Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin hieman stalkata entisten miesystävien nykyisiä...

Vierailija
19.06.2016 |

Olen tällä hetkellä aika iloinen siitä että olen sinkku. Olen seurustellut kaksi kertaa, ja molemmat suhteet lopetin itse. Tiedän että kummatkin noista miehistä seurustelevat tällä hetkellä tahoillaan, ja tylsän sunnuntain iloksi tein jotain mitä en kehtaisi kenellekään myöntää: stalkkasin sosiaalisessa mediassa kummankin nykyistä naista. Puhtaasta uteliaisuudesta.

Kivan näköisiä naisia molemmat, muuta en saanut selville kuin ulkonäköseikkoja ja jotain työ- ja koulutushistoriaa. Aloin kuitenkin pohtimaan asioita... Mahtaako ensimmäisen miesystäväni nykyinen vielä tietää, että mies vilkuilee turhan herkästi muita naisia? Meidän suhteemme aikana ei varsinaisesti koskaan pettänyt, mutta kulki ns. veitsenterällä jatkuvasti. Suhteen loppupuolella kävi rohkeammaksi, ja saattoi lähteä vaikka naispuolisen kollegan kanssa yksille ja biljardia pelaamaan, ja kotiin tuli keskellä yötä. Mistäs minä oikeastaan tiedän pettikö joskus, mutta ei ainakaan myöntänyt. Jokaisessa suhteessa luodaan tietenkin yhteiset säännöt sille onko tuollainen käytös hyväksyttävää, mutta itse en siitä pitänyt, joten ero tuli. Meillä oli paljon hyviä aikoja, mutta mieleen jäivät pääasiassa ne huonot muistot. Enää en ikimaailmassa pysyisi suhteessa, jossa herää vaikka kahdelta arkiyönä havaitakseen, ettei mies ole vieläkään tullut kotiin. Ja olisi edes viettänyt aikaa kaveriporukalla, mutta aina joku naispuolinen tuttava kahden kesken... Miehen mukaan täysin ok, kun ei ollut pettänyt.

Toisen exäni kanssa suhteessa oli koko ajan jotenkin kumma fiilis, eikä seksikään koskaan oikein toiminut miehen erektio-ongelman vuoksi. Seurustelimme alle vuoden, sillä lopulta päättelin miehen olevan homo. Ajattelin pitkään, että ehkä hän on bi, mutta hän ei halunnut puhua asiasta. Paitsi sitten yhden kerran, kun hän käytännössä kieroteitse ilmaisi että on kyllä oikeastaan miehistä kiinnostunut. Suhde oli lopuillaan jo tuolloin, koska olin tuohon johtopäätökseen jo tullut. Surullista sinänsä, että hän yrittää edelleen naisen kanssa. Älykäs ja fiksu akateemista uraa luova mies, mutta pysyttelee kaapissa. Milloin uusi nainen mahtaa havaita saman kuin minä?

Tuntuu jotenkin kummalta tietää, millaisia ongelmia exien uusissa suhteissa tulee hyvin todennäköisesti olemaan. Onneksi olen itse nyt sinkku, niin kukaan ei ainakaan tällä hetkellä voi ajatella minun suhteestani samoin :D Tulevaisuudessa ehkä sitten...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, noinhan se yleensä on. Ex tuntee entisen kumppaninsa yleensä hyvin, ja on erittäin mahdollista että uusi puoliso kohtaa ne samat ongelmat.

Tulee kyllä mieleen että haluaisin saada tietää jos seurustelisin homon kanssa... Mutta tuskin voit tätä tietoa eteenpäin välittää?

Vierailija
2/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakin varmaan pysyä sinkkuna. Nuo kun on vielä aika vaatimattomia luurankoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaakin varmaan pysyä sinkkuna. Nuo kun on vielä aika vaatimattomia luurankoja.

Onko se vaatimaton luuranko ettei mies ole kiinnostunut naisista? Olen hämmästynyt :O Sen voin myöntääkin, että ensimmäisen miehen tapauksessa käytös on saattanutkin muuttua. Itse vain jouduin valitettavasti toteamaan, että hänellä oli hyvin löyhä moraali ja hyvin vähän mielenkiintoa sen suhteen, loukkaako käytöksellään puolisoaan.

2, haluaisin itsekin tietää jos tuollaisessa tilanteessa tietämättäni olisin. Mutta en voi ottaa tähän naiseen yhteyttä, se ei ole minun asiani. On muuten mahdollista, että joku ko. miehen entisistä tiesi asiasta silloin kun minä seurustelin hänen kanssaan. En edes osaa sanoa miten olisin reagoinut, jos joku olisi ilmoittanut asiasta minulle.

ap

Vierailija
4/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se eka exäsi välttämättä uuden naisen kanssa vilkuile muita naisia. Jos ei vaan ollut niin tosissaan sinun kanssasi, ja siitä johtui muiden katselu teidän seurustellessanne. Kyllä minäkin vilkuilin muita miehiä seurustellessani exäni kanssa ja ehkä hieman flirttailinkin jos joku vaikka tuli baarissa iskemään, pian tajusinkin etten halua seurustella mieheni kanssa enää ja erottiin. Nyt uusi mies, eikä kiinnosta ulkopuoliset tippaakaan...

Vierailija
5/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen loppupuolella kävi rohkeammaksi, ja saattoi lähteä vaikka naispuolisen kollegan kanssa yksille ja biljardia pelaamaan, ja kotiin tuli keskellä yötä.

Jokaisessa suhteessa on omat sääntönsä mikä on ok ja mikä ei, mutta itse en näe tässä mitään outoa?

Omalle miehelle saattoi tulla koko vkln ajaksi joku naispuolinen tuttu kylään, enkä pitänyt sitäkään outona. Tämä nainen tuli kauempaa tapaamaan miestäni, joten järkevintä oli jäädä yöksi, koska opiskelijabudjetilla hotelli olisi ollut kallis.

Mies käy välillä myös baarissa ja tulee vasta aamuyöstä taksisin.

En usko hänen pettäneen minua.

Vierailija
6/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle vaan olisi millään lailla ok että kumppani viettää yötä myöten kahden kesken aikaa muiden naisten kanssa. Se on ok jos suhteessa sovitaan että molemmat saa noin tehdä, mutta itse en sellaiseen suostuisi.

Vierailija
7/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka ei ajattele eksistään negatiivisesti?

Vierailija
8/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteen loppupuolella kävi rohkeammaksi, ja saattoi lähteä vaikka naispuolisen kollegan kanssa yksille ja biljardia pelaamaan, ja kotiin tuli keskellä yötä.

Jokaisessa suhteessa on omat sääntönsä mikä on ok ja mikä ei, mutta itse en näe tässä mitään outoa?

Omalle miehelle saattoi tulla koko vkln ajaksi joku naispuolinen tuttu kylään, enkä pitänyt sitäkään outona. Tämä nainen tuli kauempaa tapaamaan miestäni, joten järkevintä oli jäädä yöksi, koska opiskelijabudjetilla hotelli olisi ollut kallis.

Mies käy välillä myös baarissa ja tulee vasta aamuyöstä taksisin.

En usko hänen pettäneen minua.

-Voi tyttöraukka kun olet sinisilmäinen! Tuohan nyt on itsestään selvää että ukkosi käy uittamassa meisseliään muissakin toosissa kuin vain sinun. Mutta elä kuvitelmissasi ja usko unelmiisi, hyvä niin sekä sinulle että ehkä ukollekin, joka pääsee järsimään useampaa piparia!

Vierailija
9/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin, tosin seurustelen itsekin. Samoja ongelmia varmasti uusi nainenkin tulee kohtaamaan ja käy jotenkin sääliksi... Yksi existäni sai minut ihan hulluuden partaalle ja masentuneeksi enkä toivo sellaista olotilaa kenellekään :(

Vierailija
10/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ole mitään pahaa sanottavaa exästäni. Hän ei vain ollut minulle se oikea.

Hänellä sen sijaan voi olla ap:n kaltaisia ikäviä ajatuksia minusta. Varmasti suhteen loppupuolella minusta huokui se, kuinka en enää voinut hyvin suhteessa ja purin pahaa oloani kumppaniini. Voihan olla, että hänkin siis kuvittelee minun olevan yhtä masentunut ja lyhytpinnainen uuden mieheni kanssa, vaikka oikeasti olen nykyään onnellinen ja seesteinen löydettyäni itselleni sopivamman puolison. 

t. 4

Vierailija
11/11 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan ole mitään pahaa sanottavaa exästäni. Hän ei vain ollut minulle se oikea.

Hänellä sen sijaan voi olla ap:n kaltaisia ikäviä ajatuksia minusta. Varmasti suhteen loppupuolella minusta huokui se, kuinka en enää voinut hyvin suhteessa ja purin pahaa oloani kumppaniini. Voihan olla, että hänkin siis kuvittelee minun olevan yhtä masentunut ja lyhytpinnainen uuden mieheni kanssa, vaikka oikeasti olen nykyään onnellinen ja seesteinen löydettyäni itselleni sopivamman puolison. 

t. 4

Minäkin olin pari vuotta ahdistunut ja tasapainoton, ne vuodet jotka sinnittelin erään eksän kanssa. Ehkä hän kuvittelee, että se on minulle ominaista käytöstä, vaikkei todellakaan ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi