Miten saada ikääntyvä kaunis nainen hyväksymään ettei ole enää hot
ennen kuin mokaa itsensä täysin. Näpäyttämättä ja hyvä mieli edellä :)
Kommentit (15)
Lopetta jo! Me ei enää jakseta sun typeriä juttuja!
Et mitenkään. Tiedän olevani helvetin hot.
Niin. Miten saisi aloittaja ymmärtämään ettei hottius ole iästä kiinni ja että tällaiset aloitukset on kaikkea muuta kuin hot? Näpäyttämällä ja... 😄
Miksi pitäisi? Ketä se haittaa, jos hän pitää itseään hottina?
Siis hän ei ole sun mielestä hot ja kuvittelet yksinkertaisuudessasi ettei voi olla kenenkään muunkaan mielestä?
Ei se ap sinun tehtäväsi ole. Kyllä elämä opettaa, ja monet ihmiset ymmärtävät enemmän kuin päälle päin näyttää. Ei se sitä tarkoita, että pitäisi lopettaa yrittäminen.
Kyllä näin kuudettakymppiä käyvän mielestä nelikymppinen nainen on parhaimmillaan, ei enää luule mitään, vaan tietää. Rupistuminen ja rypistymien alkaa todenteolla vasta 55+
Ap on tympeä provo, mutta neljä vuosikymmentä vanhoista naisista ehkä yksi kymmenestätuhannesta on miesten valtaosan mielestä hot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin kuudettakymppiä käyvän mielestä nelikymppinen nainen on parhaimmillaan, ei enää luule mitään, vaan tietää. Rupistuminen ja rypistymien alkaa todenteolla vasta 55+
Niih, tässä iässä joskus pukkaa fiinnejä. Ryppyjä on silmänympärysiholla. Iho on yhtä pehmeä kuin kolmekymppisenä. 46v.
Eiköhän olisi viisainta antaa aikuisen naisen mokata rauhassa ja oppia mokastaan. Vai onko sinulla joku erityinen syy miksi haluaisit korostaa hänelle hänen epähottiuttaan?
Mun ei tarvitse olla hot. Olen nuorekas ja kaunis. :)
Nuorekkuudella en tarkoita vaatteita tms.
Anna jokaisen olla hot tai olevinaan hot niin kauan kun voi. Kyllä se raja kaikille tulee vastaan joku päivä. Itse ajattelin olla hot tuonne kahdeksankympin korville asti ;)))))) Revi siitä.
Olisin enemmän huolissani näistä "oikeista" hottiksista, , jotka nolaavat itsensä koko kansan edessä suurine luuloineen.
Näinkö luulet he itserakkaita. Älä ota kantaa jollei mitään merkitse, ainakaan pelon tähden.
Kyllä ikääntyväkin nainen voi olla monen mielestä hot, vaikkei sinusta olisikaan.