Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies; voisitko tapailla viiden lapsen yksinhuoltajaa?

Vierailija
19.06.2016 |

Viisi lasta on monelle varmasti totaalinen turn off, mutta löytyykö ketään, joka ei heti säikähtäisi? Olen muuten ihan kivannäköinen, hoikka ja itsestäni huolta pitävä kolmekymppinen. Työskentelen yrittäjänä ja tulen omillani ihan hyvin toimeen eli elättäjää tai isäpuolta en lapsille todellakaan kaipaa tai halua. Lasten isän jouduin jättämään nuorimmaisen raskausaikana, enkä ole käynyt treffeillä siis aikoihin. Miten on; onko lasten määrä asia, joka lopettaa heti kiinnostuksen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi lasta on monelle varmasti totaalinen turn off, mutta löytyykö ketään, joka ei heti säikähtäisi? Olen muuten ihan kivannäköinen, hoikka ja itsestäni huolta pitävä kolmekymppinen. Työskentelen yrittäjänä ja tulen omillani ihan hyvin toimeen eli elättäjää tai isäpuolta en lapsille todellakaan kaipaa tai halua. Lasten isän jouduin jättämään nuorimmaisen raskausaikana, enkä ole käynyt treffeillä siis aikoihin. Miten on; onko lasten määrä asia, joka lopettaa heti kiinnostuksen?

Kaikki mitä tarjoat menee juuri väärinpäin, joten en.

Sinkkumies

Haluat siis lapsettoman, ruman, pulskan, itsestään huolta pitämättömän viisikymppisen? Joka on työtön ja etsii elättäjää?

Vierailija
22/23 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nauttisin ap:n kaltaisen seurasta enemmän kuin jonkun laiskan työttömän. Vaikuttaa energiseltä ja reippaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, vain lapsettomia naisia minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä