Paha sitoutumiskammo ja tapailemani mies kertoi rakastavansa mua
Olen todella sitoutumiskammoinen, pelkkä ajatuskin seurustelusta kenenkään kanssa aiheuttaa kylmiä väreitä. Olen seurustellut pitkään ja eron jälkeen nauttinut kovasti vapauden tunteesta. Nyt olen tapaillut muutaman kuukauden miestä, jolle olen avoimesti kertonut tästä. Pienen riidan yhteydessä mies kertoi, ettei voi elää ilman mua ja rakastaa mua. Hymyilin takaisin ja sanoin, että olipa ihanasti sanottu. Ymmärsi kyllä etten voinut sanoa samaa. Oikeasti rakastan myös häntä, mutta en voi sitä myöntää hänelle enkä itselleni. Sen jos sanoisin, etenisi tämä tapailu ihan uudelle asteelle, enkä ole siihen valmis. Haluaisin vain nähdä tätä miestä silloin tällöin, mutta nauttia myös omasta vapaudesta. Hankala tilanne, enkä tiedä yhtään miten toimia?
Kommentit (10)
Alfaurois9k kirjoitti:
Anna sille enemmän pillua. Ukkosi höpisee nuita pillunpuuttessa. Ajattelee ns munallaan. Kun saa tyhjentää kassit sinuun useammin unohtuu nuo lörpötykset.
No siitä ei ole kyllä puutetta :) t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Te riitelitte, mies vain vittuili sulle.
Tätä en ymmärrä, miten niin vittuili? T. Ap
Sano, että sinäkin rakastat häntä. Ole rehellinen. Etkö haluaisi itsekin, että sinulle ollaan rehellisiä?
Täällä toinen sitoutumiskammoinen. Miesystävä hokee tuota rakastamista nykyään joka välissä, vastasin siihen sitten pienessä kännissä whatsappilla saksaksi että ich liebe dich. Parempaan en nyt vielä kykene. Hassua että muillakin on ihan samoja ongelmia. Muuten sitoutumiskammoni ilmenee mm. kilahteluna ja turhina riitoina jos tuntuu että toinen tulee liian lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että sinäkin rakastat häntä. Ole rehellinen. Etkö haluaisi itsekin, että sinulle ollaan rehellisiä?
En pysty sanomaan sitä, vaikka rakastankin. Mielestäni se olisi liian ristiriitaista miestä kohtaan: en halua sitoutua, mutta silti kertoisin rakastavani. En halua herätellä tässä vaiheessa mitään toiveita seurusteluun, kun en todellakaan ole siihen valmis. T. Ap
En mäkään pystyt sellaista sanomaan. En edes itselleni myöntänyt rakastuneeni edes siinä vaiheessa, kun olimme seurustelleet 1,5 v. Selitin kavereillenikin, että se on vain seksisuhde.
Anna sille enemmän pillua. Ukkosi höpisee nuita pillunpuuttessa. Ajattelee ns munallaan. Kun saa tyhjentää kassit sinuun useammin unohtuu nuo lörpötykset.