Mitä mieltä Rieker kengistä?
Itse olen Riekereiden hamstraaja. Pidän heidän kengistään paljon, mutta negatiivisena puolena he ovat alkaneet käyttää enemmän synteettisiä materiaaleja kuin nahkaa..
Kommentit (47)
Tykkään! Harmittaa vain juuri tuo synteettisten materiaalien käyttö. Omalla kohdalla virheostoksen takia harmittaa että koot ovat kovin pientä kokoa. Yleensä minulle menee 36-37, mutta Riekerillä 37 tilatut ballerinat hiertävät ja ovat todella ikävät käyttää pidemmän päälle. Kaikki talvikengät ja muut kuin ballerinat ovat olleet parhaita kenkiä mitä minulla on ollut.
Tää on kiva.
https://www.amazon.co.uk/Rieker-Womens-L8360-Closed-Ballet/dp/B016QDKWB…
Hyvä valikoima
https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_3_6?url=search-alias%3Daps&fi…
Tulee nopsaa tuolta.
Musta ne ovat rumia kenkiä, mutta kiva sinällään jos joku löytää niistä jalkoihinsa sopivat.
tää on myös hyvä sivusto :)
näkee aika laajan valikoiman! itse tykkään todella paljon heidän sandaaleistaan.
- AP
Sellaisia kuviksenopen tai lastentarhanopen kenkiä. Rumia minusta.
En käytä tekonahkaisia kenkiä. Ne on kylmät talvella, ja hiostavat kesällä. Lisäksi hankaavat kun eivät muotoudu jalkaan kuten nahkaiset. Lähes kaikki Riekerit on tekonahkaa, ylihinnoiteltua p*skaa. Rumiakin suurin osa.
Ihan ok, mutta vähän ylihintaiset laatuun nähden. Mulla kesti riekerin talvikengät kevyessä käyttössä kaksi talvea, tokan talven lopulla alkoi jostain saumasta hivuttautua loskaa sisään.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia kuviksenopen tai lastentarhanopen kenkiä. Rumia minusta.
:D
Käytän työkenkinä, olen luokanopettaja. Tosi mukavia, mutta tosin minusta rumia.
Ne on ruvenu täs viimise parin vuode aikana tekee iha nuorekkaitaki kenkiä.
Ennen laskin ne mammojen terveyskengiks, mut kyl sielt muutama omaa silmää miellyttävä malliki löytyy :)
Ostin viimevuonna MemoSoft pohjaiset Riekerin kävelykengät/lenkkarit. PARHAAT !
Työkenkinä hyvät, vapaa-ajalla en käyttäisi. Minusta koot ovat pikemminkin reiluja, toisin kuin joku aiemmin väitti. Yleensä käytän kokoa 38-39, näissä 38 liian iso.
Mulla kolmet ulkokengät. Kahdet niistä hajonneet paljon nopeammin kuin muut kenkäni.
Sama kuin muillakin: en käytä tekonahkaisia kenkiä. Lisäksi mallit ei oikein miellytä silmääni.
Mun ongelmajalkoihi nää on oikeestaa ainoita sopivia, ku luita törröttää joka suunnasta ...
N21
Vierailija kirjoitti:
En käytä tekonahkaisia kenkiä. Ne on kylmät talvella, ja hiostavat kesällä. Lisäksi hankaavat kun eivät muotoudu jalkaan kuten nahkaiset. Lähes kaikki Riekerit on tekonahkaa, ylihinnoiteltua p*skaa. Rumiakin suurin osa.
Niin että sun mukavuuden takia pitää tappaa eläimiä! Hieno ihminen kyl oot ei voi muuta sanoa...
Minä tykkään, mutta tosiaan olenkin lto :D
Tykkään, koska ovat niin hyviä jalkaan. Mulla on parit Riekerin nilkkurit ja sandaalit ja todella ihanaa, kun ei hierrä, hikoile eikä jalat väsy. Mulla ne on kestäneet vuosia.
Miksi ostaa sellaiset, kun samalla hinnalla saa laadukkaita merkkejä?