Raskaus lopuillaan, mies lähtentyt yöllä jonnekkin mitään sanomatta
Otsikossa käykin kaikki oleellinen ilmi, mutta siis... Laskettu aika on maanantaina. Ollaan sovittu että mies "pysyttelee lähettyvillä" kun synnytys voi käynnistyä hetkenä minä hyvänsä. Toki hän saa elää normaalia elämää, mutta esim. kännäily ei tällä hetkellä ole mikään paras idea, kun pitäisi sinne sairaalaan pitäisi pystyä ajamaan tarvittaessa.
Heräsin yöllä vessaan, mies ei ollut sängyssä. Ajattelin että on varmaan alakerrassa yöpalalla, katsomassa telkkaria tms. No äsken heräsin ja huomasin ettei mies ole nukkunut sängyssä koko yönä. Mitään lappua en löytänyt, eikä viestiä ei ole tullut. Yririn soittaa, ei vastannut, mutta toisaalta eihän kello ole vielä mitään, jos on ollut kaljalla tms.
Suututtaa. Ymmärrän että miestä varmasti stressaa, niin minuakin. Kyseessä on esikoinen ja raskaus on ollut tosi vaikea, mutta silti.
Noin, sainpas avauduttua.
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Ap eikö miehestä ole vieläkään kuulunut mitään ?
Ei ole... ap
Laita miehelle tekstari, että supistelee hirveästi. Eiköhän se sieltä aika liukkaasti kotiin palaa, jos yhtään välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23 korjaa puhelimen korjauksia
Siis napanuora oli kaulan ympäri ja lapsi olisi kuristunut siihen jos sitä ei olisi katkaistu kesken synnytyksen.
Alkuperäinen versio oli parempi.
Joo, voi Kujala parkaa!
No oikeastihan tässä ei ole mitään hauskaa. Tsemppiä ja rakkautta ap, miehesi teki tosi p.skan tempun.
Siis mitä helkuttia...eikö se mies vieläkään vastaa edes puhelimeen? Tosi törppö ukko :O
Hyvä jos ap pystyt olemaan suht rauhallinen. Minä olisin varmaan tuossa tilanteessa raivona ja paniikissa vaikka ei se mitään hyödyttäisi.
Viimeisillään raskaana sitä on muutenkin herkillä ja sydän täynnä tunteita joten ylimääräistä ressiä ja paskaa ei halua kukaan kokea :(
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko saanut miestäsi kiinni? Itseäni vaivaisi kovin, jos mies ei vastaisi puhelimeen, kun melkein luuri on liimautunut käteen kiinni, no, ainakin puhelin aina mukana. Oli se ennen, kun oli vaan lankapuhelimet ja ei vastattu soittoon, niin ok, mutta tänäpäivänä, kun oletetaan, että heti vastataan.
En ole. Olen soittanut kahdesti ja laittanut viestin, mutta ei ole kuulunut mitään. Ärsytyksen lisäksi, olen aikalailla myös huolissani. Entä jos kyse ei olekkaan siitä että mies on lähtenyt kaljalle? Jos hän onkin lähtenyt kävelylle ja jotain on sattunut... Aloin oikeastaan toivoa, että on lähtenyt kaljalle :(... ap
Vierailija kirjoitti:
On tämä kyllä ihmeellinen palsta. Monta kertaa vuodessa jauhetaan siitä, saako lasten aikana ottaa alkoholia ja toitotetaan, että ainakin toisen pitää olla ajokunnossa. Mutta kun toisella on esikoisen laskettu aika parin päivän sisään, niin joidenkin mielestä on ok, että mies lähtee ryyppäämään ja etenkin ei ole tavoitettavissa kun ap yrittää saada kiinni!?!
Toivottavasti mies ilmaantuu pian mutta ei tuollainen käytös kyllä hyvältä näytä tulevaisuutta ajatellen.
Samaa mieltä !
Onko sillä miehellä joku hyvä kaveri jonka luona luultavasti on? Voitko soittaa tuolle kaverille/kavereille että onko se mies siellä vai onko se vähän liikaa. En tiedä kehtaisiko sitä itsekään alkaa soitella miehen perään sillä jos ei miestä kiinnosta niin ei kiinnosta. Jotenkin tulisi häpeä että mies vain haihtui vaikka moka on täysin miehen.
Todella ärsyttävä tilanne. Toivottavasti kaikki selviää ok. Voimia ja halaus ap:lle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko saanut miestäsi kiinni? Itseäni vaivaisi kovin, jos mies ei vastaisi puhelimeen, kun melkein luuri on liimautunut käteen kiinni, no, ainakin puhelin aina mukana. Oli se ennen, kun oli vaan lankapuhelimet ja ei vastattu soittoon, niin ok, mutta tänäpäivänä, kun oletetaan, että heti vastataan.
