Mistä ostatte saumattomat alushousunne?
Mulla näkyy saumat aina housujen läpi. Pari kertaa olen ostanut mukamas saumattomia alushousuja urheiluun ja silti ovat näkyneet saumat. Yleensä huomaan kuntosalilla että ihmisillä ei näy... Vai oletteko täysin ilman alushousuja kuntosalilla/lenkillä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Saumattomia stringejä olen viimeksi ostanut H&M :ltä. Tosin mukavuussyistä, stringit ei muutenkaan näy housujen läpi.
Stringejäkö kaikki käyttää? Luulin, että ne on vähän passé. Itse en kyllä pysty edes käyttämään niitä, kun tulee kaikenlaista vaivaa, kutinaa ym.. T:ap
Citymarketista olen löytänyt ja yllättävän hyvin kestäneet sekä olleet luokkaa 5 euroa/pöksyt. Nykyään ostankin vain niitä. Halpa-hallissa on ollut myös.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy saumat aina housujen läpi. Pari kertaa olen ostanut mukamas saumattomia alushousuja urheiluun ja silti ovat näkyneet saumat. Yleensä huomaan kuntosalilla että ihmisillä ei näy... Vai oletteko täysin ilman alushousuja kuntosalilla/lenkillä?
Millaisia alushousuja käytät sit kuntosalilla josta jää rajat? Käytä saumattomat stringejä 😊
Ite käytän oikeastaan aina sloggin invisible hipstereitä, ihan ku ei ois alushousuja ollenkaan :)
Saumattomia stringejä olen viimeksi ostanut H&M :ltä. Tosin mukavuussyistä, stringit ei muutenkaan näy housujen läpi.