Vähinten seksikkäät naisten ammatit?
Mitkä ammatit ovat turn off? Millainen naisen työ ja nainen työssään ei nostata miehen munaa?
Lihajalosteduunari on aika kauhea.
Kommentit (21)
järkevä mies kirjoitti:
Vain naiset voivat yhdistää seksikkyyden ammattiin.. Miksi status on niin tärkeä asia teille?
Jos nainen on seksikäs niin hän on seksikäs eikä ammatilla ole mitään merkitystä.
Äly on seksikästä ja yllensä lihanleikkaajalla sitä ei ole maksimaalista määrää.
Oon putkiasentaja ammatiltani. Ihan hirvee turn off joillekin miehille. :D
Aloitus on ihan selvästi miehen tekemä. Kuka nainen miettii ammattia valitessa, että oikeasti haluaisin olla vanhustenhoitaja, mutta koska strippari on seksikkäämpi, niin alanpa strippariksi.
järkevä mies kirjoitti:
Vain naiset voivat yhdistää seksikkyyden ammattiin.. Miksi status on niin tärkeä asia teille?
Jos nainen on seksikäs niin hän on seksikäs eikä ammatilla ole mitään merkitystä.
Kyllä se status on osa ihmistä. Miksi ei olisi? Seksikkyys on kokonaisuus, et voi määrätä mikä siihen saa vaikuttaa ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on ihan selvästi miehen tekemä. Kuka nainen miettii ammattia valitessa, että oikeasti haluaisin olla vanhustenhoitaja, mutta koska strippari on seksikkäämpi, niin alanpa strippariksi.
Vai nainen voi ajatella stripparin olevan seksikäs ammatti. Karvalaukullasi ajattelit maailman valloittaa?
Päikkytäti kirjoitti:
Mun varmaan. Oon päiväkodissa töissä.
Miksi luulet näin?
Rekkakuski on aika miehekäs ammatti, joten ei innosta.
Myös jotkut jakkupuku-bisnesnaiset jättävät kylmäksi.
Et voi olla tosissasi aloituksen kanssa! Miten seksi liittyy tutkintoon ja ammattiin? En harrasta seksiä työpaikalla. Enkä mieti kumppanin ammattia sängyssä.
Päikkytäti kirjoitti:
Mun varmaan. Oon päiväkodissa töissä.
Mun pojan tarhatädin halaus kelpaisi isällekin, sen tissien väliin kun saisi päänsä painaa.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi aloituksen kanssa! Miten seksi liittyy tutkintoon ja ammattiin? En harrasta seksiä työpaikalla. Enkä mieti kumppanin ammattia sängyssä.
Eihän miehelläkään kirjaston tätiys, lastentarhan ope tai siivoaja herätä mitään ajatuksia "miehekkyyden" suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on blondi mikä ajaa uutta kasetti volvoa ja keksisin kaikkea kivaa mitä sen kanssa voisi rekankopissa tehdä.
Mun mielestä siivooja on kaikista epäseksikästä ja silti joskus puutteessa katsonut työmaan siivoojaa että kai sitäkin voisi panna paremman puutteessa.
T.M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on blondi mikä ajaa uutta kasetti volvoa ja keksisin kaikkea kivaa mitä sen kanssa voisi rekankopissa tehdä.
Mun mielestä siivooja on kaikista epäseksikästä ja silti joskus puutteessa katsonut työmaan siivoojaa että kai sitäkin voisi panna paremman puutteessa.
T.M
Hei kiitos... Oon siivooja eikä oo koskaan ollu puute miehistä👍
Jos teeffikumppani on tosissaan niin ei siinä toisen ammatti vaikuta hevon helkattia.
Mä käytän työkseni hitsausrobottia ja oon huomannut että moni mies ei innostu kun tulee puheeksi että työskentelen metallialalla. On jotenkin kai epänaisellista?
Oon huomannut että hoitajat on se ammattiryhmä josta miehet innostuu, ei meistä tehdasduunareista likasissa haalareissa :D