Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö hänen kanssaan treffeille?

Vierailija
18.06.2016 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Tiina on alkoholismiin kallellaan oleva WT-fäti. Propsit siitä että Tiina ei peittele sitä, vaan pelaa avoimella pakalla. Veikkaan, että palstan MGTOW-miehistä 98 % saisi olla ikuisesti kiitollisia jos saisivat jonkun Tiinan kaltaisen rakkaan rinnalleen.

Itse olen jo Tiinani löytänyt, joten joudun passaamaan tämän pariutumistarjouksen.

Näinhän se on, mutta eivät he Tiinalle kelpaa. Oishan hän muuten jo mennyt kaupaksi ajat sitten.

Niin. Tämä on mielenkiintoinen paradoksi. Mitä jos Tiina olisi Tommi, ja Tommista tehtäisiin vastaava video? Mahtaisiko saada ihan yhtä monta tykkäystä...

Vierailija
22/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazaa kirjoitti:

Tiina on alkoholismiin kallellaan oleva WT-fäti. Propsit siitä että Tiina ei peittele sitä, vaan pelaa avoimella pakalla. Veikkaan, että palstan MGTOW-miehistä 98 % saisi olla ikuisesti kiitollisia jos saisivat jonkun Tiinan kaltaisen rakkaan rinnalleen.

Itse olen jo Tiinani löytänyt, joten joudun passaamaan tämän pariutumistarjouksen.

Onko joku muuta väittänyt? 

En kyllä tiedä MGTOW-miehistä... eikö heidän ideansa nimenomaan se, etteivät he kaipaa ketään naista. 

Melkeinpä tekisi mieli väittää että sanat ja teot ei siinä porukassa oikein kohtaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Näinhän se on, mutta eivät he Tiinalle kelpaa. Oishan hän muuten jo mennyt kaupaksi ajat sitten.

Niin. Tämä on mielenkiintoinen paradoksi. Mitä jos Tiina olisi Tommi, ja Tommista tehtäisiin vastaava video? Mahtaisiko saada ihan yhtä monta tykkäystä...

Tommi pitäisi olla kuitenkin vastenmielisiltä ominaisuuksilta verrannollinen. Jos ois vaikka työtön lassukka joka asuu äitin kellarissa ja sitten hänelle pitäis löytää 8+ tasoa oleva morsian, niin voin sanoa että aika hiljasta ois. :D

24/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvoa lyhyempi, reilusti lihava vajaa kolkmikymppinen mies, joka myöntää olevansa räväkkä ja alkoholin maistuvan. Eihän se nyt mikään hitti välttämättä olisi, kun nykyajan referenssinä kolmikymppisillä nettideittinaisilla on joku vähintään 180cm yliopistosta valmistunut ja työelämään siirtynyt perusfiksu tyyppi joka lenkkeilee ja käy salilla. Tämän lisäksi toki naaman pitää olla vielä vähintään keskitasoa. 

25/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW-MIES kirjoitti:

Keskiarvoa lyhyempi, reilusti lihava vajaa kolkmikymppinen mies, joka myöntää olevansa räväkkä ja alkoholin maistuvan. Eihän se nyt mikään hitti välttämättä olisi, kun nykyajan referenssinä kolmikymppisillä nettideittinaisilla on joku vähintään 180cm yliopistosta valmistunut ja työelämään siirtynyt perusfiksu tyyppi joka lenkkeilee ja käy salilla. Tämän lisäksi toki naaman pitää olla vielä vähintään keskitasoa. 

Kyllä julkisuus kuitenkin lisää sitä arvoa ja kun tavoittaa tarpeeks suuren joukon ihmisiä, niin kyllä todellakin menee tuollainen mies helpostikin kaupaksi. Esim Pasi Viheraho, vaikee ymmärtää miten se kelpaa kenellekkään, mutta kun tarpeeks suuren yleisön tavoittaa, niin kyllä sieltä joku löytyy.

Vierailija
26/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW-MIES kirjoitti:

Ei alkoholia paljon käyttävien miesten tarvitse naisia netistä etsiä. Sillä olettamalla että ryyppäävät muualla kuin kotonaan. 

27/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa tatuointeineen ja kasvonpiirteineen sitä radiossa ja Big Brotherissa juontanutta Elinaa, siis liiaksi muistuttaa valkoista roskasakkia. Ylipaino ei haittaa, eikä mahdollinen ruoanlaittotaito ole pahasta myöskään.

Ei jatkoon minun kohdalla, otan mieluummin tummahiuksisen ja tatuoimattoman.

Vierailija
28/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinekin voi olla kaunis, tyylikäs sekä naisellinen. Tuolla Tiinalla on junttikasvonpiirteet olipa sitten hoikka tai paksu, puhumattakaan luonteesta/käytöksestä. Niinkuin joku mainitsikin, naiset ovat typeriä luullessaan tuollaisen ns. räväkkyyden kiinnostavan miehiä. Miehiä kiinnostaa pikemminkin hillitty kohtelias nainen, jolta löytyy kuitenkin tarittaessa huumorintajua. 

Vierailija
29/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut katsoa edes videota todetakseni, että hän on ylipainoinen ja hetero. Joten en lähtisi.

Vierailija
30/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina voisi laihduttaa, niin mies löytyisi kuin itsestään. Kyllä se mies nytkin löytyisi, mutta Tiinalle tuskin kelpaa omantasoinen miespullukka.

Vierailija
31/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää 4kymppiseltä tantalta, pelkällä pikavilkaisulla. Parempi olla katsomatta enempää..

En todellakaan.

Sinkkumies

Vierailija
33/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo siis Pohjanmaalta? Karmee muotia siellä ja sama havainto kuin muistakin pikkukaupungeista: ylipaino, ryyppääminen ja tatuoinnit muotia.

Vierailija
34/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää tekstiä täällä av-palstalla. Mun mielestä tuo Tiina vaikuttaa todella symppistyypiltä ja jos olisin mies, niim lähtisin ilomielin treffeille. Huh, tätä palstaa lukiessa tuntee itsensä valtavan empaattiseksi ja ystävälliseksi ihmiseksi verrattuna täällä vallitsevaan läski/wt/alkoholivihaan. Hankkikaa itsetunto, niin ei tarvitse kasvottomana purkaa pahaa oloaan.

Vierailija
35/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yleensäkään menisi pullean naisen kanssa treffeille, joten ei.

Vierailija
36/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää tekstiä täällä av-palstalla. Mun mielestä tuo Tiina vaikuttaa todella symppistyypiltä ja jos olisin mies, niim lähtisin ilomielin treffeille. Huh, tätä palstaa lukiessa tuntee itsensä valtavan empaattiseksi ja ystävälliseksi ihmiseksi verrattuna täällä vallitsevaan läski/wt/alkoholivihaan. Hankkikaa itsetunto, niin ei tarvitse kasvottomana purkaa pahaa oloaan.

Miten hän voi vaikuttaa sympaattiselta kun ei edes pääse itse ääneen ja kommentit ovat tyyliä "Tiina ei SYLE saliin". On ihan normaalia pitää ylipainoisia, tatuoituja ja dokaavia epäviehättävinä, eihän tuollainen ole terveellistä. Kukaan ei haluaisi vastaavaa miestä.

Vierailija
37/37 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasiin (vaikkei varmaan saliinkaan, heh heh)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän