syytä.
Jos tavarat ovat ohan normaaleita (ei mitään mikä kertoisi sinusta liikoja tai joita on vain yksi kappale) niin anna jonkun sellaisen linkki ja arvaillaan yhdessä miksi sitä ei saa tilattua.
Varaudu siihen että AVn tapaan ostoksen kerrotaan olevan huono, turha ja kallis/liian halpa.
Painan 'Buy it now' ja tulee tällainen teksti:
Filter Id:
To ensure that eBay remains a safe marketplace, we limit the quantity of items that can be bought or sold by a single account at one time. These limits may change over time and are determined by your previous site activity and overall performance.
Currently, your account has reached the limit for bidding and buying, but you can increase this limit by providing additional verification. Thank you for your understanding.
Please follow the directions below to continue.
--> eikä päästä sit ostamaan. Ap
Olen huono englannissa, enkä ehkä ymmärrä kaikkea mitä tuossa sanotaan. Voiko johtua siitä, että tein aiemman ostokset tietokoneella ja nyt yritän kännykällä? Ap
No follow the directions below. Ei luulis olevan vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Olen huono englannissa, enkä ehkä ymmärrä kaikkea mitä tuossa sanotaan. Voiko johtua siitä, että tein aiemman ostokset tietokoneella ja nyt yritän kännykällä? Ap
Ei vaan siitä, että turvallisuuden takia eBay rajoittaa tavaroiden määrää jotka pystyy ostamaan/myymään yhdellä kertaa per tili. Nämä rajat voivat muuttua ajan kuluessa, ne ovat riippuvaisia aiemmasta aktiivisuudestasi ja muusta toiminnastasi. Tällä hetkellä tilisi on saavuttanut tuon osto-/myyntirajan, mutta voit nostaa rajaa tekemälä lisävarmistuksia (siis antamalla jotain lisätietoa itsestäsi, mitä se sitten onkaan). Sitten käsketään noudattaa allaolevia ohjeita kuinka toimia jos haluat nostaa sitä rajaa.
Voisko myyjillä olla vaatimuksia palautteiden suhteen tms?
Minkä hintaista tavaraa ostat? Maksut menneet ihan kunnolla läpi paypalissa?