Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis dokaako työssäkäyvät oikeasti noin paljon kuin Kumman kaassa?

Vierailija
18.06.2016 |

Voiko oikeassa elämässä dokailla noin vaan vaikka on aamulla töitä? Siis jollei nyt jossain siivoustyössä ole?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärien alkoholinkäyttö on keskimääräistä suurempaa. Vastuullinen työ, jossa ollaan lähellä ihmisen haavoittuvuutta ja kuolevaisuutta. Varmasti rankkaa työtä, jonka herättämiä tunteita osa lääkäreistä pakenee päihteisiin. Tunnen itsekin pari tällaista lääkäriä. Myös töissä joissa joutuu edustamaan, alkoholia saattaa kulua paljonkin, vaikka ei varsinaisesti humalassa oltaisikaan. Joihinkin työkulttuureihin lisäksi kuuluu, että käydään porukalla baarissa töiden jälkeen, tai hoidetaan suunnittelua lasin äärellä. 

Vierailija
22/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta ihmistä, jotka juovat joka päivä ruuan kanssa viiniä. Tuskin kaikki juo kohtuudella.

Ja kaikkiahan minä en tiedä.

Tuohan juuri voi olla kohtuudella juomista. Olin Englannissa ja tuttavapariskuntani (vaimo johtaja, mies juristi) tarjosi illallisella viiniä, yksi tai kaksi lasia (sellaisia ravintolamitallisia ei todellakaan täysiä laseja). Tai välillä tarjottiin sherryä pikkuisesta sherrylasista lasillinen. En koskaan nähnyt heitä humalassa vaikka ehkä nauttivatkin viiniä lähes päivittäin. Eri asia jos juo pullon viiniä joka ilta tai sitten klassisesti suomalaisittain nautitaan kerran viikossa pää täyteen meiningillä. Lasi viiniä päivittäin on parempi kuin pullo viiniä kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa on hot. Mut muuten tykkään kyllä enemmän Emmerdale-dokumentista. Olen saanut paljon tietoa brittimaaseudusta sekä ihmissuhdeopetusta.

Vierailija
24/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja amerikassa mm. joku Bobby Ewing -niminen bisnesmies heräsi 80-luvun lopulla kuolleista!

Vierailija
25/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen töissä päihdeyksikössä, ja haen siitä lähikaupasta kotiin mennessä monta kertaa viikossa juomaa. Perjantaisin sitten aina isompi erä.  Olen toki joskus miettinyt, että mitähän mahtaa kassaneiti ajatella, kun käyn siellä päivisin ruokaostoksilla näiden päihdehoidossa olevien potilaiden kanssa, ja illalla haen juomat itselle.. :D

Vierailija
26/26 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut huomautuksen kun olin ryypännyt edellisenä päivänä. Ei mekään voida juoda keskellä viikkoa.

Laitoshuoltaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi