Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Rieker kengistä?

Vierailija
18.06.2016 |

Itse olen Riekereiden hamstraaja. Pidän heidän kengistään paljon, mutta negatiivisena puolena he ovat alkaneet käyttää enemmän synteettisiä materiaaleja kuin nahkaa..

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa sellaiset, kun samalla hinnalla saa laadukkaita merkkejä?

Vierailija
2/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Harmittaa vain juuri tuo synteettisten materiaalien käyttö. Omalla kohdalla virheostoksen takia harmittaa että koot ovat kovin pientä kokoa. Yleensä minulle menee 36-37, mutta Riekerillä 37 tilatut ballerinat hiertävät ja ovat todella ikävät käyttää pidemmän päälle. Kaikki talvikengät ja muut kuin ballerinat ovat olleet parhaita kenkiä mitä minulla on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne ovat rumia kenkiä, mutta kiva sinällään jos joku löytää niistä jalkoihinsa sopivat.

Vierailija
5/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.rieker-shop.de/

tää on myös hyvä sivusto :) 

näkee aika laajan valikoiman! itse tykkään todella paljon heidän sandaaleistaan.

- AP 

Vierailija
6/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kuviksenopen tai lastentarhanopen kenkiä. Rumia minusta.

Vierailija
7/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tekonahkaisia kenkiä. Ne on kylmät talvella, ja hiostavat kesällä. Lisäksi hankaavat kun eivät muotoudu jalkaan kuten nahkaiset. Lähes kaikki Riekerit on tekonahkaa, ylihinnoiteltua p*skaa. Rumiakin suurin osa.

Vierailija
8/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta vähän ylihintaiset laatuun nähden. Mulla kesti riekerin talvikengät kevyessä käyttössä kaksi talvea, tokan talven lopulla alkoi jostain saumasta hivuttautua loskaa sisään.

Vierailija
9/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia kuviksenopen tai lastentarhanopen kenkiä. Rumia minusta.

:D

Vierailija
10/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän työkenkinä, olen luokanopettaja. Tosi mukavia, mutta tosin minusta rumia. 

Vierailija
11/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ruvenu täs viimise parin vuode aikana tekee iha nuorekkaitaki kenkiä.

Ennen laskin ne mammojen terveyskengiks, mut kyl sielt muutama omaa silmää miellyttävä malliki löytyy :) 

Vierailija
12/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viimevuonna MemoSoft pohjaiset Riekerin kävelykengät/lenkkarit. PARHAAT !

Vierailija
13/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummokengät. Hyi.

Vierailija
14/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkenkinä hyvät, vapaa-ajalla en käyttäisi. Minusta koot ovat pikemminkin reiluja, toisin kuin joku aiemmin väitti. Yleensä käytän kokoa 38-39, näissä 38 liian iso.

Vierailija
15/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmet ulkokengät. Kahdet niistä hajonneet paljon nopeammin kuin muut kenkäni.

Vierailija
16/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin muillakin: en käytä tekonahkaisia kenkiä. Lisäksi mallit ei oikein miellytä silmääni. 

Vierailija
17/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelmajalkoihi nää on oikeestaa ainoita sopivia, ku luita törröttää joka suunnasta ...

N21

Vierailija
18/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä tekonahkaisia kenkiä. Ne on kylmät talvella, ja hiostavat kesällä. Lisäksi hankaavat kun eivät muotoudu jalkaan kuten nahkaiset. Lähes kaikki Riekerit on tekonahkaa, ylihinnoiteltua p*skaa. Rumiakin suurin osa.

Niin että sun mukavuuden takia pitää tappaa eläimiä! Hieno ihminen kyl oot ei voi muuta sanoa...

Vierailija
19/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, mutta tosiaan olenkin lto :D

Vierailija
20/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, koska ovat niin hyviä jalkaan. Mulla on parit Riekerin nilkkurit ja sandaalit ja todella ihanaa, kun ei hierrä, hikoile eikä jalat väsy. Mulla ne on kestäneet vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän