Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoisitko työntekijän?

Vierailija
20.06.2016 |

Työntekijä on jo pitkään flirttaillut miehelleni ja nyt oli ihan suoraan tunnustanut rakkautensa.
Mies ei näyttänyt kuin kirjeen minkä oli saanut ja sen verran sain lukea että asia selvisi.

Olemme siis molemmat töissä omassa yrityksessämme mutta minä olen hoitanut hommia kotoa käsin kun olen halunnut olla kotona kun lapset tulevat koulusta.

Nyt en enää halua olla tuon työntekijän kanssa missään tekemisissä ja haluan antaa hänelle potkut.
Osaa kyllä tehdä työnsä muttei ole mikään huippu työntekijä (muttei huonokaan)
En vain osaa luottaa häneen enää ja oloni on kiusaantunut jos näen hänet kun käyn töissä.

Mietinkin töihin palaamista, hänen paikalleen, koska hänen määräaikainen sopimus loppuu heinäkuun lopussa.
Miehen mielestä minun ei pitäisi tuon takia luopua tahdostani olla kotona lapsien kanssa mutta saan kuulemma päättää mitä tehdään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin, määräaikaista ei voi irtisanoa, ellei sopimiuksessa ole irtisanomispykälää. Ja jos kerran määräaikainen loppuu joka tapauksessa heinäkuussa, ei irtisanomisella silti pääsisi työntekijästä eroon yhtään aiemmin. Tässähän riittää, ettei sitä työsopimusta jatka.

Vierailija
22/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa töihin ja tee muutama kk hommia. Jos haluat kotiin takaisin hanki uusi duunari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siis tosiaan määräaikaisesta sopimuksesta jota oli tarkoitus jatkaa (miehen ja minun välinen keskustelu) mutta nyt olen miettinyt että palaan tämän takia töihin.

Sain mieheltä koko kirjeen käteeni ja luin hänen osoittamat kohdat ja se jo riitti tekemään tämän päätöksen.

Ap

Vaimo töihin, niin miehellä jää enemmän aikaa kuherrella ex työntekijän kanssa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi