Voiko sota-alueille mennä lomailemaan? Siis ei tietenkään kannata, mutta onko se mahdollista?
Kuitenkin niihin maihin myydään lentolippuja ja hotellejakin on olemassa. Voiko siis omalla riskillä mennä vaikka Syyriaan, vai puuttuuko tuohon joku?
Kommentit (5)
Kyllä varmaan. Jotenkinhan toimittajatkin sinne pääsee, ja SPR:n työntekijät ja vastaavat (ok jälkimmäisillä on varmaan majoitus järjestön puolesta).
Mun yksi tuttu oli viime syksynä Irakin kurdialueella lomalla (kyseessä ihan blondi suomalaisnainen) eli kyllähän sinne voi mennä, eri asia että kannattaako.
Vierailija kirjoitti:
Ei estä, jos saat viisumit ym. hommattua. Vai meinasitko, ettei sua päästetä Suomen rajojen yli, jos matkakohde on "väärä"?
Ei, kun ajattelin, ettei siellä sota-alueella päästettäisi rajan yli. Siis vaikka jos minä, valkoihoinen kolmikymppinen suomalaisnainen ilmaantuisin Kånken-reppuineni vaikka Syyrian rajalle, niin toivottaisivatko vaan hyvää lomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei estä, jos saat viisumit ym. hommattua. Vai meinasitko, ettei sua päästetä Suomen rajojen yli, jos matkakohde on "väärä"?
Ei, kun ajattelin, ettei siellä sota-alueella päästettäisi rajan yli. Siis vaikka jos minä, valkoihoinen kolmikymppinen suomalaisnainen ilmaantuisin Kånken-reppuineni vaikka Syyrian rajalle, niin toivottaisivatko vaan hyvää lomaa?
Siis sinne isisin alueelle? Sinut varmasti tapettaisiin tai kaapattaisiin seksileikkeihin. Tuskinpa toivotetaan hyvää lomaa. Älä lähde jos tieto on noin vähäinen.