Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava mies. Kannattaako edes yrittää hakea naista?

Vierailija
20.06.2016 |

Baareissa katsotaan inhoten päin ja nettideiteillä ei tule vastauksia, saati Tinderissä. Olen miettinyt, pitäisikö lopettaa koko suhteen perään haikailu. Nainen saisi olla myös pullukka ja ihan oma itsensä, siitä ei ole kiinni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihavuus on ainoa kiinnostava eli mainitsemisen arvoiseksi katsomasi asia itsessäsi niin sitten voi olla vaikeaa.

Vierailija
2/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katsos nainen kyllä saa olla pullukka ja oma itsensä mutta sinä et saa olla koska olet mies. Miehillä ulkonäkö- ja tulotasopaineet ovat korkeammat mitä naisilla, ts. jos olet lihava ja köyhä niin turhaan edes yrität.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei haittaa, jos olet muuten kiva ja fiksu. Minun ihastuksellani on iso maha, mutta pidän hänestä koska hänen kanssaan voi puhua mistä tahansa ja hän saa minut nauramaan. Ihan varmasti jossakin on joku nainen, joka pitää juuri sinusta. Mitäs jos hakisit vaikka harrastusten kautta?

Vierailija
4/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lihavuus on ainoa kiinnostava eli mainitsemisen arvoiseksi katsomasi asia itsessäsi niin sitten voi olla vaikeaa.

Jep. Mulla on lihava mies, mutta hän on paljon muutakin. Terveytensä tietysti huolestuttaa, mutta muuten painolla ei ole mitään väliä. Itse olen aina ollut normaalipainoinen ja urheilullinen.

Vierailija
5/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 25-vuotias nätti ja hoikka nainen ja mun mielestä isot miehet tyyliin Zarkus Poussa on ihania ja seksikkäitä. 😊

Vierailija
6/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lihavuus este  on. Itselläkin tota mahaa riittää ja jostain syystä olen tollasen urheillullisen naisen saanut M35

Vierailija
7/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä harrastaa liikuntaa, jos se on mahdollista. Vaikka et saisi pudotettua painoa, olet kuitenkin virkeämpi,mikä on aina positiivinen asia. Ei lihavuus kuitenkaan määritä sinua. Sinussa on varmasti paljon hyviä puolia, olitpa lihava tai hoikempi.

Vierailija
8/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taisi mainita lihavuutensa, koska ajatteli sen olevan este "naisen saamiselle", ei suinkaan ainoa mainitsemisen arvoinen asia itsessään. Lukutaidon lisäksi on hyvä yrittää ymmärtää lukemansa.

Vierailija
9/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaattaako olla yritysten orja?

Vierailija
10/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit yrittää, mutta jos huomaat, että nainen ei oikein himoitse sinua, niin laihduttamisesta voisi olla hyötyä. Miehen testosteronitasot ja kyvyt ovat paremmat hoikkana. Joku nainen ehkä tahtoo muuten hyvän, paitsi että lihavan, miehen, lapsilleen isäksi. Onneksesi ei niinkään yhdenyön suhteeseen. Miksi kenenkään edes kannattaisi haaveilla yhdenyön baariseuralaisesta? Miten saisit naisen kiinnostumaan sinusta seksuaalisesti, ettet jäisi himoja herättämättömäksi kompromissimieheksi? Naisillakin on geenisäätelynsä, eivät ole sokeita! Komeat voittaisivat muuten, jos eivät olisi muuten niin huonoja ja munansa viemiä.

Vierailija
11/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli lihavista miehistä ensimmäisenä mieleen yks tuttu pariskunta: molemmat komealla tavalla isokokoisia, hyvä ryhti ja mahaa, nainen upeasti hymyilevä, kauniit hiukset, eloisa, erittäin hauska ja nopeaälyinen, mies komeapiirteinen, rouvaa hiljaisempi, naseva ja fiksu. Molemmat erittäin huumorintajuisia ja ilmeisen laajasti sivistyneitä, harrastavat yhdessä mm. kuntosalia, ruokaa ja viiniä sekä matkailua. Ihan selvästi ylipainoisia, mutta todella paljon kaikkea muutakin.

Vierailija
12/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taisi mainita lihavuutensa, koska ajatteli sen olevan este "naisen saamiselle", ei suinkaan ainoa mainitsemisen arvoinen asia itsessään. Lukutaidon lisäksi on hyvä yrittää ymmärtää lukemansa.

Niin, hän olettaa sen olevan este naisen saamiselle. Mehän emme tiedä onko se. Ehkä häntä katsotaan baarissa inhoten, koska hänellä roikkuu räkä nenästä tai hän ei ole käynyt suihkussa? Ehkä hän pukeutuu nahkahousuihin ja vaimonhakkaajapaitaan? Värjää ohenevia hiuksiaan mustiksi? Tai käyttää leijonakorua kun menee hipsteribaariin?

Meidän on aivan turha spekuloida johtuuko naisten kiinnostumattomuus hänen lihavuudestaan ellei hän kerro itsestään muuta kuin että hän on lihava.

Ja sama päinvastoin: hänessä voi olla vaikka kuinka paljon kiinnostavia eli mainitsemisen arvoisia asioita, joiden tietäminen voisi auttaa muita pohtimaan, etsiikö hän naisia vääristä paikoista ja mitä ne oikeat paikat voisivat olla.

Vierailija
13/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Kerropa jotakin mukavaa itsestäsi myös! Kirjoitin muutama viikko sitten, että päinvastoin kuin ehkä useammat, niin pääni kääntyy nykyään kaljujen ja hieman ylipainoisten miesten perään. Jos mies vielä hymyilee, niin aijai kun tykkään! :)

Vierailija
14/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa. Oma ukkoni oli kyllä varsinainen ilmestys aikoinaan, ei pelkästään keskivartalolihava, myös aika röllipeikko muutoinkin, mutta niin vaan luonteet natsasi ja sillä tiellä ollaan :). Ei lihavuus ole este parisuhteelle, mutta jos sua itseäsi häiritsee niin saahan ne läskit poiskin, luonne on ja pysyy...

Vierailija
15/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus ja tulojen tasaisuus naista eniten miehessä kiinnostaa. Keskityt ihan väärään asiaan.

Vierailija
16/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja pysy aina normaalipainoisena.

En ikinä alkaisi seurustella lihavan miehen kanssa. Kyllä toiseb pitää näyttää silmää miellyttävältä. Onhan kyse puolisosta ei ystävästä.

Vierailija
17/17 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin liian lihava mies kuin liian laiha! Kannattaa siis yrittää, kyllä meitä nallepullukoista tykkääviä naisia on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme