LA Maaliskuu 2017
Löytyisikö täältä muita joilla laskettuaika osuu maaliskuulle 2017?
Täällä plussattu haamu eilen, laskettuaika 3.3.
Kommentit (37)
Vieläkö mahtuu?
Laskettuaika maaliskuu. Tarkkaa päivää ei vielä tiedossa.
Toi ryhmä taitaa olla jo täysi ja jonottelemaan sai jäädä, mutta oliskohan paikallaan perustaa vaikka ihan kokonaan toinen ryhmä, kun varmaan sinnekin riittäisi Maaliskuulla nyyttiä odottavia mukaan? Olisi jo ihan kiva päästä marmattamaan, vaikka alkanutta pahoinvointia, kun muulta maailmalta tätä vielä salassa pidetään. Anyone?! Itsellä ois laskettuaika 26.3..
Kannatan tota uuden ryhmän perustamista! Itsellä laskettuaika 30.3.2017.
Minulla on myös LA 30.3.17. Kannatan toisen ryhmän perustamista. Jos sellainen perustetaan, niin olisin mieluusti mukana :D
Täytyy se varmaan sitten perustaa :) Onko innokaita vai jääkö mun tehtäväksi?
Heippa! Täällä toivottu plussa saatu 21.7....LA 26.3. :) Olisin myöskin halukas liittymään salattuun ryhmään fb:n puolella mikäli tilaa vielä on tai uutta ryhmää tulossa!
Minä voin tehdä uuden ryhmän, kun sitä itse kaipaan ainakin jo :) Laittakaa mukaan haluavat sähköpostia osoitteeseen maalismammat17@gmail.com niin laitan paluupostia kun saan ryhmän tehdyksi. Tehdään siis kokonaan näkymätön ja salainen ryhmä tottakai!
Pihlaja meillä sama la :)
Vertaistuki tulee tarpeeseen! :) Omissa ystävissä on jo äitejä kyllä, mutta jotenkin tuntuu että on aivan eri asia kun on juuri samassa tilanteessa, kuin että on kokenut jotain samaa aiemmin :)
Hei. Täällä myös 33v ensisynnyttäjä kaipaa vertaistukea, toivottavasti pääsen mukaan :)
Eipä vertaistuki haittais täälläkään, kun kukaan kaveri ei taida just odottaa. Laitanpa viestiä :).
Laitoin viestiä, jos pääsis mukaan :)
Osaisko joku kertoa, onkohan ryhmä jo täynnä, kun ei ole kuulunut vastausta?
Mahtuuko fb ryhmään vielä mukaan? :)
Hei,
Vieläkö pääsee mukaan? Laskettu aika on 6.3. Laitoinki jo sähköpostia tuolla aikaisemmin mainittuun osoitteeseen :)