Matka Katinkullasta Kotkaan. Missä pysähtyisit yöpymään matkanvarrella?
Kommentit (10)
Mietin kyllä suoraan ajoa. Eihän se periaatteessa ole kuin sen reilu 6 tuntia, vai? Mutta jotenkin kun tässä ns. Suomi-turneella (länsirannikkoa ylös ja itäreunaa alas) ollaan, niin voisi jossain pysähtyäkin.
Mikkelissä voisi pysähtyä, koska on vanha opiskelukaupunkini. Toisaalta Visulahti ei nappaa yhtään.
Eikö idässä todellakaan ole mitään muuta? Pakko olla! :D Länsirannikkoa kun menee ylös tulee Powerparkit, Ähtärit, Oulun Eden ja Tietopuisto, Ranua pohjoisessa, sieltä Katinkultaan ja sitten - ei mitään "kivaa"? Ei kai? Todistakaa, että olen väärässä! ;-)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mietin kyllä suoraan ajoa. Eihän se periaatteessa ole kuin sen reilu 6 tuntia, vai? Mutta jotenkin kun tässä ns. Suomi-turneella (länsirannikkoa ylös ja itäreunaa alas) ollaan, niin voisi jossain pysähtyäkin.
Mikkelissä voisi pysähtyä, koska on vanha opiskelukaupunkini. Toisaalta Visulahti ei nappaa yhtään.
Eikö idässä todellakaan ole mitään muuta? Pakko olla! :D Länsirannikkoa kun menee ylös tulee Powerparkit, Ähtärit, Oulun Eden ja Tietopuisto, Ranua pohjoisessa, sieltä Katinkultaan ja sitten - ei mitään "kivaa"? Ei kai? Todistakaa, että olen väärässä! ;-)
ap
Ei kait ne aikuiset sinne visulahteen menekkään innoissaan rymyämään.. Kysyppä mitä mieltä lapset on
En missään. Ajamme noin 700 km reissuja yöpymättä lapsen kanssa, joten tuo menisi muutamalla kahvitauolla.
Savolaisia kannattaa kiertää ja ajaa Kuopion ohi moottoritietä! Ei siellä ole muuta kuin kieroutta ja kusetusta. Visulahti pelkkä vitsi. Rauhassa Lappeenrannassa on Holiday Club kylpyläkompleksi,josta noin 140 kilsaa Kotkaan. Ehkä siellä yöpyisin, jos pakko. Vieressä on Imatra, jonka kuivaa koskiuomaa voi käydä ihmettelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Savolaisia kannattaa kiertää ja ajaa Kuopion ohi moottoritietä! Ei siellä ole muuta kuin kieroutta ja kusetusta. Visulahti pelkkä vitsi. Rauhassa Lappeenrannassa on Holiday Club kylpyläkompleksi,josta noin 140 kilsaa Kotkaan. Ehkä siellä yöpyisin, jos pakko. Vieressä on Imatra, jonka kuivaa koskiuomaa voi käydä ihmettelemässä.
Visulahdesta on mulla jotenkin vähän huono kuva. Jos me aikaisemmin reissulla olemme pysähtyneet PowerParkissa, Oulun Edenissä, Ranuan eläinpuistossa ja käyneet Katinkullassa sekä Angry Birds Activity-parkissa, niin miltä se Visulahti oikein vaikuttaa? Luulen, että me körötellään tuolta Imatran ja Lappeenrannan kautta Kotkaan. Siellä maisemat ovat ainakin huikeat, eikö niin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Savolaisia kannattaa kiertää ja ajaa Kuopion ohi moottoritietä! Ei siellä ole muuta kuin kieroutta ja kusetusta. Visulahti pelkkä vitsi. Saimaan rannalla Lappeenrannassa on Holiday Club kylpyläkompleksi,josta noin 140 kilsaa Kotkaan. Ehkä siellä yöpyisin, jos pakko. Vieressä on Imatra, jonka kuivaa koskiuomaa voi käydä ihmettelemässä.
Ja jos tuonne kylpylään menette, niin valitkaa Vuokatista Joensuun kautta kutostie, niin pääsette sinne suoraan pohjoisesta käsin. Matkalla alas on Kiteen pieni vesipuisto Joensuusta alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visulahdesta on mulla jotenkin vähän huono kuva. Jos me aikaisemmin reissulla olemme pysähtyneet PowerParkissa, Oulun Edenissä, Ranuan eläinpuistossa ja käyneet Katinkullassa sekä Angry Birds Activity-parkissa, niin miltä se Visulahti oikein vaikuttaa? Luulen, että me körötellään tuolta Imatran ja Lappeenrannan kautta Kotkaan. Siellä maisemat ovat ainakin huikeat, eikö niin?
ap
No, Karjalan koivut tuuhettuu eli metsää on paljon. Muuten on rauhallisempi kuin vitostie. Huonosti ruokapaikkoja Vuokatin ja Joensuun välillä. Kannattaa syödä Joensuussa. Hienoja maisemia on Punkaharjulla ja Savonlinnassa, jotka jää vitostien ja kutostien väliin. Jos ei ole kiire, niin kannattaa kiertää. Punkaharjulla on ollut Kesämaa, jossa lapsille tekemistä. Savonlinnassa on kuulu tori, jossa syödään lörtsyjä. Lappeenrannan torilla lihapiirakka tarjotaan nimellä vety tai atomi! Lappeenranta Kotka väli on arkista tieosuutta.
No me ajettaisiin suoraan perille, ajettiin silloinkin kun lapset oli pienempiä kuin nuo teidän. Mutta Mikkelissä? Visulahti?