En ole. Olen soittanut kahdesti ja laittanut viestin, mutta ei ole kuulunut mitään. Ärsytyksen lisäksi, olen aikalailla myös huolissani. Entä jos kyse ei olekkaan siitä että mies on lähtenyt kaljalle? Jos hän onkin lähtenyt kävelylle ja jotain on sattunut... Aloin oikeastaan toivoa, että on lähtenyt kaljalle :(... ap
Soita miehen kaverille, jos miehestä ei ala tunnin sisällä kuulua. Jos vaikka tietäisi asiasta jotain.
Koita nyt ryhdistäytyä. Mies on lähtenyt kaljalle ja jäänyt sille tielle. Kyllä se sieltä ilmaantuu. Tee vaikka pizzaa tms odottamaan nälkäistä kotiin palaajaa. Meilläkin noita reissuja välillä tulee mutta olen jo tottunut. Yleensä nautin tuolloin omasta ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä miehellä joku hyvä kaveri jonka luona luultavasti on? Voitko soittaa tuolle kaverille/kavereille että onko se mies siellä vai onko se vähän liikaa. En tiedä kehtaisiko sitä itsekään alkaa soitella miehen perään sillä jos ei miestä kiinnosta niin ei kiinnosta. Jotenkin tulisi häpeä että mies vain haihtui vaikka moka on täysin miehen.
Todella ärsyttävä tilanne. Toivottavasti kaikki selviää ok. Voimia ja halaus ap:lle!
Onhan tuolla. Ei viitsisi viikonloppu aamuna häiritä ihmisiä tähän aikaan. Toisaalta jos oikeasti on sattunut jotain niin se häiritseminen on pienin paha :(. Odotan vielä hetken ja sitten soitan sille miehen kaverille. ap
Voitko soittaa miehen äidille? Vai asuvatko kaukana tai oletteko sellaisissa väleissä? Ehkä miehen vanhemmat tietäisivät jotain tai ainakin olisi muitakin jakamassa huolesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei siis ole saanut koko raskauden aikana tehdä mitään siltä varalta että synnytys käynnistyy?
Salaa kaljalle lähteminen ja ilmoittamatta yön poissaolo ei ole normaalia toimintaa hyvässä parisuhteessa. Saatikka ap:n tilanteessa.
Ja tuo ettei vastata puhelimeen. Pääsee joo sinne sairaalaan yksin, mutta yhdessä se raskaus on alulle laitettu ja koska mies ei muuten voi osallistua synnytykseen, olisi vähintä olla paikalla tukena.
.
Itse olin ihan kauhuissani kun se lähtö tuli. Olin sairaalassa todella ahdistunut ja peloissani. Yksin jos olisin vielä ollut niin ei hemmetti. Meillä vielä päädyttiin kiireelliseen sektioon vauvan ahdingon takia ja ihan viime hetkellä otettiin ulos. Siinä myös muistutus, ettei se synnytys aina pääty onnellisesti. Tämäkin olisi päättynyt todella surullisesti jos sektiota olisi yhtään jahkailtu.
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt ryhdistäytyä. Mies on lähtenyt kaljalle ja jäänyt sille tielle. Kyllä se sieltä ilmaantuu. Tee vaikka pizzaa tms odottamaan nälkäistä kotiin palaajaa. Meilläkin noita reissuja välillä tulee mutta olen jo tottunut. Yleensä nautin tuolloin omasta ajasta.
Oletpa lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuollaiseen pidä tottua? :( ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi kökkiä kotona sinua paapomassa? Raskaus on yhteinen juttu juu, mutta kyllä omaakin elämää pitää olla. Etkö itse pysty ajamaan sairaalaan pahan paikan tullen?
Hölöhölö. Kuule. Ootko kokeillut ajaa kovassa suonenvedossa? Tai ootko kokeillut ajaa supistuksissa?
Toivottavasti aaapeen ukko pian löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaat, että katoamisesta huonolla hetkellä pitää pizzalla palkita.
Vierailija kirjoitti:
tuo jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta pätee ehkä jos on tapailtu pari kertaa, mutta tässä on yhteinen lapsi kohtapuoliin syntymässä joten olisi parempi vaan kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitko soittaa miehen äidille? Vai asuvatko kaukana tai oletteko sellaisissa väleissä? Ehkä miehen vanhemmat tietäisivät jotain tai ainakin olisi muitakin jakamassa huolesi.
En usko että tietävät mitään. Jos mies ei minullekkaan ilmoittanut mihin lähtee, niin tuskin on ruvennut häiritsemään keskellä yötä vanhempiaankaan. Enkä viitsi heitä huolestuttaa tällä. ap
Soita nyt sille kaverille. Ei kannata pitempään olla epätietoisuudessa.