Miten aamulla vartalo voi näyttää niin erilaiselta?
Olen syönyt muutaman päivän järkyttävän epäterveellisesti ja eilen illalla oli aivan kauhea olo ja naama turvoksissa ja tuntu todellakin valaalta.
Tällä hetkellä ei merkkiäkään tuosta mässäilystä. Jalat ja sääret hoikat, lihakset näkyy mukavasti niin myös solisluut eikä sormetkaan ole nakit. Myös vatsa ja naamakin näyttää paremmalta.
Yleensä pöhötys näkyy ja tuntuu montakin päivää.
Onko aineenvaihduntani parantunut?
Kommentit (14)
Niin... minulla vyötärönympärys on aamulla helposti lähes kymmenen senttiä kapeampi kuin iltamässäilyn jälkeen.
Yöllä kulutat etkä syö, joten aamulla näytät hoikemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkasta patjasi, olet kussut sen täyteen yön aikana .
Eeeyaaah1!
Aamulla vatsa on aina pienempi.
Yöpaasto, scherlock!
Vierailija kirjoitti:
Aamulla vatsa on aina pienempi.
Yöpaasto, scherlock!
No voi jessus kyllä sen tiedän, että aamuisin jokainen on hoikimmillaan ja keho tekee töitä kun nukut.
Itse ihmettelin vain sitä kun olen kaksi päivää vetänyt paskaa naamaani mahan täydeltä ja tänä aamuna ei jälkeäkään mistään mässäämisestä.
Vaikka aikasemmin olen ollut todella turvoksissa rankan herkuttelun jälkeen päiviä aamusta iltaan.
No tarkastitko patjan : D D.
Olet vetänyt mineraalit eri tavalla tai otit alkoa.
Tai energiaa on kulunutkin enemmän
Näitköhän jotain riettaita unia? :)
Oliko sänky eteisessä kun heräsit 😇
- 1, shcerlock
Vierailija kirjoitti:
No tarkastitko patjan : D D.
Olet vetänyt mineraalit eri tavalla tai otit alkoa.
Tai energiaa on kulunutkin enemmän
Näitköhän jotain riettaita unia? :)
Oliko sänky eteisessä kun heräsit 😇
- 1, shcerlock
Patja kuiva, check. 👍
Olen vetänyt vain pizzaa ja suklaata ja jäätelöä yök! Ei enää ikinä 😂
Näin painajaisia viime yönä kylläkin.
Ainiin! Illalla otin kahvin ja mantelimaidon kera yhen drinkin viinalla höystettynä.
Ap
Check.
Diagnoosi:
yöllinen taistelu demoneita vastaan vei voimavarasi ja energiasi.
Mutta onneksesi voitit tuon taistelun.
- scherlock
Vierailija kirjoitti:
Check.
Diagnoosi:
yöllinen taistelu demoneita vastaan vei voimavarasi ja energiasi.
Mutta onneksesi voitit tuon taistelun.- scherlock
Kyllä ja taistelu se todella olikin. Punatukkainen demoni sinisillä silmillään katsoi minua ja yritti saada minut alistumaan tahtoonsa, huusin täyttä kurkkua tälle jumalan selän taakse karanneelle pirulle. Kunnes voittaja fiiliksellä heräsin valoisaan yksiööni. Thank God!
Ap
Laita alastonkuva ap,ilman sitä vaikea arvioida.
asiaan sitten,avokki ainakin näyttää vartaloltaan paremmalta aina aamulla,tissit näyttää pulleammilta ja kiinteämmiltä ym.
Vierailija kirjoitti:
Laita alastonkuva ap,ilman sitä vaikea arvioida.
asiaan sitten,avokki ainakin näyttää vartaloltaan paremmalta aina aamulla,tissit näyttää pulleammilta ja kiinteämmiltä ym.
Katso sinä nyt vain sitä avokin alastomuutta :)
Ap
Mulla on aina krapulassa kroppa parhaimmillaan, koska kaikki nesteet on lähteny enkä harrasta baarinjälkeisiä roskaruokamässyttelyjä. Sääli, ettei sitä voi hyödyntää kun pitää olla vaakatasossa :D
Tarkasta patjasi, olet kussut sen täyteen yön aikana .