Tiedättekö sen ihanan tunteen kun nukutatte vauvanne ja pieni nukahtaa syliin? <3
Oma vauvani juuri nukahti syliini,mikään ei voi olla ihanampaa kun katsoa omaa pientä nyyttiä joka tuhisee suloisesti sylissäni <3
Kommentit (21)
Sitten klo 3:45 yöllä varovasti, varovasti lasket vauvan sänkyynsä, hiljaa laskeudut omaan sänkyyn ja ÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!
Mun nyyttini on ärisevä teini. Äkkiä se sitten meni se aika. On tuo kuitenkin vieläkin suloinen nukkuessaan :)
Ihana lukea jotain kivaakin täällä.
En tiedä. Meillä vauvat ei ole nukahtaneet syliin vaan sänkyyn ja kiitos tämän julman tavan saan nukkua yöni rauhassa. Ei ole pitkiä nukutusrumbia jne. Suloista nukkujaa voi katsella sängyssäkin.
Juuri nukahti kolme viikkonen pikku nyytti syliin :) <3
Älkää avattu tämänlaisia ketjuja. Velat suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Meillä vauvat ei ole nukahtaneet syliin vaan sänkyyn ja kiitos tämän julman tavan saan nukkua yöni rauhassa. Ei ole pitkiä nukutusrumbia jne. Suloista nukkujaa voi katsella sängyssäkin.
Eikö muka koskaan vastasyntynyt nukahtanut tissille, pullolle tai muuten vaan kesken hellittelyhetken?
Minä katselen vieläkin joskus yöllä kun oma poika on niin suloinen nukkuessaan ja päivällä uhmishirviö, kai se siitä helpottaa taas joskus.
T.M
Juu, mullakin vauva nukkumassa täällä kainalossa. Isompi nukkuu sängyssään.
En. Mun lapsi ei tuntunut nukkuvan vauvana ollenkaan ja missään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset nukahtivat vauvoina syliin lähes aina. Ja saan kyllä nukkua yöni rauhassa ja lapset omissa sängyissään. Ei ole yhtään mitään rumbaa nukuttamisen kanssa, lapset omiin sänkyihin, sanotaan hyvät yöt ja käyvät nukkumaan. Joskus pienempi tulee viereen kun on alkanut nähdä pahoja unia, tämä varmaan johtuu sitten syliin nukahtamisesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka koskaan vastasyntynyt nukahtanut tissille, pullolle tai muuten vaan kesken hellittelyhetken?
Ei. Tai on, mutta on herätelty samantien, koska kun syödään niin syödään. Jos ei ole jatkanut syömistä, on siirretty sänkyyn. Ei nukkuvana vaan unisena.
Ei se ole mikään nyytti vaan vauva.
Tiedän ❤️ Ei ole mitään sulosempaa näkyä kuin oma nukkuva vauva ❤️
Kakkonen, joka nyt on jo teini, ei onneksi ärisevä kuitenkaan, niin heräs ihan aina, kun yritti laskea omaan sänkyynsä. Kolmonen, joka taasen vauvana nukkui hyvin, on nyt sellainen ärisevä teini.
Mun nyt 20-vuotias nukahti helpoiten syliin. Kyllä minua siitä sukulaiset moittivat, mutta vähät siitä. Oppiavt kyllä nukkumaan itsekseen eikä enää tartte nukuttaa..omillaan tosin asuukin. Meillä on edelleen hyvät välit ja tämä on ollut tosi helppo teinikin, minä en tiedä, mitä on murrosiän kriisi. Toki hänellä on oma tahto mutta ei ole raivonnut tai riehunut ja kertoo asiansa helposti, jos jotain on mielen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olin aivan varma, että tänne tulee samantien joku tietäväisempi kasvattaja pätemään, että SYLIIN EI KANNATA NUKUTTAA. Meillä toiminut hyvin se, että olen vain siirtänyt sylissä nukkuvan vauvani jatkamaan päiväunia omaan sänkyynsä. Pienet vauvat ja erityisesti vastasyntyneet nauttivat sylissä nukkumisesta, joten ei tässä tavassa mitään väärääkään ole. On se niin ihana tunne, kun oma rakas nyytti tuhisee sylissä.
Se oli ihanaa. Muistan vauvan ilmeen siinä kun nukkui ja tuhisi. Se aika meni nopeasti ohi.