Miten vessan peili puhdistetaan oikein?
Olen yrittänyt ikkunanpesunesteellä ja talouspaperilla, mutta ei puhdistu. Tänään kokeilin muita keinoja, mutta mikä on se oikea?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Astianpesuaineella ja kuivaan ikkunalastalla
Ok, mäkin sit pyyhin sen Ajaxin jälkeen sienellä ja kuivasin kangaspyyhkeellä. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mäkin sit pyyhin sen Ajaxin jälkeen sienellä ja kuivasin kangaspyyhkeellä. ap.
Mä pyyhin kuivaksi kahvinsuodatin pussilla
Siivoojan vinkki; pyyhi peilit veteen kostutetulla tavallisella rätillä, ja kuivaa Vileda-liinalla (sininen), lopputulos on ranuton, puhdas ja kemikaaliton. Tällä tavalla siivoamme (palkitussa siivousfirmassa jossa työskentelen tällä hetkellä, olen saanut sieltä lukemattomia vinkkejä talouden puhtaana pitoon) 120 eri talouden peilit kuukaudessa ja tulos on kiitelty. Jos peileissä on todella sitkeitä tahroja, ne lähtevät astianpesuaineella samalla tekniikalla kuin puhtaalla vedelläkin.
Ihan paras/helpoin on cif-merkkiset(muistaakseni) kertakäyttöiset kosteat ikkunapyyhkeet. Pyyhit sillä peilin ja heti perään kuivaus talouspaperilla.
Ikkunanpesunestettä ja kuivaan sanomalehdessä. Ei jää rantuja tai nöyhtää
Ikkunanpesua suihkaisuja ja sitten sanomalehdellä pyyhin tehokkaasti hinkaten.
Eipä jää rantuja kuten lastalla aina.
Jos on tooosi likainen, eli hammastahnaroiskeita ym. niin ensin tavan rätillä ja fairylla, sitten kuivaan suurimmat pois, suihkaisu ikkunanpesunestettä ja sanomalehdellä viimeistely.
Luin just jostain, että hammastahnalla. Kokeilin, ja se toimi paremmin kuin muut vinkit tähän asti.
Mä pyyhin kostealla pyyheliinalla ennenkun se menee pesukoneeseen.
Miten sen voi puhdistaa väärin, eikö pääasia ole, että on siisti?
Laita autovahaa ja hinkkaa kiiltäväksi. Loppuu se tahrojen tarttuminen jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyyhin kostealla pyyheliinalla ennenkun se menee pesukoneeseen.
Miten sen voi puhdistaa väärin, eikö pääasia ole, että on siisti?
Sehän se pointti just oli, että talouspaperista jää nukkaa tai siis pitää olla jokin testatusti hyvä pyyhe kuivaukseen ja olen semmosen löytänyt. :) Kiitti tuosta siivoojan vinkistä! t: ap.