Raskaus lopuillaan, mies lähtentyt yöllä jonnekkin mitään sanomatta
Otsikossa käykin kaikki oleellinen ilmi, mutta siis... Laskettu aika on maanantaina. Ollaan sovittu että mies "pysyttelee lähettyvillä" kun synnytys voi käynnistyä hetkenä minä hyvänsä. Toki hän saa elää normaalia elämää, mutta esim. kännäily ei tällä hetkellä ole mikään paras idea, kun pitäisi sinne sairaalaan pitäisi pystyä ajamaan tarvittaessa.
Heräsin yöllä vessaan, mies ei ollut sängyssä. Ajattelin että on varmaan alakerrassa yöpalalla, katsomassa telkkaria tms. No äsken heräsin ja huomasin ettei mies ole nukkunut sängyssä koko yönä. Mitään lappua en löytänyt, eikä viestiä ei ole tullut. Yririn soittaa, ei vastannut, mutta toisaalta eihän kello ole vielä mitään, jos on ollut kaljalla tms.
Suututtaa. Ymmärrän että miestä varmasti stressaa, niin minuakin. Kyseessä on esikoinen ja raskaus on ollut tosi vaikea, mutta silti.
Noin, sainpas avauduttua.
Kommentit (426)
Kohta voit tehdä katoamisilmoituksen! Vaikka pari tuntia ennen ku oikeesti näit viimes.
Onko kukaan ystävistä joille soitit lähtenyt etsimään?
No oletko ap nyt soitellu sairaalat, putkat, työpaikat, tutut ja sukulaiset ynnä muut paikat mitä on ehdotettu? Ja ei tarvitse odottaa vuorokautta, voit ilmoittaa jo nyt poliisille. He päättävät milloin toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Onko mies joskus ennen tehnyt jotain samantapaista? Koska näit hänet viimeksi ja mitä silloin tapahtui? Mitä miehen kaverit arvelee tapahtuneen?
Ei ole koskaan ennen tehnyt mitään tällaistä. Viimeksi näin hänet eilen illalla ennen nukkumaan menoa. Ihan hyvässä hengessä toivotti minulle hyvät yöt ja oli oma itsensä. Kaverit eivät osanneet arvella oikein mitään, sen verran ihmeissään olivat. ap
Tilanne kuulostaa tosi erikoiselta. Olisiko miehen kaverit tai vanhemmat valmiita auttamaan etsimisessä? Ja miehellä siis ei ole diabetesta tai epilepsiaa tms että voisi olla jossain tajuttomana?
Outoa on että on ylipäätään lähtenyt yöllä sanomatta mitään ulos.
Ei asuta kovin keskustassa, mutta mies on hyväkuntoinen ja kävelee paljon, joten on tottunut liikkumaan jalan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Olen tutkinut koko talon, pihan, varaston ja auton, mutta mitään ei ole löytynyt. Lähimmät naapurit ovat mökillä ja vähän kauempana asuvat naapurit sattui itse kysymään onko mies kotona, kun olisi ollut jotain asiaa, eli eivät tiedä naapuritkaan hänestä mitään :(. ap
Voimia ap! Toivottavasti mies löytyy ihan kunnossa!
Ot, olet 24v ja asutte ilmeisesti ok-talossa jossa useampi kerros??? Millä ihmeen rahalla?
Hyi kauhistus :( Eihän synnytyksen käynnistymisestä ole mitään merkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Ei asuta kovin keskustassa, mutta mies on hyväkuntoinen ja kävelee paljon, joten on tottunut liikkumaan jalan. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Olen tutkinut koko talon, pihan, varaston ja auton, mutta mitään ei ole löytynyt. Lähimmät naapurit ovat mökillä ja vähän kauempana asuvat naapurit sattui itse kysymään onko mies kotona, kun olisi ollut jotain asiaa, eli eivät tiedä naapuritkaan hänestä mitään :(. ap
Onko joskus ennen harrastanut yöllistä lenkkeilyä?
Tee katoamisilmoitus. Yleensä murphyn lain mukaan ilmestyy mies kotiin heti sen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy joskus myöhään illalla kävelemässä jos ei saa unta. Yleensä ilmoittaa minulle tästä jos olen vielä hereillä. ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauhistus :( Eihän synnytyksen käynnistymisestä ole mitään merkkejä?
Ei onneksi... ap
Missäpäin ap asut? Tarvitset nyt sinne jonkun ystävän tai vanhemmat tueksesi, mielellään autollinen.
Täällä kirjoittaa eräs Lahdesta joka voi tulla auttamaan mutta autoa ei ole. Jos tarvitset seuraa. Olen saman ikäinen suurinpiirtein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy joskus myöhään illalla kävelemässä jos ei saa unta. Yleensä ilmoittaa minulle tästä jos olen vielä hereillä. ap
Eli ei sinänsä ei outoa että lähti. Jos on sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Ot, olet 24v ja asutte ilmeisesti ok-talossa jossa useampi kerros??? Millä ihmeen rahalla?
Esimerkiksi pankista lainatulla tai sukulaisilta perityllä. Tai jopa peritty talo (näin meillä). Mieshän oli 27, jos oikein muistan.
194 jatkaa että soita vain poliisille ja kerro, että olet raskaana viimeisilläsi. Luulisi poliisin ymmärtävän että tässä tapauksessa katoaminen on todella outoa.
Täällä kans yksi about saman ikäinen Lahden keskustasta, joka voi tulla seuraksi/avuksi jos tarvitsee!
Varmasti ottaa taksi kyytiin. Tai jos ei ota niin sitten ambulanssilla. Toi nyt tuskin on se suurin ongelma.
Ja poliisi nauraa sut pihalle jos nyt lähdet tekemään katoamisilmoitusta. Ihan turhaa poliisien resurssien haaskaamista.
Ei naura. Sitä paitsi 24 tuntia alkaa pian täyttyäkin.
Asutteko miten keskustassa, eli miten pitkälle mies olisi voinut realistisesti lähteä ilman autoa?