Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sota-alueille mennä lomailemaan? Siis ei tietenkään kannata, mutta onko se mahdollista?

Vierailija
20.06.2016 |

Kuitenkin niihin maihin myydään lentolippuja ja hotellejakin on olemassa. Voiko siis omalla riskillä mennä vaikka Syyriaan, vai puuttuuko tuohon joku?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei estä, jos saat viisumit ym. hommattua. Vai meinasitko, ettei sua päästetä Suomen rajojen yli, jos matkakohde on "väärä"?

Vierailija
2/5 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Jotenkinhan toimittajatkin sinne pääsee, ja SPR:n työntekijät ja vastaavat (ok jälkimmäisillä on varmaan majoitus järjestön puolesta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttu oli viime syksynä Irakin kurdialueella lomalla (kyseessä ihan blondi suomalaisnainen) eli kyllähän sinne voi mennä, eri asia että kannattaako.

Vierailija
4/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei estä, jos saat viisumit ym. hommattua. Vai meinasitko, ettei sua päästetä Suomen rajojen yli, jos matkakohde on "väärä"?

Ei, kun ajattelin, ettei siellä sota-alueella päästettäisi rajan yli. Siis vaikka jos minä, valkoihoinen kolmikymppinen suomalaisnainen ilmaantuisin Kånken-reppuineni vaikka Syyrian rajalle, niin toivottaisivatko vaan hyvää lomaa?

Vierailija
5/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun ajattelin, ettei siellä sota-alueella päästettäisi rajan yli. Siis vaikka jos minä, valkoihoinen kolmikymppinen suomalaisnainen ilmaantuisin Kånken-reppuineni vaikka Syyrian rajalle, niin toivottaisivatko vaan hyvää lomaa?

Siis sinne isisin alueelle? Sinut varmasti tapettaisiin tai kaapattaisiin seksileikkeihin. Tuskinpa toivotetaan hyvää lomaa. Älä lähde jos tieto on noin vähäinen.