Jeesatkaa ny vähän, minkälaisen tuloksen te saatte kun etsitte Google Mapsissa osoitetta "Maakauppiaantie 5, Espoo" ..?
Se pitäisi olla Espoon Kurttilassa? Mitä Maps teille näyttää?
Kommentit (9)
Kun koitin ilman katunumeroa, kartta näyttää jotain "Käpylä"-nimistä paikkaa Espoossa, kertoen osoitteeksi Maakauppiaantie 10. Kurttilantie menee näemmä siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Kun koitin ilman katunumeroa, kartta näyttää jotain "Käpylä"-nimistä paikkaa Espoossa, kertoen osoitteeksi Maakauppiaantie 10. Kurttilantie menee näemmä siinä vieressä.
Mutta siis itse sitä Maakauppiaantietä ei näy missään kartalla.
Ei löytynyt ollenkaan kyseistä katua maanmittauslaitoksen (www.karttapaikka.fi) sivuilta.
Fonecta löysi:
https://www.fonecta.fi/kartat/maakauppiaantie%205,%2002780%20espoo?lon=…
Mulla näyttää Helsingin keskustasta jotain kiinteistönvälitysfirmaa. Jos kyseessä on joku suht uudella asuinalueella oleva katu tai vanhallakin alueella oleva uusi tai tuleva katu, Maps ei välttämättä niitä tunne. En ole ihan varma mistä Mapsin kartta-aineistot tulevat, mutta ne eivät ole aina ajan tasalla.
Espoon kaupungin omasta karttapalvelusta tuo kysymäsi katu löytyy ja näkyy olevan juurikin tuolla Kurttilan paikkeilla.
Siinä osoitteessa olis yksi kiva asunto myynnissä, mut enää pitäisi vaan selvittää missä se sijaitsee.. ! =D
Mulla google näyttää Helsingin keskustaa ja kiinteistönvälitysfirman sivu näyttää Espoon keskusta. Talo on valmistunut jo v. 2013, mut eipä nuo googlen kartat ole siis päivittyneet vieläkään.. =(
ap
Näyttää siltä että Google Mapsissa kyseisen tien alkupää on nimelllä Karsikkotie. Tiejärjestelyt ovat Espoon kaupungin kartassa hieman muuttuneet ja Karsikkotien alkupään nimi on muuttunut Maakauppiaantieksi. Maakauppiaantie 5 sijoittuu ehkä Google Mapsin Karsikkotien mutkan paikkeille.
Mielenkiintoista muuten tämä eri karttapalvelujen vertailu. Minä tosin olenkin Maanmittausalan opiskelija :D Kirjoitin myös viestin 5.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että Google Mapsissa kyseisen tien alkupää on nimelllä Karsikkotie. Tiejärjestelyt ovat Espoon kaupungin kartassa hieman muuttuneet ja Karsikkotien alkupään nimi on muuttunut Maakauppiaantieksi. Maakauppiaantie 5 sijoittuu ehkä Google Mapsin Karsikkotien mutkan paikkeille.
Mielenkiintoista muuten tämä eri karttapalvelujen vertailu. Minä tosin olenkin Maanmittausalan opiskelija :D Kirjoitin myös viestin 5.
Joo, Karsikkotiellä näyttäis tuo Maakauppiaantien talo tosiaankin olevan. Pitääpä käydä väijymässä.. =)
Mulle se näyttää Kaartinkaupungia Helsingissä :D Ja ehdottaa, että lisäisin puuttuvan paikan Google mapsiin.