Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte saumattomat alushousunne?

Vierailija
19.06.2016 |

Mulla näkyy saumat aina housujen läpi. Pari kertaa olen ostanut mukamas saumattomia alushousuja urheiluun ja silti ovat näkyneet saumat. Yleensä huomaan kuntosalilla että ihmisillä ei näy... Vai oletteko täysin ilman alushousuja kuntosalilla/lenkillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saumattomia stringejä olen viimeksi ostanut H&M :ltä. Tosin mukavuussyistä, stringit ei muutenkaan näy housujen läpi.

Vierailija
2/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saumattomia stringejä olen viimeksi ostanut H&M :ltä. Tosin mukavuussyistä, stringit ei muutenkaan näy housujen läpi.

Stringejäkö kaikki käyttää? Luulin, että ne on vähän passé. Itse en kyllä pysty edes käyttämään niitä, kun tulee kaikenlaista vaivaa, kutinaa ym.. T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
4/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista olen löytänyt ja yllättävän hyvin kestäneet sekä olleet luokkaa 5 euroa/pöksyt. Nykyään ostankin vain niitä. Halpa-hallissa on ollut myös. 

Vierailija
5/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy saumat aina housujen läpi. Pari kertaa olen ostanut mukamas saumattomia alushousuja urheiluun ja silti ovat näkyneet saumat. Yleensä huomaan kuntosalilla että ihmisillä ei näy... Vai oletteko täysin ilman alushousuja kuntosalilla/lenkillä?

Millaisia alushousuja käytät sit kuntosalilla josta jää rajat? Käytä saumattomat stringejä 😊

Vierailija
6/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän oikeastaan aina sloggin invisible hipstereitä, ihan ku ei ois alushousuja ollenkaan :)

Vierailija
7/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saumattomia Casall string malleja

Vierailija
8/8 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan