Mitä mieltä Rieker kengistä?
Itse olen Riekereiden hamstraaja. Pidän heidän kengistään paljon, mutta negatiivisena puolena he ovat alkaneet käyttää enemmän synteettisiä materiaaleja kuin nahkaa..
Kommentit (47)
Ostin miesten kengät koko 43. Mukavan näköiset ja kokoiset (leveä lesti) Ensim. kerralla kun ulkona hieman sadetta niin kengät imi kosteuden ympäriltä, ihan märät, liikkeessä ylimielinen kaupan hoitaja sanoi että niitä tarvii hoitaa. Olin ostanut ne edellisellä viikolla. Nyt spreijaan hoitoaineita niihin, saas nähä kuinkäy
Ihan hirveitä! Keinomateriaalit ja narisee. Eccotkin nykyään paljon tyylikkäämmät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia kuviksenopen tai lastentarhanopen kenkiä. Rumia minusta.
Tämä. Riekerin kengät punaiseksi hiuksensa värjäävä lto yhdistää Gudrun Sjödenin ja Desiqualin vaatteisiin. Koruina on värikkäitä muovista tehtyjä karkkinauhoja.
Heh, rakastan Riekerin kenkiä, ja myös Desigualia ja Gudrun Sjödeniä. Ammatiltani olen tosin koodari enkä kuviksenope tai lto :D
Muuten tosi hyviä, mut hajoaa ennen aikojaan jne, 2 jouduin tekee reklamaation
Eiköhän sieltä löydy kauniitakin kenkiä. Ainakin minulle on löytynyt.
Mulla on kolmet ballerina malliset. Yhdet on niin hyvät, että käytän niitä vain silloin, kun tiedän käveleväni paljon. On myös yhdet talvikengät lampaanvillavuorella, älyttömän hyvät kylmällä. Poikakin osti yhdet tennarityyppiset, mutta ne hiostaa. Mulla on leveä ja lyhyt jalka, niin ovat hyviä.