Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät tavat tuttavissanne?

Vierailija
19.06.2016 |

Tänne voi purkaa raivoaan puolison/vanhemman/naapurin jne. raivostuttavimmista tavoista, luonteenpiirteistä yms.

Aloitan itse kertomalla kaveristani. Kaverillani on todella pahoja ruokarajoitteita - ei siis allergioiden, vaan nirsouden vuoksi. Musta on kiva tarjota esim. jotain pientä välipalaa ja juotavaa kun joku tulee käymään, mutta tämän kaverin kohdalla meinaan menettää hermoni joka kerta. Yleinen kaava on sellainen, että kyseinen kaveri tulee kylään ja kertoo olevansa nälkäinen, kun kotona ei oikein ole mitään syötävää. Näytän kaapeistani mitä pientä syötävää olisi tarjota: esim. leipää, rahkaa, mysliä ja saan jokaisen tarjottavan kohdalla katsoa kun kaverini nyrpistää nenäänsä ja kuunnella "hyi" ja "yäk"-tyylisiä kommentteja. Kaverini käyttää siis samoja ruokatuotteita itsekin, mutta esimerkiksi rahkan täytyy olla todella pahaa vaikkei hän olisi sitä ikinä maistanutkaan, kun se ei satu olemaan Valion rahkaa... Tämä päättyy yleensä siihen että kaverini juo kupin teetä ja kertoo kuinka pahaa se on verrattuna vastaavan makuiseen teehen jota hän aina ostaa kotiinsa.

Varmasti kaikilla on jotain ruokia/ruoka-aineita joista ei pidä, mutta näin valikoitunut nirsous on ärsyttävää. Ja toivoisin, että nuori aikuinen osaisi jo kieltäytyä jotenkin muuten kuin arvostelemalla ja nyrpistelemällä nenää. Muiden kavereiden järjestämät juhlat ovat pahimpia, koska etenkin niissä koen tämän kaverini tarjoiluiden arvostelun ja nenän nyrpistelyn erittäin epäkohteliaana. Toiset ovat kuitenkin käyttäneet aikaa ja rahaa tarjoiluihin, jotka ovat oikeasti todella herkullisia. Ja kun tämä arvostelu ei rajoitu ikävä kyllä vain ruokaan, vaan esimerkiksi sisustus ja vaatetus ovat myös suosittuja arvostelun kohteita.

Haluan kuulla nyt mitkä asiat teitä ärsyttää tuttavissanne! Kaikki hyvin pienetkin ärsyttävät tavat ym ovat erittäin tervetullutta luettavaa! :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuttavapariskunta, joka ei koskaan tule ajoissa paikalle. Eivät varmaan yritäkään tulla.  

Minulla myös, varsinkin pariskunnan rouva on kroonisesti 5 min. myöhässä. Se pätee jopa silloin kun minä fiksuna menen 5 minuuttia myöhemmin tapaamiseen kuin sovittu. Hän palautti jo opiskeluaikoina kaikki tehtävät myöhässä. Se ärsytti silloin kun itse kunniotti annettuja määräaikoja ja hiki hatussa väänsi yötä myöten esseitä yms. ja toinen ei viitsinyt edes yrittää. 

42/48 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikohan mahtaisin olla?? oli ihan paras viesti puhelimeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää töissä sallaset työkaverit, jotka maiskuttavat ruokaa. Kylmiä väreitä tuo myös työpari, joka nuolee kieli pitkällä jogurttien kannet. Kaivelee pitkillä tekokynsillä hampaiden koloja..koht se tunnistaa itsensä. Myös yks kaveri joka esittää ressukka köyhää aina vaan vaik asunto maksettu ja mies tienaa hyvin. Mut tää köyhyyslevy jääny täl kaverilla pyörii.

Vierailija
44/48 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat jotka eivät vain jaksa olla valittamatta kaikesta. Jopa autotallimme luiska heidän siis mennessään takaisin autolleen oli " aivan väärin ladottu". Nuo ja nuo puskat ei tule toimeen keskenään (kyse pensas aidasta). Keittiö oli liian vaalea, mutta vessa yllättäen liian tumma. 

Olkkarimme oli ok, mutta sohvapöytä ei sopinut sohviin kuulemma. Ja tällaista, kuuntelin periaatteessa koko illan valitusta, ensin ruuista sitten talosta. Never again.

Vierailija
45/48 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jonkin verran esiintynyt näitä tarinoita, joissa tutut ja kaverit ovat arvostelleet milloin mitäkin.

Toisaalta on helpottavaa huomata, että muutkin joutuu kärsimään näistä arvostelijoista! :D

Ja kiva että jaatte myös niitä pienempiä asioita, mitkä käy pidemmän päälle ja toistuessaan ärsyttämään. :) Lisää ärsytyksen aiheita vaan kehiin!

- ap

Vierailija
46/48 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti aikanaan eksäni veli, joka soitti ja kysyi onko meillä jotain erikoista sinä ja sinä viikonloppuna. Jos ei ollut, voimme siis vahtia heidän lapsiaan. Kiva.

Ärsyttävä on myös eräs nykyisen mieheni ystävä, joka tervehtiessään paitsi halaa ja antaa poskisuudelmat myös taputtaa takapuoltani. Olen yli viisikymppinen, ja vaikka takamukseni näyttää parikymmentä vuotta nuoremmalta kuin koko muija muuten, ei sitä silti tarvitse puolituttujen taputella.

Vierailija
47/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti. Se vatvoo ja jaappaa samoja asioita, saattaa saman päivän aikana paapattaa samasta aiheesta kymmenen kertaa, alottaa aina ihan yhtäkkiä uudestaan saman litanian... Sillä on myös ärsyttävä tapa kesken keskustelun vaihtaa puheenaihetta niin, ettei kukaan ymmärrä mihin uusi aihe liittyy, ja suuttua sitten kun häntä ei ymmärretä. Puhuu myös päälle, mikä ärsyttää aivan jumalattomasti.

Vierailija
48/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Juhannuksena totesin, kuinka vaikea oli keskustella humalaisen kanssa. Kysyi jotain asiaa ja heti alkoi puhua vastaukseni päälle, sitten kerroin lisää yksityiskohtia, " sinähän tiedät tämän henkilön, sen mies on sukua Tiinan äidille", niin ei sitten yhtään tiennyt ja tajunnut ja halunnut kuunnella.

Ehdotti grillausta mutta ärsyyntyi, kun tekaisin salaatit ja laitoin grillattavat valmiiksi samantien, ei olisi saanut niin äkkiä laittaa, kun siitä olisi pitänyt tehdä monimutkaisempi numero jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi