Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen ihanan tunteen kun nukutatte vauvanne ja pieni nukahtaa syliin? <3

Vierailija
18.06.2016 |

Oma vauvani juuri nukahti syliini,mikään ei voi olla ihanampaa kun katsoa omaa pientä nyyttiä joka tuhisee suloisesti sylissäni <3

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihanaa. Muistan vauvan ilmeen siinä kun nukkui ja tuhisi. Se aika meni nopeasti ohi.

Vierailija
2/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä en halua lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten klo 3:45 yöllä varovasti, varovasti lasket vauvan sänkyynsä, hiljaa laskeudut omaan sänkyyn ja ÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

Vierailija
4/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyyttini on ärisevä teini. Äkkiä se sitten meni se aika. On tuo kuitenkin vieläkin suloinen nukkuessaan :)

Vierailija
5/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea jotain kivaakin täällä.

Vierailija
6/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Meillä vauvat ei ole nukahtaneet syliin vaan sänkyyn ja kiitos tämän julman tavan saan nukkua yöni rauhassa. Ei ole pitkiä nukutusrumbia jne. Suloista nukkujaa voi katsella sängyssäkin.

Vierailija
7/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nukahti kolme viikkonen pikku nyytti syliin :) <3

Vierailija
8/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas imelä ketju.

Vierailija
9/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää avattu tämänlaisia ketjuja. Velat suuttuu.

Vierailija
10/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Meillä vauvat ei ole nukahtaneet syliin vaan sänkyyn ja kiitos tämän julman tavan saan nukkua yöni rauhassa. Ei ole pitkiä nukutusrumbia jne. Suloista nukkujaa voi katsella sängyssäkin.

Eikö muka koskaan vastasyntynyt nukahtanut tissille, pullolle tai muuten vaan kesken hellittelyhetken?

Vierailija
11/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen vieläkin joskus yöllä kun oma poika on niin suloinen nukkuessaan ja päivällä uhmishirviö, kai se siitä helpottaa taas joskus.

T.M

Vierailija
12/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mullakin vauva nukkumassa täällä kainalossa. Isompi nukkuu sängyssään. 

Vierailija
13/21 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun lapsi ei tuntunut nukkuvan vauvana ollenkaan ja missään.

Vierailija
14/21 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset nukahtivat vauvoina syliin lähes aina. Ja saan kyllä nukkua yöni rauhassa ja lapset omissa sängyissään. Ei ole yhtään mitään rumbaa nukuttamisen kanssa, lapset omiin sänkyihin, sanotaan hyvät yöt ja käyvät nukkumaan. Joskus pienempi tulee viereen kun on alkanut nähdä pahoja unia, tämä varmaan johtuu sitten syliin nukahtamisesta..

Vierailija
15/21 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka koskaan vastasyntynyt nukahtanut tissille, pullolle tai muuten vaan kesken hellittelyhetken?

Ei. Tai on, mutta on herätelty samantien, koska kun syödään niin syödään. Jos ei ole jatkanut syömistä, on siirretty sänkyyn. Ei nukkuvana vaan unisena.

Vierailija
16/21 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään nyytti vaan vauva.

Vierailija
17/21 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ❤️ Ei ole mitään sulosempaa näkyä kuin oma nukkuva vauva ❤️

Vierailija
18/21 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, joka nyt on jo teini, ei onneksi ärisevä kuitenkaan, niin heräs ihan aina, kun yritti laskea omaan sänkyynsä. Kolmonen, joka taasen vauvana nukkui hyvin, on nyt sellainen ärisevä teini.

Vierailija
19/21 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyt 20-vuotias nukahti helpoiten syliin. Kyllä minua siitä sukulaiset moittivat, mutta vähät siitä. Oppiavt kyllä nukkumaan itsekseen eikä enää tartte nukuttaa..omillaan tosin asuukin. Meillä on edelleen hyvät välit ja tämä on ollut tosi helppo teinikin, minä en tiedä, mitä on murrosiän kriisi. Toki hänellä on oma tahto mutta ei ole raivonnut tai riehunut ja kertoo asiansa helposti, jos jotain on mielen päällä. 

Vierailija
20/21 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aivan varma, että tänne tulee samantien joku tietäväisempi kasvattaja pätemään, että SYLIIN EI KANNATA NUKUTTAA. Meillä toiminut hyvin se, että olen vain siirtänyt sylissä nukkuvan vauvani jatkamaan päiväunia omaan sänkyynsä. Pienet vauvat ja erityisesti vastasyntyneet nauttivat sylissä nukkumisesta, joten ei tässä tavassa mitään väärääkään ole. On se niin ihana tunne, kun oma rakas nyytti tuhisee sylissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi