Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystäväni haukkuu minua seksihulluksi

Mietiskelijä
19.06.2016 |

Tyttöystäväni on sanonut minua suhteemme alusta asti seksihulluksi, vaikka omasta mielestä olen aivan normaali mies normaaleilla haluilla. Harrastamme seksiä noin 10 kertaa viikossa, joka on mielestäni täysin normaali määrä. Joinakin päivinä emme harrasta seksiä ollenkaan ja taas välillä montakin kertaa päivässä. Tyttöystäväni ei varsinaisesti ole niinkään asiasta valittanut, mutta mietin onko hänen sanomisissaan jotain perää. Ovatko haluni jollain tavalla epänormaalit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo aika paljon. En nyt hulluudesta tiedä, mutta jos itse ei ole niin seksiorientoitunut, niin se voi alkaa käymään työstä.

Vierailija
2/6 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä normaalina määränä vakiintuneessa suhteessa pidetään 1-3 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni harvoin nussitte. Kyllä joka päivä pitää useammin kuin kerran saada.

Vierailija
4/6 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreessa suhteessa normaalia mutta pidemmässä suhteessa kuulostaa paljolta. Tyttöystäväsi selkeästi olisi tyytyväisempi jos seksiä olisi harvemmin. Huomioitko toista osapuolta sängyssä esim antamalla suuseksiä ja keskittymällä tyttöystävän nautintoon etkä vain masturboi häneen?

Vierailija
5/6 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä normaalina määränä vakiintuneessa suhteessa pidetään 1-3 kertaa viikossa.

1 - 3 kertaa viikossa. Älä nyt naurata. Vanhat paritkin harrastavat noin paljon seksiä.

Vierailija
6/6 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me alkuun harrastettiin monta kertaa päivässä. Jonkun vuoden jälkeen harvemmin.