LA Maaliskuu 2017
Löytyisikö täältä muita joilla laskettuaika osuu maaliskuulle 2017?
Täällä plussattu haamu eilen, laskettuaika 3.3.
Kommentit (37)
Olisiko halua perustaa myöhemmin kun saadaan enemmän plussanneita joukkoon, facebookkiin salaista-ryhmää (ei näy kellekkään, eikä löydy hakemalla)? Sellainen mihin otetaan mukaan ensimmäiset 50 :)
Ryhmä ois kiva :) millon joku tekee? Onko muilla ollu oireita? Tein maanantaina testin enkä ois arvannu mitenkään ainoastaan että menkat ei tullu.
Ryhmä tehty! Pyytäkää kaveriksi sellaista kun Maikki Maa niin pääsette ryhmään :)
Mulla nyt kuitenkin vissiin on helmikuun puolella 27.2 LA kun laskin ehkä väärin mutta voinko kuitenkin tulla ryhmäänne? Kun tuntuu että kaikki helmikuisten ryhmät on jo niin täynnä.. Ja eihän sitä tiedä vielä kuinka LA muuttuu ja onhan tuo niin loppukuusta. :)
Pyydän kaveriksi Maikki Maa facebookissa.
Täällä ilmoittautuu kanssa yksi! :)
Ennestään meillä on yksi taaperoikäinen pikkuihminen. :)
Huomenna tulee viikkoja täyteen tasan 5, laskettu aika olisi ihan maaliskuun alkupuoliskolla siis.
Laitoin kaveripyyntöäkin päästäkseni tuohon fb- ryhmään, siellä tuntuu helpommalle käydä kirjottelemassa. :)
Meillä laskettu aika vissii 11.3.2017 jos oikeen laskin.Jouduin menemään ultraan kovien vatsakipujrn vuoksi ,niin onko normaalia että näkyi paksuuntunut limakavo vaan? rv4...En löydä tuota ryhmää fb
Ryhmää ei löydykään mitenkään hakemalla, koska on salainen.
Tästä eteenpäin laittakaa sähköpostia osoitteeseen: maaliskuunmurut@gmail.com niin saatte lisää infoa ryhmään pääsyyn. Feikki profiili ei toimi facebookin uusien asetusten vuoksi.
Tein eilen positiivisen raskaustestin ja la olisi 22.3.2017. :) Raskaus on siis hyvin alussa. Minkä verran face-ryhmässä on jo porukkaa?
Täällä menkat myöhässä 3 päivää. Toivotaan että pääsen kohta liittymään joukkoonne :D Raskaus olisi erittäin toivottu ja odotettu, on tässä jo vuoden päivät odoteltu positiivista tulosta :)
Mukaan mahtuu vielä! :) Reilu 30 on nyt!
Jaaha, menkat alkoi sitten kuitenkin...
Onnea teille muille :)
Täällä menkat kuudetta päivää myöhässä, tässä justiin mietin et rohkenisko sen testin hakea ja siirtyä kunnolla sisäistämään raskauttaan. Tein kuitenkin jo tunnukset paniikissa :D eka lapsi, ja en todellakaan olis odottanut et kahden kuukauden "yrittämisen" jälkeen tärppää :O JOS tärppäs. Lähdin sillä astenteella et nyt (olen 27v) on hyvä aloittaa jos mielin alle kolmekymppisenä äidiksi.. voihan tämä toki edelleen olla vaan pitkä kierto, mulla aina 28pv tai alle yleensä kyllä, mut jotenkin on sellanen jännä olo.. Oisko voinu olla et kun nimenoman lähtee tällee realistisesti lähestymään raskautumista sillä ajatuksella et mikään ei ole varmaa, oonko mä edes hedelmällinen, tässä voi mennä vuosia, ja sittenkään ei välttämättä.... niiiin pam. Huhh!! Oisin kyllä sairaan onnellinen, ja semmosta hysteria/itku menoa meinaa tulla kyllä nyt ihan mistä vaan. Nimimerkillä ensimmäinen jäätävä vauvakuume 7 vuotta sitten. Silloin otin koiran.. siin välissä olen kahdesti vaihtanut miestä ja nyt ollaan tässä. Miesmaunkin ehdin vaihtaa "alfauroksista" iskätyyppiin, heh :) käyn hakee sen testin ja toivottavasti nähdään/kuullaan vauvat maalis-ryhmässä!
Moikka!
Vieläkö fb-ryhmään mahtuisi mukaan? :) Täällä tuli tänään täyteen viikkoja 7, ja la näillänäkymin siis 6.3!
Ryhmässä on tilaa vielä viidelle! :) Olemme päättäneet että, mikäli ilmenee keskenmenoja että otamme poistuneiden tilalle uuden ryhmäläisen, siihen asti kunnes viimeinenkin on käynyt niskapoimu ultrassa. (Joten jonoonkin saa ilmoittautua mikäli ei ryhmään kerkeä päästä)
Pääseekö mukaan? Tein pari päivää sitten testin ja LA on 30.3.2017.
Vieläkö mahtuu mukaan? La olisi 5.3. Laitoin ryhmään liittymisestäkin jo spostia.. toivottavasti meni oikeaan osoitteeseen.
Moikka :) Kiinnostaisi myös päästä fb ryhmään mukaan ? Täällä odotetaan esikoista, olen 33v ja laskettu aika 8.3. Tänään oli siis ensimmäinen neuvolakäynti
Varovasti ilmottaudun, tänään haamuplussa ja myös LA 3.3. 😊 toivottavasti pysyy pikkuinen mukana, myös sulla -mipsuli!