Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö tekemään omalta käytötililtäsi 2000 e oston miettimättä, miten pärjäät sen jälkeen?

Vierailija
20.06.2016 |

Minä en pystyisi. Nettopalkka 2600 e kuussa.Ei muita tuloja.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty, mun tilillä ei ole koskaan edes hetkellisesti niin paljon rahaa. :/

Sama täällä. Ei ole koskaan edes 1000 euroa.

Eikö tällä tavalla ole stressaavaa elää? En ainakaan itse tykkäisi

Vierailija
22/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Teinkin juuri 3000 euron ostoksen, eikä tunnu missään. En edes ole varma, paljonko sille tilille jäi, mutta sanotaanko, että niin riittävästi, ettei tarvitse miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttötililläni on aina rahaa 1000-2500 euroa ja tuon yli menevän siirrän aina säästöön. Eli vastauksena kysymykseesi: en pystyisi. Jos tarvitsen 2000 e, otan sen säästöistäni.

Sama. Jätän palkkapäivän jälkeen käyttötilille noin tonnin, loput menee säästötilille. Sieltä kaksi tonnia onnistuisi, mutta ei käyttötililtä.

Vierailija
24/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty, mun tilillä ei ole koskaan edes hetkellisesti niin paljon rahaa. :/

Sama täällä. Ei ole koskaan edes 1000 euroa.

Eikö tällä tavalla ole stressaavaa elää? En ainakaan itse tykkäisi

No on, mutta minkäs teet, kun ei töitä saa.

Vierailija
25/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä rahaa tällä hetkellä 40€. Seuraavan kerran rahaa tulee elokuussa eli en pystyisi. Olen opiskelija enkä saanut kesätöitä. Kai tässä on pakko alkaa huoraamaan :(

Vierailija
26/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Tilillä on oltava puskurirahaa vähintään 10000€.

Vierailija
27/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötililtä en kun siellä pidän aina vähän päälle tonnin. Säästötili sitten erikseen ja sieltä tuo ei pahasti kirpaisisi. Palkka 1600 (on ollut ennen parempi, siksi säästöjä).

Vierailija
28/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttötililläni on aina rahaa 1000-2500 euroa ja tuon yli menevän siirrän aina säästöön. Eli vastauksena kysymykseesi: en pystyisi. Jos tarvitsen 2000 e, otan sen säästöistäni.

Meillä on miehen kanssa yhteinen käyttötili, jonne siirrämme palkkapäivänä tietyn summan tavoitteena pärjätä niillä rahoilla kuukausi. Säästötililtä löytyy useampi tonni.

Vierailija
29/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meillä on yhteinen tili ja kun katson Nordean tiliotteita, niin menopuolella on noin 7.000€ ja tulopuolella n. 9.000€.

Tulopuoli koostuu kahdesta palkasta, kahdesta vuokratulosta,ja kahdesta hallituspalkkiosta.

Menopuolessa on elämisen lisäksi kaksi asuntolainaa ja kolmen asunnon hoitokulut.

Vierailija
30/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen näin mullakin. Mut käytännössä AINA, ainakin viimeisen kymmenen vuoden ajan on ollut niin, että olisi varaa 2000€ hankintaan muutaman minuutin varoitusajalla. Mulla on aika hyvä palkka, mutta kulutan harkiten.

Vierailija
31/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin. Terv. työtön kotiäiti

Vierailija
32/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttötilitä, tilipäivän siirtyy laskuihin ja säästötilille ja käyttöön jää tonni + loppukuusta tuleva lapsilisä.

2000 ostoksen pystyisin tekemään heti verkkopankissa käytyä tai visalla.... Voi olla että debitin päiväkohtainen käyttörajakin tulee vastaan.

Vierailija
33/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän käyttötilillä kerrallaan vaan muutamaa sataa euroa eräästä vahingosta viisastuneena. Mutta jos siirrän rahaa säästötililtä, pystyn ostamaan kahdella tonnilla eikä tee tiukkaakaan. Juuri viimeksi viime perjantaina ostin vajaalla 1800 eurolla.

Vierailija
34/34 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rahaa olisi juuri sen verran (3000 euroa yleensä käyttötilillä), mutta en mä tekisi. Haluan, että on aina noin 3000. Säästötilillä on samanverran, niin ottaisin sieltä. Jos käyttötili tms säästöt menee alle 1000 e niin en osta loppukuusta enää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi